De officiële vergadering over de Grand Prix van Motorland

Heb je de openingspost gelezen?

  • Ja, was nog leuk ook!

    Stemmen: 22 62,9%
  • Ja, wat een onzin helaas.

    Stemmen: 6 17,1%
  • Welke openingspost?

    Stemmen: 3 8,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 4 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Misschien dat de fabrieks Yamaha's dan beter gaan? En regen is vast ook wel gunstig voor Iwema...
 
De mist lijkt alleen maar erger te worden,zal er een race worden geschrapt? Of een hele grote vertraging met de moto gp om 17.00 uur?
 
Misschien dat de fabrieks Yamaha's dan beter gaan? En regen is vast ook wel gunstig voor Iwema...
Deze keer niet, zo lijkt het. Zal vast ook niet makkelijk zijn op een redelijk onbekende fiets, waar je het gevoel mee kwijt bent na een crash.
 
Het is met vlagen alleen wat slecht bovenaan op het circuit. Zolang de rechte stukken maar goed zichtbaar blijven moet het wel kunnen
 
Haha Miller sukkel. Te veel ego.


Ego? Vechtlust. Zouden meer coureurs moeten hebben. :W

Vond het een race-ongeluk, alleen vraag ik me of Alex hem niet expres een beetje wijd liet lopen...
 
Laatst bewerkt:
Ego? Vechtlust. Zouden meer coureurs moeten hebben. :W

Vond het een race-ongeluk, alleen vraag ik me of Alex hem niet expres een beetje wijd liet lopen...
:Y leek het wel op. Al vond ik het idd ook een race ongeluk... Alex verdedigd z'n positie door zich breed te maken. Rubbin's racing zoals de Engelsen zeggen.

Jammer voor Miller, was een fantastische actie geweest als hij hiermee buitenom P1 had gepakt.
 
Is ook racing incident. Miller was te gretig om buitenom weer terug te willen komen.
 
Ego? Vechtlust. Zouden meer coureurs moeten hebben. :W

Inderdaad....mooi om te zien... :}
Maar iets meer je verstand gebruiken...kan geen kwaad :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan