**DE KANTINE** praat-café in TECHNIEK

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.210
De Betuwe
Off topic, technisch, zijstraten, doorlopende discussies, extra vragen nav bestaande topics, stom geouwehoer, leuke praat, stoere verhalen, vette klauwen, libelle adviezen.

Hier kan het.

Om twee redenen:

Allereest om de rubriek TECHNIEK zo schoon mogelijk te houden.

Ten tweede, en niet veel minder belangrijk, de sfeer op MF is dat toch veel besproken moet kunnen worden. En dat kan dan dus hier.

Proost!
 
Nog steeds een zuur sfeertje hier...
Ik gooi er ff een paar rondjes shotjes tussendoor.

1521808401_shots.jpg


Werkt altijd sfeerverhogend. *D
 
Ah. Dus daar ben je mee opgehouden.......

Deze vraag + antwoord was bedoeld om aan te geven dat het niet altijd mogelijk is om een simpele vraag met alleen ja of nee te beantwoorden.
Je leest niet goed, hij schrijft helemaal niet dat hij daarmee opgehouden is, maar dat het zijn vrouw nog niet is...

Overigens geeft jouw voorbeeld meer aan, waarom je geen suggestieve vragen moet stellen, dan waarom een korte en bondige vraag geen kort en bondig antwoord zou kunnen krijgen. Als je een verkeerde aanname in je vraag verstopt, is hij natuurlijk nooit met één woord te beantwoorden. Het geeft vooral aan dat de vraagsteller het probleem niet overziet...
 
Hé gasten, weet ff niet waar ik dit het beste kan plaatsen dus gok ik dat ik hier redelijk goed zit..
Ik ben op zoek naar een leuke en kwalitatief goede dopsleutelset voor oa KTM motoren enz, alleen ben ik niet thuis in de merken van dit soort gereedschap. Al snel neig ik naar iets van Makita, maar misschien zijn er betere suggesties? Budget om en nabij de 100 euro.
 
Hé gasten, weet ff niet waar ik dit het beste kan plaatsen dus gok ik dat ik hier redelijk goed zit..
Ik ben op zoek naar een leuke en kwalitatief goede dopsleutelset voor oa KTM motoren enz, alleen ben ik niet thuis in de merken van dit soort gereedschap. Al snel neig ik naar iets van Makita, maar misschien zijn er betere suggesties? Budget om en nabij de 100 euro.
Zou beter op zn plek zijn hier: Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

db
 
Hé gasten, weet ff niet waar ik dit het beste kan plaatsen dus gok ik dat ik hier redelijk goed zit..
Ik ben op zoek naar een leuke en kwalitatief goede dopsleutelset voor oa KTM motoren enz, alleen ben ik niet thuis in de merken van dit soort gereedschap. Al snel neig ik naar iets van Makita, maar misschien zijn er betere suggesties? Budget om en nabij de 100 euro.
Zie gereedschap topic

3/8" zou ik zeggen.
Proxxon bijvoorbeeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan