De Bende van Wim is terug!

Precies de definitie van een roadtrip en dat dan ook nog door de ogen van drie van zulke melancholieke en artofiele motorgekken. Schitterend programma met afgelopen vrijdag een enigszins lauwe openingsaflevering, maar: het zal wel degelijk loos gaan..
 
http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/bendevanwim/c_bendevanwim_051202_eindsong/index.shtml


Leaving on a Jetplane
John Denver

All my bags are packed I'm ready to go
I'm standing here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye.
But the dawn is breaking it's early morning
The taxi is waiting, he is blowing his horn
Already I'm so lonesome, I could cry

So kiss me and smile for me
Tell me that you wait for me
Hold me like you never let me go

I'm leaving on a jetplane,
I don't know when I'll be back again
Oh babe I hate to go

There is so many times I've let you down
So many times I've played around
I tell you now they don't mean a thing.
Every place I go I think of you
Every song I sing I sing for you.
When I come back I bring your wedding-ring

So kiss me and smile for me
Tell me that you wait for me
Hold me like you never let me go

I'm leaving on a jetplane,
I don't know when I'll be back again
Oh babe I hate to go
 
Niet vergeten, vanavond rijden ze weer! :}

:Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O*
 
Geinig programma, heeft meer met de beleving te maken dan met het motorrijden zelf. Toch leuk om naar te kijken. Nou ben ik natuurlijk ook een ouwe lul en ik ga graag met de motor op vakantie dus het spreekt mij wel aan.
 
full


Kreeg onderstaand mailtje van de makers van "DBVW"

*O*


U heeft er lang op moeten wachten, maar eindelijk is het zover:


De eerste reeks van "De bende van Wim" is verkrijgbaar bij op dvd Fnac voor 25€ .

De opbrengst van de verkoop gaat naar 'Oeuvres Maman Marguerite', een project voor Congolese straatkinderen. (meer info op: www.omm.be)
Deze dubbeldvd bevat alle 10 de afleveringen, nooit uitgezonden materiaal van de makers en de Bende, beelden van het treffen in Oostende, een album met de foto's van Michiel Hendryckx en de reisroute.

Meer info op:
www.fnac.be
www.canvas.be/debendevanwim


Alvast veel kijkplezier met aflevering 3 van de Bende nu vrijdag op Canvas

groetjes
ine


ps: de tweede reeks zal volgend jaar eerst nogmaals te zien zijn op Canvas en pas dan zal er beslist worden over een dvd uitgave.

Zie Ze Doen Tv-Productions
 
Ik heb toch weer gekeken en vond het toch wel interessant, grappig bij die "barber" en hilarisch _O- met Wim als een "gorilla in de mist" (ik zou bijna anderz gaan denken als je hem zó zag whahahaha)

Next time again :Y
 
Ik heb al eerder geprobeerd om een copietje van de DVD's via Marktplaats.nl te krijgen maar dat wil steeds niet lukken. Vandaar dat ik wil vragen of er hier iemand is die die DVD wil copieren (uiteraard tegen vergoeding) of de originele DVD wil bestellen bij de Fnac in België en door wil sturen.

Als je wil, mail maar even naar teunmeijer@yahoo.com. Alvast bedankt.

[Edit: Never mind, ik heb de DVD's uiteindelijk toch gekregen via Marktplaats.nl! *O* /Edit]
 
Laatst bewerkt:
Geweldig programma :}

Iets meer dan alleen motoren, sterker nog gewoon een leuk reis verhaal van een 3 mannen met enig muzikaal talent :Y

Spreekt mij echt aan, heb deel 1 al een paar keer opnieuw bekeken :)
 
Het is alweer afgelopen, maar was weer geweldig om naar te kijken(en luisteren).
Vooral het stuk met de schaapherder en als Kuifje met schotse kilt was *D *D

Lekkere uitsmijter met "a message to Rudy"!!!
 
Ik had er nog nooit van gehoord, ga t nu voor t eerst kijken. Klinkt goed! :)

Nou ik ben om hoor! Wat een geweldig programma!! :}
Mag ik met mijn allerliefste glimlach vragen of iemand de dvd vd eerste serie voor mij wil branden? Ah toe?? :)
 
heb ik ook al gevraagd, maar kheb nog geen reactie gehad.
Is er iemand die dat voor ons wil doen ???
:Y
enne, wie heeft voor mij de eerste aflevering van de huidige serie ?
:?
 
heb ik ook al gevraagd, maar kheb nog geen reactie gehad.
Is er iemand die dat voor ons wil doen ???
:Y
enne, wie heeft voor mij de eerste aflevering van de huidige serie ?
:?

Je kunt nog wel een kopie via marktplaats.nl bemachtigen. Tik even 'bende van wim' in de zoekfunctie en als het goed is krijg je twee aanbiedingen te zien. Let niet op de biedingen; al staat het er niet bij, de verkoper biedt gewoon kopietjes aan. Wel van de originele dvd, dus de kwaliteit is goed. Als je hem een mailtje stuurt wil hij je vast wel een kopietje sturen voor € 15 inclusief verzenden. Daar kreeg ik hem ook voor.

Niet te geloven dat ik een aanbieder van kopietjes zit aan te prijzen. Heb daar in de regel een enorme hekel aan. Maar in dit geval moet je toch wat. Ik heb zowel de uitgever als de winkelketen in België gevraagd het origineel, met bijbetaling van eventuele extra kosten, aan mij te verkopen, maar ze leveren niet aan het buitenland. En Nederland is voor een Belg nou eenmaal buitenland, niks aan te doen. }) })


full
 
Laatst bewerkt:
Tja, gisteren weer gekeken en vanaf gisteren ga ik het zeker NIET meer missen :)

Informatief, mooie beelden, verhalen, foto's etc. etc. en af en toe die grappen, ik lag wederom in een deuk met de verkleedpartij _O-

:} voor de TS :Y
 
ok, dat met de oude dvd is nu geregeld.

zoek dus nu alleen nog de eerste aflevering van deze serie
( op video ?)

(onbegrijpelijk dat die belgen niet aan het buitenland gaan leveren..
ze zitten op een redelijke goudmijn kwa handel)

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan