De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Achterbrug gaat er toch uit, lagers smeren en of vervangen. Een eindeloze is neem ik aan toch ook al op maat? Mij maakt het verder ook niet uit, kan nog alle kanten op met bestellen :)
 
Aah zo, sorry, snap het nu pas. Je kunt de ketting op "maat" kopen maar dan zijn ze idd nog los. Maar je kunt ook een lengte ketting kopen en ik dacht dat je hiermee "eindeloos" bedoelde.🤣🤣🤣😄🙃


Ik ben zeker geen expert erin en is een hele tijd geleden dat ik kettingen heb vervangen. 1x honda hornet en op een Bandit.
 
eindeloos_O- ik snap de verwarring. Ketting kopen op de rol, bij de hornbach. Zou best een idee zijn trouwens :P. ik vervang dat ding ook te weinig om er heel veel verstand van te hebben, ik durf de tandwielen gewoon nog tandwielen te noemen ook.
 
Vanmorgen een lekker ritje gemaakt, eerst gaan tanken in Karken en toen via Posterholt, Reutje, Montfort, St Joost, Hingen naar Echt, waarbij ik even bij de Gamma gestopt ben om een dubbele WCD met RA terug te brengen, vervolgens vanuit Echt via Aasterberg, Oevereind, Roosteren naar Maaseik. Daar aangekomen een bus tabak voor de vrouw gekocht en vanuit Maaseik weer naar huis gereden via Susteren en de Heide naar mijn eind bestemming een ritje van net iets over de 50 km. Heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
:W

20230514_213120.jpg
 
Even lekker via de Voerstreek en het Waals gewest de Eifel in geweest. Leuke route gemaakt op basis van een route die ik van MyRoute-app had gevonden. Paar keer moeten omrijden wegens werkzaamheden maar verder een heerlijke route. Moet hem wel een keer aanpassen, want op een gegeven moment moest ik volgens de route een zandpad op, terwijl ik TomTom toch duidelijk had gezegd dat ie geen onverharde wegen moest nemen.
Ik zal de route hier binnenkort eens plaaatsen. Ongeveer 180 km vanuit Nijswiller Slenaken
 
Laatst bewerkt:
Wel even opletten bij Teuven dan. weg in het dorp is afgesloten. Ik heb gewoon de doorgaande weg richting Hombourgh gevolgd..dan kom je vanzelf weer op de route
 
Ja ach, soms doe ik dat gewoon, er was al zat ander volk te fiets en te voet die ook doorgingen. Waar een fiets kan komen kan ik ook :)

Er stond nog een stel, met een motor midden op het gravelstraatje. Ik was nog gestopt bij ze. Hun motor startte niet meer. Maar ze hadden de anwb al gebeld. Had nog geadviseerd.
 
Laatste 2,5/3 weken ook weer een 1000+km op de teller erbij gezet.
Niet dat ik een 'die-hard' voetballiefhebber ben, maar probeer met de motor zoveel mogelijk voetbalstadions 'af te tikken'.
Had 11 mei een afspraak staan voor nieuwe oordoppen te laten aanmeten in Soesterberg (wat uiteindelijk niet doorging)
Autosnelweg tot daar. Toen via Autosnelweg naar Almere (Almere City stadion). over de veluwe (N wegen) naar Arnhem (Vitesse) en Nijmegen (NEC) gereden. en toen over Autosnelweg naar huis.
Hemelvaartsdag 'even' over de autosnelweg naar het hoge Noorden gereden (FC Groningen) met tussendoor een fotostop bij het TT Circuit.
Daarna via Veendam, Emmen, Almelo, Enschede, Doetinchem en Venlo (grotendeels N wegen) naar huis gereden.
640km op de teller toen ik thuis was.

Vrijdag na het werk (werk in Nederweert) nog een stadiontoertje gemaakt door België en Brabant.
Ook weer 200+km
Nederweert to Swalmen

Moet zeggen dat omgeving rondom Eindhoven ook niet heel verkeerd is om te toeren.
 
Laatste 2,5/3 weken ook weer een 1000+km op de teller erbij gezet.
Niet dat ik een 'die-hard' voetballiefhebber ben, maar probeer met de motor zoveel mogelijk voetbalstadions 'af te tikken'.
Had 11 mei een afspraak staan voor nieuwe oordoppen te laten aanmeten in Soesterberg (wat uiteindelijk niet doorging)
Autosnelweg tot daar. Toen via Autosnelweg naar Almere (Almere City stadion). over de veluwe (N wegen) naar Arnhem (Vitesse) en Nijmegen (NEC) gereden. en toen over Autosnelweg naar huis.
Hemelvaartsdag 'even' over de autosnelweg naar het hoge Noorden gereden (FC Groningen) met tussendoor een fotostop bij het TT Circuit.
Daarna via Veendam, Emmen, Almelo, Enschede, Doetinchem en Venlo (grotendeels N wegen) naar huis gereden.
640km op de teller toen ik thuis was.

Vrijdag na het werk (werk in Nederweert) nog een stadiontoertje gemaakt door België en Brabant.
Ook weer 200+km
Nederweert to Swalmen

Moet zeggen dat omgeving rondom Eindhoven ook niet heel verkeerd is om te toeren.
Dat is niet mis. Nice! 🏍🏍
 
Terug
Bovenaan Onderaan