De Bende Van Ellende

Ja klopt artikel 5 is lelijk, en lawaai veroorzaken, tja daar heb je gelijk, maar daar worden wij op gestraft en niet jij, is risico van het vak. Als je last van hebt dan moet je toch echt een Batavus fiets nemen met hulp motor....(hou wel rekening met de actieradius)


:N

Dan krijgen we vaker dit ; Open uitlaat controle Rotterdam
Omdat jullie onnodig lawaai veroorzaken.

Dijken worden afgesloten of we mogen maar in groepjes van 2 over de dijk ..

Jullie verpesten het ook voor ons straks |(
 
Wat een gezeik allemaal!

Over de dijkjes knallen vol in het leer met open pijpen wordt echt wel gewaardeerd! :Y
De mensen moeten wat minder zeiken en lekker van het motorrijden genieten!
 
Ik vind het gewoon vaag dat iemand een motor alleen voor de zomer heeft om het op een rechte stukje steeds open te trekken en nauwelijks bochten pakt. Dit klinkt als een compensatie voor iets anders ;)
Spekken van de staatskas.
 
Als ik me niet vergis... alles boven de 49,9 cc in Nederland....

---------- zie hieronder - bron - http://www.voorbeginners.info/motoren/wetten-regels.htm

Motoren en de wet

Simpel gezegd is een motorfiets een voertuig op twee wielen (of drie als het om een motorfiets met zijspan gaat) dat uitgevoerd is met een motor die een cilinderinhoud van minimaal 50 cc heeft.

Voor wie in ons land op zo'n voertuig rond wil rijden, gelden uiteraard diverse regels, zoals het bezitten van een motorrijbewijs en het afsluiten van een motorverzekering.

The language of sarcasm is pretty hard to understand. O-)
 
Ik was gisterenavond naar Scheveningen met de auto en toen ik daar aankwam hoorde ik motoren langsrijden. Alle drie de motoren begonnen hun gas open te draaien en jaagden hun motor de toeren begrenzer in. Wie waren deze kneuzen? :+
 
Wat een gezeik allemaal!

Over de dijkjes knallenvol in het leer met open pijpen wordt echt wel gewaardeerd! :Y
De mensen moeten wat minder zeiken en lekker van het motorrijden genieten!
Sorry hoor mat wat heeft je pak er nou weer mee te maken?
En wat de rest betreft , ik houd wel van mooi geluid maar wel een beetje normaal. Van open pijpen word ik echt niet blij en al helemaal niet, als door het gedrag van egotrippertjes met compensatiedrang het voor mij straks niet meer mogelijk is om dijkweggetjes te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisterenavond naar Scheveningen met de auto en toen ik daar aankwam hoorde ik motoren langsrijden. Alle drie de motoren begonnen hun gas open te draaien en jaagden hun motor de toeren begrenzer in. Wie waren deze kneuzen? :+

waarom heb je ze niet gevraagd ?
 
Ik was gisterenavond naar Scheveningen met de auto en toen ik daar aankwam hoorde ik motoren langsrijden. Alle drie de motoren begonnen hun gas open te draaien en jaagden hun motor de toeren begrenzer in. Wie waren deze kneuzen? :+


Wie zeker een kneus is is de topicstarter _O- :') :') :') Gaat lekker rijden i.p.v. kansloos lopen huilen op internet over andere :')
 
Ik was gisterenavond naar Scheveningen met de auto en toen ik daar aankwam hoorde ik motoren langsrijden. Alle drie de motoren begonnen hun gas open te draaien en jaagden hun motor de toeren begrenzer in. Wie waren deze kneuzen? :+
Jij en je scooter bende?
Maar omdat je band lek is zit jij in de auto ?
 
waarom heb je ze niet gevraagd ?
Zij maakten zoveel geluid dat ik probeerde weg te lopen :+. Eigenlijk zat ik te wachten op het moment dat hun motoren opeens uitviel doordat het te warm werd ofzo.

En voor de rest! Ik heb een heul erg koele club ja en daar mag ik alleen in. Die stefen onder andere mag er niet in, omdat hij geen wheelie of stoppie kan prutsert :P.
 
Waarschijnlijk beter dan van de mensen met een winterbrik.. het heet niet voor niets zo :+
kettingen waar de o ringen tussenuit vallen. Remmen die opgegeten zijn door het zout _O-

Wel gek.. het circuitseizoen is ook buiten de winter :? Die gasten zullen allemaal wel niet kunnen rijden zeg :o :o :o

hap hap


Haha +1
 
Neuh, ook ik, en andere motorijders, storen zich en schamen zich over dergelijk gedrag van andere motorrijders..

Dat je klein geschapen bent is niet erg, maar laat het niet zo merken..
Ga eventueel harley rijden als je er echt niet mee om kan gaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan