De kleinste Kadijkerrun ooit!

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.191
9.407
Purmerend
Voor wie de run niet (meer) kent, een kleine reminder:

26tigste Kadijkerrun.
Zijspanrijders voor de Kadijkerrun...

full


Het was altijd een fantastische, goed georganiseerde run met vaak meer als 100 zijspannen die 30 keer gehouden is.
Met het uiteenvallen van de stichting waar de bewoners verbleven en het overlijden van Piet Oudejans is de run tot een einde gekomen.

dsc02633up0.jpg


Nu het leuke nieuws!
Ik werd twee weken terug opgebeld of ik met een bewoner een ritje met het span wilde maken. Bert Marti was een aantal keren met de run mee geweest en was daar nog steeds vol van.
Omdat hij binnenkort jarig wordt is zijn begeleider begonnen om de oude deelnemerslijst van de run rond te bellen.
Zo kwam hij dus bij mij terecht.

Ik ga volgende week zondag, 23 september een rondje met die bewoner in de bak door Noord-Holland, Waterland rijden. Niets geregeld of georganiseerd. Om 14:00h op de kadijkerkoog, inladen en vertrekken. Halverwege eten we wat en gaan weer terug.

Zijn er misschien mensen die mee willen doen?

Het zou leuk zijn als we met 4 of 5 spannen kunnen gaan. Meer zou leuk zijn, maar dat gaat wat organisatie vragen. Afspraken met de begeleiders kan ik wel maken.


Zijspanners voor de Kleine Kadijker run:
Laatste update: 21 sept 18:00h

Halflive.
CB400F.
Leotje60.
Hevu.
Snip100
Ootje

Totaal zijspanners= 6


Ik zal de begeleiders bellen voor het totaal aantal bewoners. Het ziet er naar uit dat we met zes spannen zijn.

Daarmee is de inschrijving gesloten. Een grotere groep gaat meer voorbereiding en organisatie vragen.

We verzamelen om 12:00h voor koffie bij mij thuis.
Iedereen die uitgenodigd is heeft mijn adres en telefoonnummer via PB gekregen.

Ik heb om 14:00h afgesproken op de Kadijkerkoog,

Route via Kwadijk, Midden-Beemster, de Rijp, Schermerhorn, Avenhorn, Scharwoude.

Met Bosso hebben we om ongeveer 15:00h afgesproken dat we bij hem hamburgers gaan eten. Dat wordt ergens langs de IJsselmeerdijk bij Hoorn.

De route voor de middag wordt nader bepaald aan de hand van de weersverwachting.
Voorstel is om de IJsselmeerdijk zuidelijk te volgen Via Schardam, Edam. Monnickendam, Marken, Durgerdam en via Zunderdorp weer naar Purmerend.

Organisatiebericht: Neem extra helmen en als het even kan een motorjas mee, De organisatie heeft niets meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de klok wel eens horen luiden maar vind wellicht nu pas de klepel. De beschreven ervaring, soort van 'Message in a bottle' is super. Wat in het vat zit verzuurt niet, toch?

Ik ben nog niet toe aan het vervoer van personen, vandaag weer met de hond geoefend en wat een fun. Maar het gaat een keer gebeuren.

't Is genieten van jullie.
 
Ik heb de klok wel eens horen luiden maar vind wellicht nu pas de klepel. De beschreven ervaring, soort van 'Message in a bottle' is super. Wat in het vat zit verzuurt niet, toch?

Ik ben nog niet toe aan het vervoer van personen, vandaag weer met de hond geoefend en wat een fun. Maar het gaat een keer gebeuren.

't Is genieten van jullie.


Hoe is het nu met de hond? ting ting. hoop dat ie ook nog blij is als je met de zijspan wil gaan rijden....
 
Ik ga even wat in't rond bellen, misschien heb je vanavond nog een heel leukl PBtje in da box. Geen zijspannen, maar iets onverwachts.
 
En ik heb dus wat leuks kunnen regelen. Van vrijdag op zaterdag word er een Kennedymars over de afsluitdijk gehouden http://www.de80vandedijk.nl . Dan sta ik met mijn busje als rust/EHBOpost ergens op de dijk. Op de terugweg gaan we hamburgers bakken voor de wandelaars. Wat we overhouden, en ook van de BBQ zaterdag-avond mag meer voor deze (mini)Kadijkerrun.

Dus.... als wij nou nog wat zijspannen kunnen regelen, en Halflive een stuk of wat eh... "doelgroepers" ;) Wie weet wat er in de toekomst uit herontstaat. :Y
 
En ik heb dus wat leuks kunnen regelen. Van vrijdag op zaterdag word er een Kennedymars over de afsluitdijk gehouden http://www.de80vandedijk.nl . Dan sta ik met mijn busje als rust/EHBOpost ergens op de dijk. Op de terugweg gaan we hamburgers bakken voor de wandelaars. Wat we overhouden, en ook van de BBQ zaterdag-avond mag meer voor deze (mini)Kadijkerrun.

Dus.... als wij nou nog wat zijspannen kunnen regelen, en Halflive een stuk of wat eh... "doelgroepers" ;) Wie weet wat er in de toekomst uit herontstaat. :Y


:} :}
 
WAUW!!! Ik heb hier mijn eerste :} :} gescoord. ;)
Dank u, dank u mijn vrienden. Bosso gaat ervan :$ .
 
Laatst bewerkt:
Prachtig aanbod, Bosso!
Laten we even wachten of er meer dan twee zijspannen komen. Jouw hele zondag op een parkeerplaats doorbrengen voor 4 hamburgers is ook niet alles.
 
Even contact opgenomen: Er zijn in dezelfde woongroep twee dames die het ook leuk vinden om mee te gaan.

Dat gaat echt een mini-run worden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan