De officiële vergadering over de Grand Prix van Motorland

Heb je de openingspost gelezen?

  • Ja, was nog leuk ook!

    Stemmen: 22 62,9%
  • Ja, wat een onzin helaas.

    Stemmen: 6 17,1%
  • Welke openingspost?

    Stemmen: 3 8,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 4 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Hector BBQ-era! _O-

full
 
Alex Rins weer goed bezig. Hij had wat meer tijd nodig om aan de Honda te wennen, maar het gaat echt de goede kant op. Hoop dat Rins kampioen wordt. Super rijder en een zeer sympathiek ventje. Verwacht in Moto2 ook mooie races van 42.
 
Ik begrijp echt helemaal niets van die Fenati trouwens, die is echt maar een schim van wat hij het in het begin van het seizoen was. Telkens een seconde van de pace in de trainingen. Hij heeft een contract weer op zak, titel is vervlogen, dus de druk zou er wel af moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gek die Miller. Ff expres het achterwiel blokkeren om de volgers af te schrikken.
Voor hetzelfde geld rijden ze je aan en raak je geblesseerd.. Weg kampioenschap
 
Migno als snelste Mahindra, die laat toch wel wat zien als vervanger van Sissis.
 
Laatst bewerkt:
Als vanouds idd. Als hij zich er goed bij voelt dan moet ie echt zelf weten, maar als team zou ik me dood schamen ipv zo juichen. :')

Met een voor het team nieuwe motor, die gisteren nog in de fik stond, vandaag in QP2 komen? Dan maakt het echt niet uit hoe je daar komt, dan heb je het gewoon supergoed aangepakt hoor! *O*
 
Jammer dat Yamaha wat meer moeite heeft hier, beetje sfeerloze baan maar lay-out is wel prachtig.
 
Pol sneller dan de factory Yamaha's, best pijnlijk.
En Aleix Espargaro was boos op Barbera voor blokken/langzaam rijden.
Anders was die ook sneller dan de fabrieks yamaha's. :+

Jammer van Dovi, mooi van Crutchlow en Iannone. (die laatste mag wel treintje met Marquez)
 
Ik snap niet dat mensen barbera "lynchen" om het caravannetje spelen, terwijl Ianone 8 van de 10 keer gewoon hetzelfde doet. En zelfs nog aangaf dat hij ( iig) het doet zodat hij niet hoeft na te denken over rempunten enzo... Daar wordt je geen coureur voor.
 
Hij word gelynched omdat hij Aleix heeft lopen blocken net voordat die aan zijn vliegende ronde zou beginnen.
En Ianonne heeft zijn snelste rondje gedaan zonder te volgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan