De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Gemodificeerde koppeling terug gekregen van vvmracing en ook weer ingebouwd incl nieuwe platen en veren, het koppelings probleem "clutch shudder" van de vstrom lijkt tot nu toe verholpen.

Hopelijk heb ik alles goed ingebouwd 🤣🤣🤣🤣

Het voelt in iedergeval goed aan tot nu toe.
 
Gemodificeerde koppeling terug gekregen van vvmracing en ook weer ingebouwd incl nieuwe platen en veren, het koppelings probleem "clutch shudder" van de vstrom lijkt tot nu toe verholpen.

Hopelijk heb ik alles goed ingebouwd 🤣🤣🤣🤣

Het voelt in iedergeval goed aan tot nu toe.
Ik zou de factuur goed bewaren. Dit soort modificaties zijn voor de kenner altijd veel waard bij koop/verkoop...
 
Weet iemand een adresje in zuid/midden Limburg dat niet moeilijk doet om een, op internet bestelde band erop te leggen?
Je kunt natuurlijk gewoon eens ergens binnenlopen en vragen, of gaat het ook om demontage van het wiel? Een paar jaar terug ook nog eens gezocht naar zo'n adres, uiteindelijk mn banden maar gewoon bij de motorzaak besteld. Als het me niet (al te veel) meer kost gun ik hen liever ook de marge dan een webshop. Scheelde ook een hoop gedoe (ik had de band nog niet besteld).

Weet iemand een zaak in Zuid/Midden Limburg waar ze Pro Taper sturen verkopen en liefst ook hebben liggen? Zou graag zo'n stuur eens bekijken/vasthebben voor ik ene koop.
 
Je kunt natuurlijk gewoon eens ergens binnenlopen en vragen, of gaat het ook om demontage van het wiel? Een paar jaar terug ook nog eens gezocht naar zo'n adres, uiteindelijk mn banden maar gewoon bij de motorzaak besteld. Als het me niet (al te veel) meer kost gun ik hen liever ook de marge dan een webshop. Scheelde ook een hoop gedoe (ik had de band nog niet besteld).

Weet iemand een zaak in Zuid/Midden Limburg waar ze Pro Taper sturen verkopen en liefst ook hebben liggen? Zou graag zo'n stuur eens bekijken/vasthebben voor ik ene koop.
Ik heb al een prijs opgevraagd. Netto betekend dat dat er op leggen met marge en geen gedoe €55,- kost...

Misschien verkoopt Ben's cross shop in St Joost Pro Taper. Kon het zo snel in de webshop niet vinden...
Momorosa in Geleen.


Die heeft al een berichtje ontvangen ;)
ook met balanceren? Meeste autobandenzaken kunnen de band wel erop leggen, maar niet balanceren..
Precies... Beetje verstand van zaken zou wel fijn zijn. Ook omdat er een binnenband in moet. Misschien toch maar voor de betrouwbare route gaan...
 
Misschien verkoopt Ben's cross shop in St Joost Pro Taper. Kon het zo snel in de webshop niet vinden...
Precies... Beetje verstand van zaken zou wel fijn zijn. Ook omdat er een binnenband in moet. Misschien toch maar voor de betrouwbare route gaan...

Jaa daar zat ik op te hopen inderdaad, had ook al eens op hun site gekeken. Mooi excuus voor een ritje morgen. Geen idee of ze open hebben op bevrijdingsdag, maar anders plak ik gewoon een rondje midden Limburg eraan vast :)
 
Laatst bewerkt:
En als we weer naar DE mogen staat deze als eerste op het lijstje ;-)
1588668881122.png
 
1 van de 2 eigenaren rijd zelf motor dus neem aan dat ze wel weten hoe en wat.
Verder geen idee en zal je ze het zelf moeten vragen ik weet alleen dat ze mij gezegd hebben dat ze ook eventueel motor banden erop leggen als het een los wiel is.
Mijn brommer is laatste keer gewoon naar motoport gegaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan