De Nieuwe Ducati Scrambler

Helemaal mee eens al draaid het op straat hoofdzakelijk om koppel voor het meeste rij plezier. Al is het ook best leuk om een 500cc 2 cilinder helemaal uit te wringen op straat.
Ja, zo’n A2 fiets. Een Honda CBR 500 bijvoorbeeld. Of is dit nu vloeken in de kerk…? 🙈
 
Ja, zo’n A2 fiets. Een Honda CBR 500 bijvoorbeeld. Of is dit nu vloeken in de kerk…? 🙈
Nou das precies waar ik op doelde. Mijn zus had vroeger een Suzuki GS500e en dat reed hardstikke leuk. En met mij erop en de kin plat op de tank liep dat zo'n beetje 180/190 km/h. Die vernellingsbak schakelde zo gemakkelijk vergeleken bij alles wat ik gehad heb. Maar was echt leuk om op te rijden.
 
Nou das precies waar ik op doelde. Mijn zus had vroeger een Suzuki GS500e en dat reed hardstikke leuk. En met mij erop en de kin plat op de tank liep dat zo'n beetje 180/190 km/h. Die vernellingsbak schakelde zo gemakkelijk vergeleken bij alles wat ik gehad heb. Maar was echt leuk om op te rijden.
Met dergelijke "aanbevelingen" willen we straks allemaal gaan downsizen. Hoeveel is V4 gedeeld door 4? 8)7
 
Ik kom hier even kijken, en even polsen of mijn gedeeltelijke twijfel weg genomen kan worden. Ik bezit op dit moment een een Monster 1100 maar kijk nu naar een scrambler. De 800 omdat ik de 1100 teprijzig vindt. De monster bevalt goed, maar ik heb de laatste twee jaar wat last van mijn handen dit maakt het rijden niet fijn.. Dit komt omdat ik langere ritten ben gaan rijden( Italië, de Eifel, Frankrijk en dag ritjes met een fb groep,) Ik ben dit weekend bij een Scrambler icon dark wezen kijken, zit goed rijd fijn.... mis wel de grote Monster tank:-). Ik rij ook af en toe wat circuit dagen met de monster.
Ook is er wat minder koppel beschikbaar...maar dat zal wel wennen. Zijn er hier ook Scrambler rijders die van bv een zwaardere Monster of andere motor zijn over gestapt?. En rijden er hier ook sommige circuit dagen met hun Scrambler?.
Ik hoor /lees graag jullie ervaringen. Want ik wil van die twijfel af .....

De Monster er bij houden is helaas geen optie.....( Ruimte gebrek)


Dvd
Gr Ed
 
Ik ken niemand die met een Scrambler op het circuit rijdt. Het kan wel natuurlijk, maar om nou te zeggen dat het een circuitracer is, nee. Met de CafeRacer zou het goed kunnen. Die heeft goede bandjes, een sportieve zithouding en serieus betere hoofdremcilinder. Maar voor normaal gebruik is de zithouding wellicht iets te sportief. Voor zover ik weet zijn de MT-60 banden opgebouwd uit meerdere compounds en plakken voldoende aan de weg. Ik had naast de Scrambler ook nog een MT10. Deze heb ik ingeruild. Tuurlijk heeft de Scrambler veel minder vermogen, maar in vindt de Duc vooral lol. Niet te gecompliceerd, jasje aan, potje op en gaan. Dagritjes zijn prima te doen. Het zadel is redelijk hard en na een paar uur moet je echt wel effe pauze nemen om je houten bips te acclimatiseren… Ik heb in mijn zadel een gelpack laten zetten. Weet niet hoe de huidige zadels zitten, maar schijnt beter te zijn geworden. We hebben hier iemand op het forum die geregeld buitenland tripjes maakt. Die rijdt grote kanonnen gewoon zoek met zijn 75 pk-tjes. Je hebt al proefgereden, dus het is aan jou wat je wilt. Ik heb vooral lol op dat ding en er is bijna altijd wel iemand die een praatje met je komt maken, waar dan ook. Succes met de keuze…
 
Ik ken niemand die met een Scrambler op het circuit rijdt. Het kan wel natuurlijk, maar om nou te zeggen dat het een circuitracer is, nee. Met de CafeRacer zou het goed kunnen. Die heeft goede bandjes, een sportieve zithouding en serieus betere hoofdremcilinder. Maar voor normaal gebruik is de zithouding wellicht iets te sportief. Voor zover ik weet zijn de MT-60 banden opgebouwd uit meerdere compounds en plakken voldoende aan de weg. Ik had naast de Scrambler ook nog een MT10. Deze heb ik ingeruild. Tuurlijk heeft de Scrambler veel minder vermogen, maar in vindt de Duc vooral lol. Niet te gecompliceerd, jasje aan, potje op en gaan. Dagritjes zijn prima te doen. Het zadel is redelijk hard en na een paar uur moet je echt wel effe pauze nemen om je houten bips te acclimatiseren… Ik heb in mijn zadel een gelpack laten zetten. Weet niet hoe de huidige zadels zitten, maar schijnt beter te zijn geworden. We hebben hier iemand op het forum die geregeld buitenland tripjes maakt. Die rijdt grote kanonnen gewoon zoek met zijn 75 pk-tjes. Je hebt al proefgereden, dus het is aan jou wat je wilt. Ik heb vooral lol op dat ding en er is bijna altijd wel iemand die een praatje met je komt maken, waar dan ook. Succes met de keuze…
 
Bedankt voor je reactie, Mac
Het circuit rijden is voor mij , gewoon even lekker gas geven zonder het ojee dadelijk ben ik geflitst gevoel. Rij echt niet bij elke bocht mijn knie aan de grond.
Ik zelf denk wel dat ik er dan gewone straat banden onder laat zetten. Daar ik toch niet het onverharde ga betreden.
Goed om te lezen dat jij het vermogen van je MT10 niet mist. En inderdaad de lol daar gaat het om. Dat zal ook wel zo zijn als ik met een scrambler tussen al die snelle jongens op een circuit dag sta ;-)
 
Laatst bewerkt:
Het kan wel 😊
 

Bijlagen

  • hqdefault.jpg
    hqdefault.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 27
Ik heb niet gezegd dat ik het vermogen van de MT niet mis… Dat doe ik wel, daarom heb ik er 1 met nog meer vermogen bijgekocht… Ik heb wel de ruimte voor 2 fietsen zeg maar. Maar dat gezegd hebbende, het is voor mij gewoon een fiets waar ik erg blij van wordt. En dat vindt ik heel belangrijk. Ook ik rij in de zomer geregeld een ritje met een aantal andere forumleden. Dat is erg goed te doen. Die banden zijn erg goed hoor. Ze plakken als een idioot. Ik vindt die banden bij de motor horen. Is onderdeel van het uiterlijk. Het zijn ook geen echte noppen hoor…. Die Zonko van 1000PS heeft de uitlaat aan de grond gereden.

 
Laatst bewerkt:
Ik kom hier even kijken, en even polsen of mijn gedeeltelijke twijfel weg genomen kan worden. Ik bezit op dit moment een een Monster 1100 maar kijk nu naar een scrambler. De 800 omdat ik de 1100 teprijzig vindt. De monster bevalt goed, maar ik heb de laatste twee jaar wat last van mijn handen dit maakt het rijden niet fijn.. Dit komt omdat ik langere ritten ben gaan rijden( Italië, de Eifel, Frankrijk en dag ritjes met een fb groep,) Ik ben dit weekend bij een Scrambler icon dark wezen kijken, zit goed rijd fijn.... mis wel de grote Monster tank:-). Ik rij ook af en toe wat circuit dagen met de monster.
Ook is er wat minder koppel beschikbaar...maar dat zal wel wennen. Zijn er hier ook Scrambler rijders die van bv een zwaardere Monster of andere motor zijn over gestapt?. En rijden er hier ook sommige circuit dagen met hun Scrambler?.
Ik hoor /lees graag jullie ervaringen. Want ik wil van die twijfel af .....

De Monster er bij houden is helaas geen optie.....( Ruimte gebrek)


Dvd
Gr Ed
Als je er lekker op zit dan lekker voor een 800 gaan. Ik heb ze allebei gehad en zijn beide fijne fietsen maar de 800 is speelser met een iets hogere fun factor. De 800 was voor mij echter aan de kleine kant.
Op rechte stukken trek je met een 1100 wel een gaatje ten opzichte van een 800 maar beide zijn niet echt snel te noemen.
Ik had de 800 uit 2016 en deze had een fellere gasresponse dan de huidige modellen. Ik vond dit heerlijk nadat ik er aan gewend was en hierdoor leek de motor onderin ook duidelijk sterker.
Maar omdat veel mensen hierover klaagden hebben ze bij de latere modellen voor een tammere gas response gekozen.
Dit kan je vrij simpel veranderen door de gasgrip van het oude model te monteren. Dit zou misschien interessant kunnen zijn.
Verder is de standaard vering van de 800 niet echt bijzonder maar goed genoeg om er heel vlot mee te rijden( ik kan de snelste berijder op een 800 in ons groepje absoluut niet bijhouden op de 1100).
Gewoon een proefrit maken en kijken wat je er van vind maar de 800 zou genoeg en misschien wel meer lol moeten kunnen bieden ten opzichte van de Monster 1100.
Vraag me wel af of je de Monster niet kan aanpassen(stuur) zodat je minder of geen last van je handen hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Back
Ik kom hier even kijken, en even polsen of mijn gedeeltelijke twijfel weg genomen kan worden. Ik bezit op dit moment een een Monster 1100 maar kijk nu naar een scrambler. De 800 omdat ik de 1100 teprijzig vindt. De monster bevalt goed, maar ik heb de laatste twee jaar wat last van mijn handen dit maakt het rijden niet fijn.. Dit komt omdat ik langere ritten ben gaan rijden( Italië, de Eifel, Frankrijk en dag ritjes met een fb groep,) Ik ben dit weekend bij een Scrambler icon dark wezen kijken, zit goed rijd fijn.... mis wel de grote Monster tank:-). Ik rij ook af en toe wat circuit dagen met de monster.
Ook is er wat minder koppel beschikbaar...maar dat zal wel wennen. Zijn er hier ook Scrambler rijders die van bv een zwaardere Monster of andere motor zijn over gestapt?. En rijden er hier ook sommige circuit dagen met hun Scrambler?.
Ik hoor /lees graag jullie ervaringen. Want ik wil van die twijfel af .....

De Monster er bij houden is helaas geen optie.....( Ruimte gebrek)


Dvd
Gr Ed
Hoi,
Ik ben in 1e instantie van een Triumph Tiger overgestapt op de Scrambler Icon. Hoewel de Triumph meer vermogen had, beviel de Scrambler beter omdat er meer "leven" in zit. Een blok dat je voelt werken i.p.v. van een opgevoerde naaimachine; of zoiets.
Nou heb ik nogal lange benen en snel last van mijn knie. Een hoger zadel en verlaagde stepjes hielpen slechts tijdelijk. In mijn zoektocht naar iets wat letterlijk beter bij mij past heb ik diverse motoren geprobeerd. Op een Benelli TRK, een BMW 800 (oud model) en een Guzzi 850 TT kon ik prima zitten, maar ik miste het Ducati-gevoel. Daarom heb ik de Icon ingeruild voor een Scrambler Desert Sled; die is een heel stukje groter (hoger vooral), maar ook op die fiets heb ik het verhoogde zadel en de verlaagde stepjes gemonteerd. Zit prima en rijdt heel fijn. Ik rijdt relatief rustig ..... dus wat de Desert Sled zou doen op een circuit zal voor mij een raadsel blijven.
Overigens eindigde 3 jaar geleden een Scrambler in de top bij de Ducati Club Race. Die pakte winst in elke bocht en wist dat dan net te kunnen volhouden op een rechter stukje. Er zat natuurlijk wel een goede rijder op!
 
  • Leuk
Waarderingen: Back
Hoi,
Ik ben in 1e instantie van een Triumph Tiger overgestapt op de Scrambler Icon. Hoewel de Triumph meer vermogen had, beviel de Scrambler beter omdat er meer "leven" in zit. Een blok dat je voelt werken i.p.v. van een opgevoerde naaimachine; of zoiets.
Nou heb ik nogal lange benen en snel last van mijn knie. Een hoger zadel en verlaagde stepjes hielpen slechts tijdelijk. In mijn zoektocht naar iets wat letterlijk beter bij mij past heb ik diverse motoren geprobeerd. Op een Benelli TRK, een BMW 800 (oud model) en een Guzzi 850 TT kon ik prima zitten, maar ik miste het Ducati-gevoel. Daarom heb ik de Icon ingeruild voor een Scrambler Desert Sled; die is een heel stukje groter (hoger vooral), maar ook op die fiets heb ik het verhoogde zadel en de verlaagde stepjes gemonteerd. Zit prima en rijdt heel fijn. Ik rijdt relatief rustig ..... dus wat de Desert Sled zou doen op een circuit zal voor mij een raadsel blijven.
Overigens eindigde 3 jaar geleden een Scrambler in de top bij de Ducati Club Race. Die pakte winst in elke bocht en wist dat dan net te kunnen volhouden op een rechter stukje. Er zat natuurlijk wel een goede rijder op!
Bedankt voor je reactie, en weer een positieve.
 
Ik ben van een monster 1000 overgestapt naar een Scramber 800. Nou ja overgestapt, ik heb de Scrambler erbij gekocht. Liefde op het eerste gezicht. Met beide heb ik veel buitenlandritten gemaakt (een kleine 15 jaar 2~5x per jaar Eifel, Italië, Oostenrijk, Frankrijk, België) en op dit moment 65.000 km op de Scrambler weg.

Als ik moet kiezen voor dit soort ritten? Absoluut de Scrambler. In het buitenland is een wat lichtere wendbare fiets gewoon veel praktischer en fijner rijden. Met de Monster kan het ook wel, alleen dat is veel harder werken.

Nu moet ik wel zeggen dat ik een Monster 1000 ie (2004) zonder abs, bekrachtiger, elektronica, met hand choke, etc heb. Dus het is nog wel echt hard werken als je een beetje wil door rijden. Aan het einde van de Stelvio met de Monster was ik er ook echt even klaar mee. De nieuwe Monsters zullen ongetwijfeld gemakkelijker en comfortabeler rijden, daar heb ik geen ervaring mee. Op mijn Monster heb ik overigens wel Ohlins zitten, dat scheelt wel in het bochtenwerk.

Ik ben 1,70 en de Scrambler past mij als een handschoen. Als je 1,80+ bent, misschien dat de Desert Sled een betere zithouding geeft. Gewoon beiden test rijden om te ontdekken mij wat voor jou het beste is lijkt mij.

Hét nadeel van de Scrambler: Het zadel (van de eerste generatie althans). Niet ok. Ik heb het vervangen voor een Mustang zadel en daar hou ik het wel heel de dag op vol. Dat is echt mijn beste aankoop geweest voor de Scrambler (naast handvat verwarming uiteraard). Op mijn Monster zit overigens een Corbin zadel, daar hou ik het ook goed de hele dag op vol.

Qua vermogen. De eerste generatie Scrambler had een andere gashandel waardoor het gas sneller open ging. Ik geloof dat het een ovaalvormige was. Hierdoor is die generatie Scrambler erg strak op het gas. Later heeft Ducati dit aangepast en er een 'normale' gashandel op gezet. Doe jezelf een lol en zet die eerste generatie erop. Dan heb je gelijk de bijterige gas beleving. Er zit hier iemand ook op het forum die beide generaties Scrambler had en de gashandel van de ene naar de andere heeft overgezet en bevestigd dat het een wereld van verschil uitmaakt.

Of je anderen kun bijhouden? Laat ik het zo zeggen, alleen op vermogen op de rechte stukken kunnen ze bij mij wegrijden, maar bij de eerste de beste bocht ben ik weer bij ze. En als het erg bochtig is dan moet je toch aardig kunnen sturen om mij te kunnen bijhouden is mijn ervaring. Ik rij 1200's en van die opgepompte nakeds best vaak van mij af op de Scrambler. Alleen op de lange rechte stukken kom ik vermogen te kort. Hard rijden is een kwestie van niet remmen heb ik iemand wel eens horen zeggen. En bij deze: Met een Scrambler kan je echt snoeihard door een bocht als je zou willen.


Hier rij ik achter een BMW K1300S met 170pk en quickshifter. Als je goed kijkt dan zie je dat ik in de bochten niet voluit ga omdat ik hem anders voorbij zou rijden. Alleen op de rechte stukken, ja, dan kom ik vermogen te kort. De BMW heeft ook 2,5x zoveel vermogen dan mij. Maar zodra er weer een bocht komt ben ik er weer bij.

Het lage gewicht, het brede stuur, de gemakkelijke rechtop zittende houding en het bijterige gas zorgen ervoor dat je zonder problemen snoeihard door de bochten kan. Althans, zo werkt het voor mij.

Nadeel: Snelweg. Daar is een Scrambler niet voor gemaakt. Ik heb een aanhanger gekocht om van Rotterdam naar Zuid-Limburg te rijden voor een motorweekend. Snelweg is niet fijn. Nooit geweest, is een Scrambler niet voor gemaakt. Wel te doen, dat wel. Maar het is geen highway cruiser zal ik maar zeggen.

Wanneer is de Scrambler in zijn element: alles wat met een bocht te maken heeft, (licht) offroad, de stad. Eigenlijk in alles zolang het maar geen eindeloze snelweg is.

Kan ik harder rijden op de Monster? Ja. Mijn monster heeft ook een performance kit en die komt wel van zijn plek af zal ik maar zeggen. Maar ik moet alleen wel echt veel meer werken en na een dag sturen ben ik bekaf. Na een dag op de Scrambler stap ik nog steeds relaxed af. En als ik lastig moet manoeuvreren dan ben ik ook niet blij op de Monster. De Monster is dan wel weer heel erg goed voor mijn testosteron gehalte. Het is echt wel een stoere fiets zeg maar en ja, een heel stuk mannelijker dan een Scrambler. Dat is juist.

Welke in de Eifel de snelste? Als het van die eindeloze lange bochten zijn? Dat gaat de Monster winnen. Maar die bochtige slingerwegen door de bossen waar de Eifel om beroemd is, dan denk ik toch echt dat ik gewoon sneller op de Scrambler ben.
 
Ik ben van een monster 1000 overgestapt naar een Scramber 800. Nou ja overgestapt, ik heb de Scrambler erbij gekocht. Liefde op het eerste gezicht. Met beide heb ik veel buitenlandritten gemaakt (een kleine 15 jaar 2~5x per jaar Eifel, Italië, Oostenrijk, Frankrijk, België) en op dit moment 65.000 km op de Scrambler weg.

Als ik moet kiezen voor dit soort ritten? Absoluut de Scrambler. In het buitenland is een wat lichtere wendbare fiets gewoon veel praktischer en fijner rijden. Met de Monster kan het ook wel, alleen dat is veel harder werken.

Nu moet ik wel zeggen dat ik een Monster 1000 ie (2004) zonder abs, bekrachtiger, elektronica, met hand choke, etc heb. Dus het is nog wel echt hard werken als je een beetje wil door rijden. Aan het einde van de Stelvio met de Monster was ik er ook echt even klaar mee. De nieuwe Monsters zullen ongetwijfeld gemakkelijker en comfortabeler rijden, daar heb ik geen ervaring mee. Op mijn Monster heb ik overigens wel Ohlins zitten, dat scheelt wel in het bochtenwerk.

Ik ben 1,70 en de Scrambler past mij als een handschoen. Als je 1,80+ bent, misschien dat de Desert Sled een betere zithouding geeft. Gewoon beiden test rijden om te ontdekken mij wat voor jou het beste is lijkt mij.

Hét nadeel van de Scrambler: Het zadel (van de eerste generatie althans). Niet ok. Ik heb het vervangen voor een Mustang zadel en daar hou ik het wel heel de dag op vol. Dat is echt mijn beste aankoop geweest voor de Scrambler (naast handvat verwarming uiteraard). Op mijn Monster zit overigens een Corbin zadel, daar hou ik het ook goed de hele dag op vol.

Qua vermogen. De eerste generatie Scrambler had een andere gashandel waardoor het gas sneller open ging. Ik geloof dat het een ovaalvormige was. Hierdoor is die generatie Scrambler erg strak op het gas. Later heeft Ducati dit aangepast en er een 'normale' gashandel op gezet. Doe jezelf een lol en zet die eerste generatie erop. Dan heb je gelijk de bijterige gas beleving. Er zit hier iemand ook op het forum die beide generaties Scrambler had en de gashandel van de ene naar de andere heeft overgezet en bevestigd dat het een wereld van verschil uitmaakt.

Of je anderen kun bijhouden? Laat ik het zo zeggen, alleen op vermogen op de rechte stukken kunnen ze bij mij wegrijden, maar bij de eerste de beste bocht ben ik weer bij ze. En als het erg bochtig is dan moet je toch aardig kunnen sturen om mij te kunnen bijhouden is mijn ervaring. Ik rij 1200's en van die opgepompte nakeds best vaak van mij af op de Scrambler. Alleen op de lange rechte stukken kom ik vermogen te kort. Hard rijden is een kwestie van niet remmen heb ik iemand wel eens horen zeggen. En bij deze: Met een Scrambler kan je echt snoeihard door een bocht als je zou willen.


Hier rij ik achter een BMW K1300S met 170pk en quickshifter. Als je goed kijkt dan zie je dat ik in de bochten niet voluit ga omdat ik hem anders voorbij zou rijden. Alleen op de rechte stukken, ja, dan kom ik vermogen te kort. De BMW heeft ook 2,5x zoveel vermogen dan mij. Maar zodra er weer een bocht komt ben ik er weer bij.

Het lage gewicht, het brede stuur, de gemakkelijke rechtop zittende houding en het bijterige gas zorgen ervoor dat je zonder problemen snoeihard door de bochten kan. Althans, zo werkt het voor mij.

Nadeel: Snelweg. Daar is een Scrambler niet voor gemaakt. Ik heb een aanhanger gekocht om van Rotterdam naar Zuid-Limburg te rijden voor een motorweekend. Snelweg is niet fijn. Nooit geweest, is een Scrambler niet voor gemaakt. Wel te doen, dat wel. Maar het is geen highway cruiser zal ik maar zeggen.

Wanneer is de Scrambler in zijn element: alles wat met een bocht te maken heeft, (licht) offroad, de stad. Eigenlijk in alles zolang het maar geen eindeloze snelweg is.

Kan ik harder rijden op de Monster? Ja. Mijn monster heeft ook een performance kit en die komt wel van zijn plek af zal ik maar zeggen. Maar ik moet alleen wel echt veel meer werken en na een dag sturen ben ik bekaf. Na een dag op de Scrambler stap ik nog steeds relaxed af. En als ik lastig moet manoeuvreren dan ben ik ook niet blij op de Monster. De Monster is dan wel weer heel erg goed voor mijn testosteron gehalte. Het is echt wel een stoere fiets zeg maar en ja, een heel stuk mannelijker dan een Scrambler. Dat is juist.

Welke in de Eifel de snelste? Als het van die eindeloze lange bochten zijn? Dat gaat de Monster winnen. Maar die bochtige slingerwegen door de bossen waar de Eifel om beroemd is, dan denk ik toch echt dat ik gewoon sneller op de Scrambler ben.
Bedankt, voor jou uitgebreide ervaring met beide motoren. Lees weer veel positieve dingen over de scrambler.
 
Prachtig!!! 😍
Wat een mooie motor. Wanneer kan je haar meenemen?
Op foto 3, is dat open? Dat draait toch rond (ik weet niet hoe dat onderdeel heet, iets van de koppeling?
 
Deze is niet van mij. De mijne komt over een week of 2 denken ze.
Foto 3 is de droge koppeling. Die wordt met een dichte deksel af fabriek geleverd en deze carbon kap zit daar als accessoire bij. Dan hoor je hem lekker rammelen zeg maar…
 
Deze is niet van mij. De mijne komt over een week of 2 denken ze.
Foto 3 is de droge koppeling. Die wordt met een dichte deksel af fabriek geleverd en deze carbon kap zit daar als accessoire bij. Dan hoor je hem lekker rammelen zeg maar…
Ja, het is een woest uitziend apparaat en daar past zo'n half open dekseltje met toepasselijke bijgeluiden wel bij!
Over een week of 2, 3 maar eens een inrij-toertje plannen.
 
Wat. Een. Beest. Wow, die ziet er echt heel stoer uit. Ben erg benieuwd om die IRL te zien.

Nog twee weekjes wachten dus. Spannend.....
 
Wat. Een. Beest. Wow, die ziet er echt heel stoer uit. Ben erg benieuwd om die IRL te zien.

Nog twee weekjes wachten dus. Spannend.....
Ja, ongeveer 2 weken, kan iets langer worden. Vindt ik ook niet zo erg hoor. Er is gisteren of eergisteren nog behoorlijk gestrooid hier…😏 Maar als het weer meewerkt dan zit ik er graag op (denk ik)…
Ik heb deze besteld zonder dat ik ook nog maar een meter op een V4 gereden heb…🙈
 
Ja, ongeveer 2 weken, kan iets langer worden. Vindt ik ook niet zo erg hoor. Er is gisteren of eergisteren nog behoorlijk gestrooid hier…😏 Maar als het weer meewerkt dan zit ik er graag op (denk ik)…
Ik heb deze besteld zonder dat ik ook nog maar een meter op een V4 gereden heb…🙈
Ach met al dat carbon en aluminium kan er toch bijna niets roesten...:+
 
Gisteren mijn ‘power-ontluchter’ voor de voorrem binnen gekregen. Kan nu de remhendel tegen het handvat aantrekken…😏 Aankomend weekend eens kijken of ik er wat mee kan. Gelijk een rood geanodiseerde afdekdop er bij besteld. Dan heeft het ook nog esthetische waarde…😄 Ding is van Stahlbus. Zit een terugslagklepje in, zodat je niet loopt te hannesen met het open en dicht draaien van de standaard nippel…

41E86C82-736E-43E8-91B0-288A065FD5D5.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan