adspeed
Die hard MF'er
- 20 mei 2011
- 613
- 157
Uitlaat in Duitsland: Als je kunt laten zien dat er een officieel E-keurmerk in zit én de killer zit er in, dan is er niet zoveel aan de hand. Heb je dat niet en ze doen vervelend dan ben je je pijp kwijt en kun je gaan lopen. Ik heb al veel tochtjes in Duitsland georganiseerd en tot nu toe nooit problemen. Wel bekeuringen, maar om andere redenen.
Over originele onderdelen gesproken: Ik heb ook nog de originele uitlaat, luchtfilter, spatborden voor-en achter en nummerplaat houder. Die ga ik echt niet meer gebruiken dus als iemand geïnteresseerd is voor weinig geld?
Over originele onderdelen gesproken: Ik heb ook nog de originele uitlaat, luchtfilter, spatborden voor-en achter en nummerplaat houder. Die ga ik echt niet meer gebruiken dus als iemand geïnteresseerd is voor weinig geld?
Altijd leuk als andere ook waardering hebben voor je motor. Bij de bandenboer ook 4 mensen die me complementeerde met mijn motor in de tijd die ik daar was.
Glimmende laagje is er inderdaad gelukkig alweer af, blijft altijd ff spannend de eerste kilometers.
Heb ook nog op Marktplaats een originele uitlaat demper gescoord voor 25 euro. Ik moet nu alleen nog even achter het 8 vormige beugeltje aan voor de bevestiging aan de rechter kant (links zit deze nog wel op mijn motor maar rechts zit de Termignoni anders gemonteerd ).
Ik denk er over om voor mijn vakantie de originele demper te plaatsen om gedoe te voorkomen in de Eiffel. Er schijnt daar toch echt veel gecontroleerd te worden(en dan vooral in het vakantie seizoen)de Termignoni komt er dan misschien niet alleen met een boete vanaf Als een boete het enige zou zijn dan zou ik er niet mee zitten.
Ga nog wel optisch wat doen met de hitteschilden van de originele uitlaat want vindt het nogal lomp ogen. Ik denk eraan het grote schild te polijsten en het kleine voorste schild mat zwart te spuiten om het optisch wat te verkleinen.