De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
ik mot ut ook tege die tèd bekijke.. maah zoas ut dr nu ùit ziet kennik alle dage.. maah; ALLEEN bè goed weer.. heb un teringtiefushekel an rege.. dus dat verrot ik. Dat was op zn ùitvaart al een uitzondering maar goed; bè zoiets kejje ook nie vrage of ut un weekie later ken ;) :+
 
Heb ik nu een vrijbrief 8)7?
E8FB2F94-A17A-485B-A86C-536E42E9E307.jpeg

O-)
 
Dat is het ook, in augustus is de tweede sloopkogel-memorial-pitt-nachttopic-frikandellen-en-erwtensoep-in-zeeland-bij @MeanBlueMan rit


@MeanBlueMan wist je dat al :? nee zeker B|
Geen idee wat hier staat maar sloopkogel en mijn rit gaan echt niet gecombineerd worden.... Sloop heeft recht op z'n eigen rit.
 
Tenzij zij besluiten er 4 te gaan doen...wat ga jij dan doen, hun motoren aan de ketting leggen :? :+
Lekker rijen 😍 Ik heb totaal geen rechten maar dat had ik al in de openingspost gezet... Wat dat betreft kan de 2de rit nog wel eerder dan de eerste rit gereden worden 🤷‍♂️
 
Ik kijk tegen die tijd wel welke datum het wordt (ben toch thuis); hangt ook van het weer af, en als het een nachtrit wordt haak ik sowieso af: ‘s nachts rijden vind ik geen fuck aan.
 
Ik denk niet dat ik dan al hersteld ben :( , maar er blijven altijd wonderen bestaan dus als ik hersteld ben dan ben ik erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan