De officiële vergadering over de Grand Prix van Motorland

Heb je de openingspost gelezen?

  • Ja, was nog leuk ook!

    Stemmen: 22 62,9%
  • Ja, wat een onzin helaas.

    Stemmen: 6 17,1%
  • Welke openingspost?

    Stemmen: 3 8,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 4 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Aahhh jammer Iwema had een puntje verdiend. Team zal sowieso tevreden zijn..

Knap van Fenati!!
 
Was ook zo, Miller zat gewoon aan de buitenkant en Marquez ging wat naar buiten en reed hem eraf.

zoals de commentatoren al zeggen hij zal wel een strafpunt krijgen wat verder geen consequenties heeft op de uitslag, maar daar heeft Miller natuurlijk niks aan.
 
Knap van Fenati!
Hoop niet dat race direction nog een straf aan Marquez gaat geven. Was gewoon een race incident.
Verder weer super leuke Moto3 race. Ben bang dat het volgend jaar weer een stuk minder gaat worden nu ze allemaal doorstromen naar Moto2/MotoGP
 
Knap van Fenati!
Hoop niet dat race direction nog een straf aan Marquez gaat geven. Was gewoon een race incident.
Verder weer super leuke Moto3 race. Ben bang dat het volgend jaar weer een stuk minder gaat worden nu ze allemaal doorstromen naar Moto2/MotoGP
Staan toch altijd weer nieuwe sterren op, bijvoorbeeld een Bastianini en Binder zijn volgend jaar weer een stuk verder.
 
Op dik een minuut van de winnaar, zo sterk reed Iwema niet daarom werd hij ook nog ingehaald in de laatste ronde.

Bullshit. Hij rijd van 31 naar 16. Beter dan schouten ooit heeft laten zien. Ook is hij voor zijn teamgenoot geëindigd.
 
Echt klasse van Fenatti. 50 punten in 1 race voor mijn MotoGp droomteam. Een groot contrast met de laatste paar races. Jammer dat Jasper net dat puntje niet haalde.
 
Zelfs een strafpunt zou ik overdreven vinden. Miller zette 'm riskant dicht bij Marquez, en met zo'n smalle dry line is dat behoorlijk link. Er kwam geen beuk of stevige zet aan te pas, hooguit een miniem tikje, maar dat verdient in mijn ogen eigenlijk al geen aandacht meer.

Als een move zoals die van Miller goed gegaan was, hadden we dat "heel dapper" genoemd. Nu weet Miller ook waarom we dat zo noemen. :')
 
Laatst bewerkt:
Bullshit. Hij rijd van 31 naar 16. Beter dan schouten ooit heeft laten zien. Ook is hij voor zijn teamgenoot geëindigd.
En ook voor Miller, topprestatie van Iwema! Het halve veld ging onderuit en een paar rijders begonnen op verkeerde banden en zijn de pits in geweest. Iwema heeft niks bijzonders gedaan eindige gewoon achter Danilo die vaak achter Schouten zat. Ik wil niet zeggen dat Iwema het slecht heeft gedaan voor zijn eerste keer op deze fiets, maar als je gaat zeggen dat hij geweldig heeft gereden dan heb je echt oogkleppen op.
 
Laatst bewerkt:
En ook voor Miller, topprestatie van Iwema! Het halve veld ging onderuit en een paar rijders begonnen op verkeerde banden en zijn de pits in geweest. Iwema heeft niks bijzonders gedaan eindige gewoon achter Danilo die vaak achter Schouten zat. Ik wil niet zeggen dat het Iwema het slecht heeft gedaan voor zijn eerste keer op deze fiets, maar als je gaat zeggen dat hij geweldig heeft gereden dan heb je echt oogkleppen op.
Rood wit blauwe bril op
Of een oranje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan