De Bende van Wim is terug!

Tr@x

MF veteraan
1 aug 2002
6.825
403
Vanaf 2 december (vrijdag) is De Bende van Wim terug van weggeweest

niet sportief (er rijdt zelfs 'n Harley mee ) maar super entertainend & informatief ...

Ik heb de eerste serie nu 2 keer gezien en ik vind het helemaal top. :}

http://users.skynet.be/am265232/DeBendeII/DeBendeVanWim2.wmv

Elke vrijdag omstreeks 20.45u.

Vanaf 2 december op Canvas

De bende van Wim heeft zich opnieuw verenigd voor een winterlang avontuur. Van de aftastende onwennigheid van weleer is er nu geen spoor meer. De mannen zijn door en door vrienden voor het leven geworden. Behalve de gemeenschappelijke passie voor motoren, is er zoveel meer dat hen bindt.

De reis gaat deze keer naar de verste uithoeken van Europa: Schotland, Ierland, Galicië en Bretagne, als bij toeval ook het Europa van de Kelten. Maar de Kelten vormen hooguit de rode draad van het verhaal. Zoals het Wims bende betaamt, volgen ze eigenlijk alleen maar de eigen nieuwsgierigheid.

De bende van Wim getuigt van eenzelfde merkwaardige melange, die zo gesmaakt werd in de eerste reeks. Op de grens tussen uitzinnige vrolijkheid en ernst, tussen fictie en werkelijkheid.

De nieuwsgierige, reislustige, avontuurlijke, poëtische en muziekminnende Canvas-kijker weze gewaarschuwd.

Herhaling op zondag omstreeks 01.00u.

 
Foto%202.jpg


De eerste serie was absolute toptelevisie! Nog nooit een programma gezien dat zo goed het "motorgevoel" over wist te brengen. :]
 
Is de eerste serie (waarvan ik maar enkele afleveringen half gezien heb) ook op DVD verkrijgbaar?
Super relaxte persoonlijkheden die genieten van ieder moment van de af te leggen route. Top Gear heeft er een concurrent bij voor mij.
 
Is de eerste serie (waarvan ik maar enkele afleveringen half gezien heb) ook op DVD verkrijgbaar?
Super relaxte persoonlijkheden die genieten van ieder moment van de af te leggen route. Top Gear heeft er een concurrent bij voor mij.

Ze zijn even verkrijgbaar geweest maar nu nergens meer te vinden :N -O-
 
(Afbeelding)

De eerste serie was absolute toptelevisie! Nog nooit een programma gezien dat zo goed het "motorgevoel" over wist te brengen. :]

:^
Ik kreeg door die afleveringen altijd zin om de motor te pakken en te gaan rijden. :Y
Alleen jammer dat een van de motoren werd gejat in de laatste aflevering van de 1e serie. :X
 
Staat genoteerd. :Y
Bedankt voor de tip, vorige serie halverwege pas begonnen te kijken, wat wel jammer was.
 
jeuj *O*

Ik was aan het lessen tijdens de eerste reeks en het begon altijd verschrikkelijk te kriebelen tijdens die afleveringen :)
'k Zou die dvd ook wel willen maar vond het nogal veel geld in die tijd (die spaaractie in de krant).
 
Geweldig. Ik ben zelfs nog op die aangekondigde zondag naar Oostende heen en weer geknoerd, wat een succes: meer dan als ik het goed heb 2300 motorrijders stonden daar bij de haven.

Het zal dit keer wel weer net zo leuk worden, relaxed allerlei wetenswaardigheidjes onderzoeken.
 
gatverdamme, zitten wij hier al zo'n beetje onze reis naar Schotland volgend jaar te plannen... gaat het daar als gevolg van de nieuwe serie Bende Van Wim natuurlijk overvol zitten met belgische en nederlandse motards ...
Kunnen we net zo goed naar de Ardennen :+

Verder is het natuurlijk wel helemaal absoluut geweldig dat het tweede seizoen eraan komt. Hopelijk is het even goed als het eerste. De DVD daarvan staat hier nog regelmatig eens op. *O*

Bende van Wim
:} *O* :} *O* :}
 
Laatst bewerkt:
gatverdamme, zitten wij hier al zo'n beetje onze reis naar Schotland volgend jaar te plannen... gaat het daar als gevolg van de nieuwe serie Bende Van Wim natuurlijk overvol zitten met belgische en nederlandse motards ...
Kunnen we net zo goed naar de Ardennen


Nee hoor, maak je maar niet ongerust. Schotland is zo groot en uitgestrekt dat zelfs in het hoogseizoen het net is of er nauwelijks toeristen zijn.
Gewoon gaan!!
 

Ach, zou je voor mij ook??? Een klein kopietje willen branden??? Ja??? :9~ :9~
Zeg maar wat de kosten zijn, geen probleem. En daar horen ook de kosten bij van de biertjes die je tijdens het branden drinkt. *D *D
Mijn emailadres zit in mijn profiel. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eerst eens moeten kijken of de DVD'tjes single of dual layer zijn. ALs ze dual layer zijn ga ik ze moeten hercoderen, want die kan ik niet schrijven...
Het zijn sowieso al 2 schijfjes.
Ik zal -als ik tijd heb- komend weekend eens kijken of ik ze gekopieerd krijg.
 
Ik zal eerst eens moeten kijken of de DVD'tjes single of dual layer zijn. ALs ze dual layer zijn ga ik ze moeten hercoderen, want die kan ik niet schrijven...
Het zijn sowieso al 2 schijfjes.
Ik zal -als ik tijd heb- komend weekend eens kijken of ik ze gekopieerd krijg.
Durft t bijna niet te vragen....maar ...hou me aanbevolen ;)

heb grandioos genoten van de vorige afleveringen....ga nu zeker weer kijken :} :} :}
 
Een van de leukste programma's ooit!

Hartstikke bedankt voor de tip.

K'ga ze allemaal opnemen en terug genieten. *O* *O*
 
Ik zal eerst eens moeten kijken of de DVD'tjes single of dual layer zijn. ALs ze dual layer zijn ga ik ze moeten hercoderen, want die kan ik niet schrijven...
Het zijn sowieso al 2 schijfjes.
Ik zal -als ik tijd heb- komend weekend eens kijken of ik ze gekopieerd krijg.

O-) Durf het bijna niet te vragen... O-)

wil hem ook wel voor je copieren
 
Terug
Bovenaan Onderaan