Heb de motor hier zelf in de winter aan een optimate druppelladder hangen. Die schijnen ook de accu te onderhouden.Even terug naar de motor, iemand tips hoe je een accu langer goed houdt als je niet veel op de motor rijd ? Helaas heb ik de laatste tijd niet zo veel tijd om te rijden. En nu kwam ik er weer achter dat de accu van de Kawasaki er geen zin meer in heeft. Is al de 3de accu op 5 jaar tijd... Ik heb zon kleine druppellader maar schijnbaar helpt dat ook niet.
Welke lader gebruik je?Gisteren op Youtube diverse filmpjes gezien van die dorpjes in Duitsland. Wat een ellende overal, nu wordt er nog gezegd dit komt 1x in de 200 jaar voor echter heb ik hier ook mijn twijfels bij. Laatste tijd komen zulke weer omstandigheden steeds vaker voor.
Even terug naar de motor, iemand tips hoe je een accu langer goed houdt als je niet veel op de motor rijd ? Helaas heb ik de laatste tijd niet zo veel tijd om te rijden. En nu kwam ik er weer achter dat de accu van de Kawasaki er geen zin meer in heeft. Is al de 3de accu op 5 jaar tijd... Ik heb zon kleine druppellader maar schijnbaar helpt dat ook niet.
Tot nu toe klaag ik er echt niet over. De aansluiting voor op de accu is ook heel makkelijk. Je zet een kabeltje 1x vast met oogjes aan de accu en dan kun je het stekkertje op een makkelijk te bereiken plek weg werken.@Noël89 Werkt die goed ?
Valkenburg zou ik nog even weg blijven. Voor de rest zijn de meeste plaatsen wel mooi begaanbaar.Is het heuvelland inmiddels weer een beetje begaanbaar na het noodweer? wil vanavond even een rondje maken.
Denk er aan dat Luxemburg ook een behoorlijke klap heeft gehad. Er is op het forum door iemand een topic over gestart.Afgelopen vrijdag nog een stukje gereden. Bedoeling was om autosnelweg tot Maastricht te pakken ven binnendoor naar Swalmen terug te rijden. Uiteindelijk tot luik gereden (totaal niet meer nagedacht dat daar door watersnood ook een chaos was. Dus toen maar autosnelweg beheer terug naar huis. 200km gereden waar van 95% autosnelweg. Vanaf vrijdag vakantie. Wil in de drie weken vakantie sowieso een dag toeren door Luxemburg. Vorig jaar daar een erg mooie route gereden, die ik helaas deel door regen moest rijden. Dit jaar een nieuwe poging
Afgelopen vrijdag in Luxemburg geweest, 250km daar gereden ("14 kastelen route", effe googlen en je vindt 'm zo). Buiten hier en daar kleine wegversmallingen, al dan niet gereguleerd met mobiele verkeerslichten, weinig aan de hand.Denk er aan dat Luxemburg ook een behoorlijke klap heeft gehad. Er is op het forum door iemand een topic over gestart.
Zelf was ik afgelopen maandag op Zandvoort. Helaas maar 2 sessies kunnen rijden, daarna een forse hoosbui en einde dag...
Vanaf waar ben je gestart?Afgelopen vrijdag in Luxemburg geweest, 250km daar gereden ("14 kastelen route", effe googlen en je vindt 'm zo). Buiten hier en daar kleine wegversmallingen, al dan niet gereguleerd met mobiele verkeerslichten, weinig aan de hand.
De route "ingesprongen" bij het kasteel van ClervauxVanaf waar ben je gestart?
Ja, in de zomer rij ik 's avonds wel als de kinderen in bed liggen. Lekker rustig en best fraai bij een mooie zonsondergang (zolang de zon niet recht in je ogen schijnt). 'S nachts of in het donker rij ik eigenlijk nooit.Rijd/tour iemand wel eens in de avond/nachtelijke uren??
Ben eens benieuwd hoe ze de controle hierop willen gaan handhaven.Rij 's avonds ook weleens een rondje na eten. Lekker rustig dan in zuid Limburg. Wel zorg ik dat ik voor het donker thuis ben.
Ben nu overigens in het heuvelland. Zie tot mijn verbazing dat vanaf vandaag tot eind oktober de weg tussen euverem en beutenaken is afgesloten voor al het gemotoriseerd verkeer. Pilot Beutenaken (Gulpen-Wittem) | Zuid-Limburg Bereikbaar | Slimme, duurzame en veilige mobiliteit
En.... De camerig staat bij buitenlust een bord dat weg op zon en feestdagen is afgesloten tussen 9 en 21u voor motoren. De zevenwegenweg is zelfs helemaal afgesloten voor motoren. Pilot Epenerbaan (Vaals) | Zuid-Limburg Bereikbaar | Slimme, duurzame en veilige mobiliteit