De motor-forum circuitdag [update]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk zou iedereen op de een of andere manier herkenbaar moeten zijn, ik ken de meesten hier toch door hun nickname.

Bijvoorbeeld iedereen een sticker met startnummer op de fiets, en dan een lijst met info, dus welke user welk startnummer heeft.

Misschien een dom idee maar kwam net in me op. :)

de persoon die op zn voor OF achterwiel aan komt rijde....dat ben ik...zal nie al te moeilijk herkenne zijn :P
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat er zich al enkele 25kw\'ers hebben ingeschreven, maar dan wel allemaal met \'n geknepen race-machien

is mijn suzuki gs500e ook nog geschikt om op circuit te gaan dan?
(ik veronderstel dat in de beginnersgroep traag genoeg wordt gereden om dan geen gevaar te zijn)
 
Lijkt me enorm gaaf!

Schrijf me maar in als beginner....als de rest nu gevorderd doet dan hebben wij de baan tenminste voor onszelf met een klein groepje hehe.
 
Maar ff serieus, ik merk hier dat veel mensen (waaronder ik) vragen hebben.

Wanneer ben je beginner, wanneer ben je gemiddeld en wanneer ben je gevorderd?

Kan de organisatie daar wat meer over vertellen? :)
 
Hoi Ruud,

Is het mogelijk om je voor die dag te verzekeren? Bij vro en Toms cursussen kon ik me wel verzekeren (bij de organisatie). Bij circuitdagen in Belgie en zandvoort niet. Aangezien er best wel wat onervaren mensen mee rijden is de kans dat je er door iemand anders wordt afgeragd wel wat groter (spreek uit ervaring) ;(

Biking
 
Mensen,

Veel teveel vragen!! :)

Er komt over niet al te lange tijd VEEL meer info! Wanneer, hoe laat, welk cicuit, wel/niet verzekerd, wat er precies te doen is, etc.!!

Dat komt nog, heb nog even geduld aub.

En Revolution...tijdens onze meeting had ik het daar ook al over! Ik had zelf het idee om t-shirts te laten maken, mijn vriendin kan eraan komen...(en Albert misschien ook).

Dat was tijdens TOMS zo frustrerend! Ik wist dat er 3-5 motor-forummers reden, maar ik wist niet wie waar was! :(

Dat wordt dus ZEKER geregeld! :)
 
Goed plan, ik denk dat ik gemiddeld ben, na een dag zandvoort.

En euh, mag mijn vriendje ook komen?
 
hoe meer zielen hoe meer vreugd (hoe drukker op het circuit, hoe langzamer het zal gaan, hoe minder ongelukken, minder ziekenwagens nodig, geen verzekering nodig....)
 
Even een vraagje voor de Circuit Xpers,

Hoe zit het met de kleding :?
ik neem aan dat er minimale eisen zijn vanuit de organisatie/circuit

Ik meen wel eens gehoord te hebben dat je in fullleather moet verschijnen, da’s een klein probleempje. Ik heb een codura jas, wel met protectoren, keflar ed
 
Ai... Dat zou wel eens minder tof kunnen zijn, kan ik naast mijn jack en twee broeken ook nog eens een leren pak gaan aanschaffen. Mjah, van de andere kant, ik zat toch al voorzichtig te denken aan een leren pak, alleen zijn die krengen zo belachelijk duur, zeker als je al kleding hebt...
 
Ik ben er ook bij!
Weet alleen nog niet met welke motor.
Maar ik heb begrepen dat we dit pas volgend seizoen gaan meemaken en dan heb ik al lang al weer wat!
Waarschijnlijk een BlackBird.
Heb daar vorige week mee gereden en dat beviel erg goed!!! :} :} :} :}
 
Mensen,

Veel teveel vragen!! :)

Er komt over niet al te lange tijd VEEL meer info! Wanneer, hoe laat, welk cicuit, wel/niet verzekerd, wat er precies te doen is, etc.!!

Dat komt nog, heb nog even geduld aub.

En Revolution...tijdens onze meeting had ik het daar ook al over! Ik had zelf het idee om t-shirts te laten maken, mijn vriendin kan eraan komen...(en Albert misschien ook).

Dat was tijdens TOMS zo frustrerend! Ik wist dat er 3-5 motor-forummers reden, maar ik wist niet wie waar was! :(

Dat wordt dus ZEKER geregeld! :)
Oke, bedankt Ruud. We wachten het nog even af, ben blij dat m\'n idee wel in goede aarde valt, herkenbaarheid vind ik wel belangrijk. :)

Behalve dan voor Pooh, die is gemakkelijk te herkennen als hij op zijn kinderfietsje het circuit rondfietst. :P
 
kan je ook mee als je net een maand je motorrijbewijs hebt en nog maar iets van 1000 km gereden hebt met een yamaha xj 600?? Maar het klinkt als een superleuk plan..
en een kostenspecificatie lijkt me op zich ook helemaal geen slecht plan, voordat ik het formulier invul
 
kan je ook mee als je net een maand je motorrijbewijs hebt en nog maar iets van 1000 km gereden hebt met een yamaha xj 600?? Maar het klinkt als een superleuk plan..
en een kostenspecificatie lijkt me op zich ook helemaal geen slecht plan, voordat ik het formulier invul
Moet geen probleem zijn, toch?
Net 12 dagen m\'n rijbewijs & ook bijna 1000 kilometertjes gereden... Het is geen racedag, maar een leuk samenzijn tussen motor-maatjes, met de kans om wat van elkaar te leren...

Formuliertje kan je trouwens gewoon invullen, is om te kijken wie er eventueel zou willen gaan... Je verplicht jezelf niet meteen ook daadwerkelijk te gaan, ook al zou dat dan wel leuk zijn :) Je weet toch ook nog niet op welke dag het is? Kan je ook nog niet zeggen of je kan & derhalve niet verplicht worden te gaan op basis van dit formuliertje....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan