De nieuwe Yamaha Xmax 300

Allemachtig. Ik krijg vandaag een officiële brief van, R.E. Spies dat ik nog een familie heb. De Yamaha-familie. Met een pasje erbij voor Road assistance en om mij te identificeren.
Ze zijn heel blij met me zeggen ze. Zouden ze denken dat ik geld heb of zo. Als ze nou maar niet allemaal gaan sturen wanneer ze jarig zijn.
Of hoort dit forum ook bij mijn familie? NEE TOCH!
Dames/Heren, er valt niks te erven.
Maar mag ik mijn familie misschien dan om een donatie vragen? Om een Akra en en veren te kopen b.v.
 
Zeg neef JohanX, die brief kwam uit Brussel. Weet jij daar toevallig meer van? Ken jij die Spies? Dan kan je misschien tegen hem zeggen dat hij andere lijm moet gebruiken om dat pasje op die brief te plakken.
 
Pffff, altijd jammer die krassen. Net als op de automobiel het ook jammer is. Hou alles liefst zo nieuw mogelijk maar het blijven gebruiksvoorwerpen.
Nieuwe kappen is een optie, prijs valt al bij al nog mee....... en zonder X Max logo rondcrossen?? Is dat geen optie?? Was bij de mijne het eerste wat ik gedaan heb, logo er af halen. Op mijn auto is dat ook altijd het eerste werk 8-)

Krassen was mijn eigen schuld. Weet nu de oorzaak en zal niet meer gebeuren. Ik ga tzt een kap met logo bestellen. Vind het logo wel mooi staan. Bij sommige auto's uit het verleden heb ik ook het logo laten verwijderen. Staat mooier zo'n egale achterkant. En kentekenplaten met opgelegde letters zonder garagenaam uiteraard. ;)
MF.jpg
 
Hey ik heb vroeger ook een Honda gehad, voldeed helemaal aan het stereotype destijds.
A2277074-7C02-4192-A9B8-848EE14D52D2.jpeg

Gelukkig komt verstand met de jaren.. ;)
 
Zie geen petje? 8-)
Dat was het brommer-tijdperk, toen altijd een petje, want helmhaar :9
Tegenwoordig boeit het me niet meer zo. Toen moest alles een bepaalde look hebben, of een bepaald merk. Nu doe ik daar niet meer aan, hoewel, de Nike Air Max zal altijd blijven 8-) Net vandaag nieuwe gehaald haha
 
Over Air Max gesproken. In 1990 was ik met de marine op een basis in USA. Daar was een belastingvrije winkel en het hele schip kocht daar Nike air max. Ik ben geen merkfreak maar vond de schoen mooi en niet duur. Terug gekomen In Nederland was iedereen verbaasd, met name de jonge lui en merkfreaks. Deze schoenen waren hier nl. nog niet te koop. (toen was er nog geen internet etc. zoals nu) Had ik het paar nog maar...hehe

1601131636199.png
 
Over Air Max gesproken. In 1990 was ik met de marine op een basis in USA. Daar was een belastingvrije winkel en het hele schip kocht daar Nike air max. Ik ben geen merkfreak maar vond de schoen mooi en niet duur. Terug gekomen In Nederland was iedereen verbaasd, met name de jonge lui en merkfreaks. Deze schoenen waren hier nl. nog niet te koop. (toen was er nog geen internet etc. zoals nu) Had ik het paar nog maar...hehe

Bekijk bijlage 1547159
Toen rende ik op Asics Tiger🏆
 
Zo. Kreeg vandaag mijn achterspatbord van Ali binnen. Spatbord koste 25,76 maar mocht ook nog ff 18,81 inklaringskosten aftikken.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: GPS9
Heb ik toch ff geluk gehad, kwam bij mijn netjes binnen .En zonder naheffing.
Tja ik was deze keer het haasje. Gelukkig dit keer bij een goedkoop spatbordje. De Chinezen hadden wel gewoon $20 op de doos gezet maar ik moest bank afschrijving naar douane uploaden.;( Maar morgen weer lekker wat te sleutelen;)
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS9
Tja ik was deze keer het haasje. Gelukkig dit keer bij een goedkoop spatbordje. De Chinezen hadden wel gewoon $20 op de doos gezet maar ik moest bank afschrijving naar douane uploaden.;( Maar morgen weer lekker wat te sleutelen;)
Zo gedaan ,ff de uitlaat los gaat het er makkelijk op
 
Terug
Bovenaan Onderaan