De Grote Oude Brikken Foto Gallerij

Logisch he, 4 cilinders = 4 uitlaten. Ziet er echt gaaf uit. En die ouwe 6-cilidner is nog gaver, lijkt zo uit een stripverhaal weggereden. :} :} :}

Voor je uitlaten: al eens bij www.woesthoff.nl gecheckt?

Ik denk dat ik zo'n beetje alle adressen in NL en B al gechecked heb... Ben 1 setje tegengekomen voor €1500,- Waren erg mooi, maar gaat me wel een beetje erg ver...
 
Ik denk dat ik zo'n beetje alle adressen in NL en B al gechecked heb... Ben 1 setje tegengekomen voor €1500,- Waren erg mooi, maar gaat me wel een beetje erg ver...

Is inderdaad lichtelijk overdreven. Passen uitlaten van een 350F er ook op? Dan weet ik heeeeeeeeel misschien nog iets voor je.
 
Zoiets ziet mijn cb750kz er uit, maar dan in echt rood. (Kleurstelling van paar jaartjes ervoor)

(dees is 750k uit '81, ergens op site motoroccasion gevonden)
zoek_resultaat_foto.asp

Gegevens vd mijne...
Type: CB750kz
Bouwjaar: 1979
Olie: Hier en daar een drup, maar via de uitlaat redelijk wat olie-afvoer in blauwe vorm.
Benzine verbruik: 1op17
Verder: 4in1 uitlaat met gare sportdemper & linkerzijkapje ontbreekt sinds kort.
 
Foto van mijn CB750, nog steeds in mijn bezit, rij er alleen nooit meer op.

bitch2.jpg

Zelfgebouwde chopper.

Bedenk me opeens dat ik nog een set carburateurs heb liggen van het oudere type CB750 ( met die rubber doppen erop )en nog wat carterdelen etc. Liefhebbers? Khoef er niets voor te hebben, kunnen zo afgehaald worden ( in Utrecht bij de Skin Art na afspraak )
 
Laatst bewerkt:
[Is inderdaad lichtelijk overdreven. Passen uitlaten van een 350F er ook op? Dan weet ik heeeeeeeeel misschien nog iets voor je.

Lijkt me niet, maar ik heb geen idee eigenlijk. Misschien iemand anders die dat wel weet?
 
Nitro: de OBT is een mooie aanleiding om de Bitch weer eens uit te laten toch???? :} :} :}
 
Nu ik gewend ben aan die nieuwere motoren is er bijna niet meer op de Bitch te rijden, vreselijk wijd stuur, remt voor geen meter, koppelingskabel van 2 meter ( trekt je de klere ), semi hardtail. Zat stiekum te denken om hem te verkopen maar mag niet van Cora ( m'n vrouw )
 
Op woensdag 15 mei 2002 15:37 schreef nitromax het volgende:
...vreselijk wijd stuur, remt voor geen meter, koppelingskabel van 2 meter ( trekt je de klere ), semi hardtail...

Hoe oud brikkerig wil je het hebben...meenemen dat ding, is toch maar een klein stukkie rijden voor jou. En anders laat je Cora er toch op rije (of heeft ze geen rijbewijs??)??? :P
 
Bedenk me opeens dat ik nog een set carburateurs heb liggen van het oudere type CB750 ( met die rubber doppen erop )en nog wat carterdelen etc. Liefhebbers? Khoef er niets voor te hebben, kunnen zo afgehaald worden ( in Utrecht bij de Skin Art na afspraak )

Heb je een mailtje gestuurd! Heb ZEKER interesse
 
Ze heeft nog geen rijbewijs ( 4/7 afrijden eerste keer ). En daarna 25 Kw brommert zoeken voor haar. Ze heeft een leuk verbouwde Shadow 500, maar ja, mag ze pas over 2 jaar op rijden...( en misschien wil ze dan iets heeeeel anders )
Enne....nee, ik kom niet op de Bitch!
 
Ze heeft nog geen rijbewijs ( 4/7 afrijden eerste keer ). En daarna 25 Kw brommert zoeken voor haar. Ze heeft een leuk verbouwde Shadow 500, maar ja, mag ze pas over 2 jaar op rijden...( en misschien wil ze dan iets heeeeel anders )
Enne....nee, ik kom niet op de Bitch!

Wil ze zeker op je V-Max na 2 jaar...hehehe

Waarom rijdt ze trouwens op een lichte brommer af? Leeftijd is het volgens mij niet (no offense :) ).

Max,ik ga je vanavond even bellen voor een afspraak dat interview, schikt dat???
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 15 mei 2002 15:51 schreef Ralfie het volgende:Wil ze zeker op je V-Max na 2 jaar...hehehe

Max,ik ga je vanavond even bellen voor een afspraak dat interview, schikt dat???
Op die VMax flappert ze waarschijnlijk aan het stuur ;) Ze is krap aan 50 kg.

Bel me maar op m'n mobiel of bij de Skin Art tot 20.00 vanavond of na 20.45 thuis. Als je de #'s niet meer hebt, mail me dan vóór 16.30 op max@nitromax.nl. Ik kan het hier op m'n werk nog checken, thuis nog steeds geen Internet ( en nog steeds een gelukkig mens :) )
 
Laatst bewerkt:


Ik heb de mijne er ook maar even tussen gezet, het is een honda CM400T. Ik weet nog niet wat het verbruik is want ik heb hem nog niet zo lang
 
Op die VMax flappert ze waarschijnlijk aan het stuur ;) Ze is krap aan 50 kg.

Bel me maar op m'n mobiel of bij de Skin Art tot 20.00 vanavond of na 20.45 thuis. Als je de #'s niet meer hebt, mail me dan vóór 16.30 op max@nitromax.nl. Ik kan het hier op m'n werk nog checken, thuis nog steeds geen Internet ( en nog steeds een gelukkig mens :) )

Doe ik (zie je meelbox).

Maar we gaan off-topic, snel iets over een oud brik...eeeehhhh...heb vandaag weer lekker gereden...tralalalalala...(zo, slotjes-dreiging weer afgewend). :P
 
Ik heb de mijne er ook maar even tussen gezet, het is een honda CM400T. Ik weet nog niet wat het verbruik is want ik heb hem nog niet zo lang

Geeft niks, ben je al wel aangemeld voor de OBT?

Leuke motor trouwens!!
 
Ik heb nog maar 2 x getankt en niet op me kilometerstand gelet :) . Ik ben mijn oude brik ook nog iets aan het opknappen, ik heb er dus nog niet zoveel op gereden. Er moet namelijk nog een ander achterbandje om, andere buddysit op en hij moet nog beetje afgesteld worden. Al dat geknal uit de uitlaat vind ik maar niks. Al heeft het wel een hoog oude brik gehalte.
 
Dan weet je tenminste of 't gelukt is, wanneer je voor&na hebt gemeten. Meten=Weten (maar dan met de M op z'n kop ;) )

Helemaal gelijk!!!!

Shit wat post jij snel. Ik neem inderdaad mijn stroobje mee, ter beschikking voor alle liefhebbers (Johan mag eerst). :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan