Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Fazerrit ga ik niet redden, moet werken die zondag dus zit er niet in.Alvast veel plezier
En we zien je wel bij de Fazerrit
Ja deze neus vind ik mooier dan die insectenogen. Alleen worden carbs dan niet als positief ervaren? Of wat kan het nadeel ervan zijn?Oh, gefeliciteerd met je A'tje. 2002, carbs maar wel het mooie neusje he...
Bij mij was de top 190 op 25Kw(heuveletje af, windje mee, na 2 dagdelen optrekken ) [afbeelding]met dit erop + duo.
Maar toppie 600cc is dus rond de 210/220? Weet iemand t toppie van de 1000?
Ik vind carbs wel positief. Simpele techniek, en de eerste 2 modellen met injectie waren wat minder zuinig dan het laatste model met carbs.Bedankt Fazerrit ga ik niet redden, moet werken die zondag dus zit er niet in.Ja deze neus vind ik mooier dan die insectenogen. Alleen worden carbs dan niet als positief ervaren? Of wat kan het nadeel ervan zijn?
Had verwacht dat de 300 wel aangetikt kon worden met een 1000.Welkom aan alle nieuwelingen , topsnelheid van mijn fazer was 280 km/h maar heb het maar 1 keer gereden , is niet echt fijn rijden meer vooral niet als je op die snelheid je gas ineens moet loslaten , lijkt wel of je alleen op je voorwiel rijdt
Ik heb nog het laatste model met vierkante ogen denk ik dan.Ik vind carbs wel positief. Simpele techniek, en de eerste 2 modellen met injectie waren wat minder zuinig dan het laatste model met carbs.
Maareh, ik dacht dat 2002 al wel de insectenogen had, of heb je nog de vierkante?
Ik heb nog het laatste model met vierkante ogen denk ik dan.
Dank je!@Duci
Welkom . Hoe heb jij trouwens je 25kW erin zitten? Die van mij loopt maar 160 op de teller. Kan met niet voorstellen dat alleen dat nieuwere kuipje goed is voor 30km extra . Die van Phyl liep ook 180
Bij mij zitten er de standaard tandwielen onder en ik ben ook tot 235-240km/h op de teller gekomen. Werkelijke snelheid zal denk ik ergens rond de 220km/h geweest zijn, wat ook wel redelijk overeen komt met de fabrieksopgave van 225km/h.Ahh topsnelheden, eens even denken.
FZS600 Fazer, met leo vince demper en groter achtertandwiel, 235km/u op de teller, GPS weet ik niet want daar reed ik nog niet mee.
Valt dit nu onder opscheppen of is dit een terloopse postAhh topsnelheden, eens even denken.
FZS600 Fazer, met leo vince demper en groter achtertandwiel, 235km/u op de teller, GPS weet ik niet want daar reed ik nog niet mee.
FZ1 met leo vince SBK EVOII, verder standaard, 278km/u op de teller, bleek 249km/u op de GPS.
FZ1 met leo vince GPPro, en 16/47 tandwielverhouding, in 6e versnelling toerenbegrenzer was zonder speedohealer 292km/u op de teller en 253km/u op de GPS, later met speedohealer was 254km/u op de teller ook weer 253km/u op de GPS. Harder ging niet constant de toerenbegrenzer die roet in het eten gooide.
Met mijn Tuono van het weekend even gas blijven houden, 220km/u op de teller was zo gepiept, zonder GPS nog, maar niet verder gegaan was een beetje druk op de A44....
Nog een keer
Motorrijder met 215 km/uur over A7dinsdag 12 april 2011 15:52
Boerakker - Een 23-jarige motorrijder uit Den Haag moest maandagmorgen zijn rijbewijs inleveren. Een agent hield het verkeer op de A7 bij Boerakker in de gaten toen hij ineens de motor in de verte hoorde.
Foto: archief EHFDe motorrijder werd gelaserd met een snelheid van 215 km/uur, terwijl daar 120 km/uur is toegestaan. De agent ging vervolgens achter de motorrijder aan. Vanwege de drukte op de weg wist de agent hem langs de kant van de weg te zetten bij de afslag Westpoort. Daar werd zijn rijbewijs ingevorderd. De man droeg geen beschermende kleding. Hij zat in een spijkerbroek en gymschoenen op de motor.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Mooi plaatje....het lijkt wel op een Fazer
Sorry, maar gezien de ruit en het verstel meganisme daarvan denk ik eerder dat het een BMW K xxxx LT/RT is geweest .
Valt dit nu onder opscheppen of is dit een terloopse post
Sorry, maar gezien de ruit en het verstel meganisme daarvan denk ik eerder dat het een BMW K xxxx LT/RT is geweest .
Nee hoor, aangezien meerdere het er over hadden en ik het altijd al interessant heb gevonden, heb ik het van mijn motoren altijd wel een keer geprobeerd. Ik heb alleen nooit begrepen hoe die R1's zo vreselijk hard kunnen gaan met nagenoeg hetzelfde vermogen als een FZ1.
We hebben op het FZ1 forum ook een discussie gehad over wat nou de beste tandwielverhouding voor die motor is. Ik ben van mening dat een standaard voortandwiel icm een 47 tands achtertandwiel alles bij elkaar de beste combi is. Had wel lol hoor met de 16/47 verhouding, maar het maakt de motor ook zenuwachtiger op alle snelheden en op top loopt ie dus fluitend de toerenbegrenzer in, wat dan eigenlijk inhoud dat de verhouding eigenlijk iets te kort is.
Ik dacht precies hetzelfde ja.
Volgens mij redden die oude K75RT/LT modellen de 200km/u überhaupt niet, denk zelfs dat een oudere K100LT hier nog moeite mee zal hebben.
jezus wat een snelheden zeg. Ik vond het met 140 al hard gaan en toen ging de gedachte dat er niks fout moest gaan. En dan rijden sommige van jullie nog dik boven de 200.... Hebben jullie dit wel opgebouwd of op een gegeven moment gewoon eens de top willen weten?