Mooi vooruitzicht, gefeliciteerd voor zover je daar over kan spreken. Ik ben wel benieuwd of het brandstof verbruik ook verbeterd is met de euro 5 motor. Verder is er volgens mij niet zoveel aan veranderd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meestal gaat het verbruik omhoog als je hoger gaat wat betreft de euro 2, 3 4, of 5.
Ja, aan de praatjes mankeert niks.Hij zou 6 % zuiniger zijn.
Jaaaaa, E10 in de Zippo en dan wasbenzine in de in de nieuwe scooter van Theunie. Ff vragen of hij/zij dan wel filmpje maaktJa, aan de praatjes mankeert niks.
Na alle emissie aanscherpingen middels Euro 2 t/m 6 zou je verwachten dat hij net zo zuinig was als je zippo aansteker.
Wordt de nieuwe Xmax met euro 5 in Januari al uitgeleverd?Heb vanmorgen een nieuwe Icon Grey besteld.
Zoals ik al eerder heb vermeld maakt mijn Tech Max een schurend geluid bij inveren,ook na plaatsing nieuwe schokbrekers is het geluid niet verdwenen.
Was het dus nu zat en krijg in januari een nieuwe,hopelijk is die niet op maandag gemaakt.....
Ja,is mij wel beloofd door MP Echt.Wordt de nieuwe Xmax met euro 5 in Januari al uitgeleverd?
Heb zelf m'n zinnen gezet op de nieuwe Forza 350, maar dat lijkt niet eerder dan Maart te gaan gebeuren.
Vandaag de scooter weer opgehaald voor klepspeling controle. Beide waarden waren nog binnen de normen, er hoefde niets bijbesteld te worden. Ik kan dus gerust weer 20.000 verder.
Het was voor de monteur een uurtje werk.
Nog 5000 te gaan, dan laat ik de riem vervan
Dat hebben ze snel gedaan, mooi ook dat de kleppen niet bijgesteld hoefden te worden. Een monteur wist mij te vertellen dat bij hun de gecontroleerde x maxen 300 de kleppen niet bijgesteld hoefden te worden. En de riem het wel tot 30,000km kan volhouden. Heb je een leenmotor mee gekregen, want het is nog een hele rit van huis naar de dealer.Vandaag de scooter weer opgehaald voor klepspeling controle. Beide waarden waren nog binnen de normen, er hoefde niets bijbesteld te worden. Ik kan dus gerust weer 20.000 verder.
Het was voor de monteur een uurtje werk.
Nog 5000 te gaan, dan laat ik de riem vervangen.
Edit: bougie ook maar vervangenBekijk bijlage 1574984
Was ff zoeken wat het zoekplaatje nou is. Maar nee dus. Ik vang zelf al zo veel wind en hou mijn benen maar binnenboord. Of snap ik iets niet?Iemand deze al gemonteerd?
Nee heb er een beenkleed op, warm genoeg en nog droog ookIemand deze al gemonteerd?
nee..ik zie de toegevoegde waarde er ook niet van in. Net als eerder opgemerkt door @BertH hou ik ook mijn benen wel binnenboord. Als het echt koud wordt buiten dan wil je als eerste warme handen. Daarom heb ik de verwarmde handvatten erbij gekocht. Heerlijk!Iemand deze al gemonteerd?
Goed hoor, ze doen wat ze moeten doen. Worden lekker warm, ook met deze temperaturen geen koude handen.Hoe is het met @Tommy D zijn handvatten?
Even langs de dealer gaan, en die kan hem zo aan de computer hangen. Tank je toevallig E10 misschien ligt het daar aan of de klepspeling is verlopen.Goed hoor, ze doen wat ze moeten doen. Worden lekker warm, ook met deze temperaturen geen koude handen.
Wel is er iets anders, namelijk dat hij na een tussenstop slecht wil starten.. Koude starts gaan prima, maar als ik ergens heen ben, even snel iets ga halen (pakje sigaretten bij benzinepomp oid) en daarna weer wil starten slaat hij niet direct aan. Pas na de 2e keer start hij weer.
De accu spanning is prima, zit altijd ruim boven de 14 volt.
Hebben ze ook nog naar de bougie gekeken. Ik heb het heel af en toe dat ie bij een koudstart niet aan wil slaan. Een streepje gas er bij en hij start dan gelijk. Hopelijk is het tijdelijk van aard. De mijne heeft ook al weer 21.000km gelopen, dus van de lente, een grote beurt inplannen.Dat is het nu juist, er zijn geen foutcodes of watdanook. Spanning is ook goed. En dan kan je met uitlezen ook niet veel meer..
Wat betreft E10, ik tank wat er beschikbaar is, meestal idd de normale 95 e10, maar de laatste 3x heb ik sowieso “premium” getankt. Dus 98 V-power of vergelijkbaar. Qua rijden maakt het in ieder geval niet merkbaar verschil vind ik.
Het doet me denken aan een verschijnsel dat vapour lock wordt genoemd.Dat is het nu juist, er zijn geen foutcodes of watdanook. Spanning is ook goed. En dan kan je met uitlezen ook niet veel meer..
Wat betreft E10, ik tank wat er beschikbaar is, meestal idd de normale 95 e10, maar de laatste 3x heb ik sowieso “premium” getankt. Dus 98 V-power of vergelijkbaar. Qua rijden maakt het in ieder geval niet merkbaar verschil vind ik.
Natter en kouder weer kan het starten bij koudstart beïnvloeden, maar niet het starten als de motor warm is. Dan "voelt" de motor die omgevingsfactoren niet want die is warm en dus droog.Beide verklaringen klinken wel aannemelijk, zal eens proberen een beetje gas te geven wanneer het weer voorkomt. Het is wel iets van de laatste tijd ja, toen ik hem net had sloeg hij altijd direct ook aan. Misschien dat het ook te maken heeft met het natte koudere weer van de laatste tijd..