De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Momorosa in Geleen.

Net bericht van Momarosa; Ze bestellen zelf geen banden meer. Je móet dus zelf je internetbandjes meenemen...

Monteren was €15,- op losse velg + €2.50 extra vanwege de binnenband...

Dat betekend: Band €120, binnenband €20, montage €17.50. Totaal €157.50

Mijn normale adres was totaal €195. Ik vindt dat verschil toch wel de moeite...
 
Zo...

Vstrom die ik pas in orde heb gemaakt is de deur uit..haha..

Ik heb een mooie deal weten te maken met een Kawasaki Z1000.

Wat een beest van een machine.!!


20200508_175350.jpg
 
Net bericht van Momarosa; Ze bestellen zelf geen banden meer. Je móet dus zelf je internetbandjes meenemen...

Monteren was €15,- op losse velg + €2.50 extra vanwege de binnenband...

Dat betekend: Band €120, binnenband €20, montage €17.50. Totaal €157.50

Mijn normale adres was totaal €195. Ik vindt dat verschil toch wel de moeite...
En een lekker kopje koffie en een koekje erbij.
 
Vandaag alsnog een 2dehands paar gekocht via Ebay Kleinanzeige. Voor de helft van de prijs als die hierboven, maar wel een oudere model (zonder specifieke supermoto-zolen) en met meer gebruikssporen. Ik was op zoek naar een betaalbaar paar om te kijken of ik met die stugge crosslaarzen wel fatsoenlijk kan rijden. Zal wel even wat tijd kosten om aan te wennen...
Het heeft even geduurd, maar deze week heb ik de laarzen helemaal uit elkaar gedraaid en van binnen en buiten schoongemaakt. Ze zijn goed opgeknapt vindt ik zelf...

20200515_143906.jpg

20200515_143728.jpg


Daarstraks heb ik even een kort rondje door de wijk gereden en dat viel me reuze mee. Ze zitten lekker en schakelen ging ook gewoon prima, ondanks dat ze een heel stuk lomper zijn dan m'n racelaarzen...
 
Het heeft even geduurd, maar deze week heb ik de laarzen helemaal uit elkaar gedraaid en van binnen en buiten schoongemaakt. Ze zijn goed opgeknapt vindt ik zelf...

Bekijk bijlage 1500780
Bekijk bijlage 1500781

Daarstraks heb ik even een kort rondje door de wijk gereden en dat viel me reuze mee. Ze zitten lekker en schakelen ging ook gewoon prima, ondanks dat ze een heel stuk lomper zijn dan m'n racelaarzen...
mooie laarzen!!
 
Niet te hard lachen... Volgende keer ben je misschien zelf aan de beurt.

Dit was toch niet die vaste flitspaal, hé? Dat zou extra zuur zijn...

Nee indd niet te hard lachen... ik weet het gas ook zo nu en dan goed te vinden.!!

Ja.! Dat is de vaste flitspaal die em gesnapt heeft. Dus extra zuuuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan