De officiële vergadering over de Grand Prix van Motorland

Heb je de openingspost gelezen?

  • Ja, was nog leuk ook!

    Stemmen: 22 62,9%
  • Ja, wat een onzin helaas.

    Stemmen: 6 17,1%
  • Welke openingspost?

    Stemmen: 3 8,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 4 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Ook met wissel hadden ze gewoon 1 en 2 gelegen, echt een cadeautje voor Lorenzo. Wel een prachtige race.

Met een wissel garandeer je niet dat je nog eerste zult liggen daarna, dan kies je eerst voor punten en daarna hopelijk nog voor winst. Dat konden ze op de motor waarschijnlijk ook niet zo precies in de gaten hebben. Zonder wissel proberen vast te houden aan die koppositie, dat was natuurlijk gewoon dom... Gaan ze ongetwijfeld ook toegeven in de interviews.

Vooral voor Marquez wellicht een belangrijke les, want dit maakt dus twee keer achter elkaar dat hij zó graag wil winnen, dat hij het bekopen moet met een crash!
 
gaa jij door dan gaa ik ook door zo dachten de Repsol mannen, maar eigenlijk wisten ze wel dat het te wet was voor de slicks. Gelukkig zover geen gewonden.
 
Hayden top tien in zijn MotoGP return. *O*

Redding ook top tien, maar pas ná Aoyama en Hayden... -O-
 
Laatst bewerkt:
Prachtige race, mega spannend! Waanzinnig mooi podium.
Gevalletje hoogmoed komt voor de val. Letterlijk.

En nu de kritische noot: Waarom mogen Pedrosa en Marquez doorrijden met motoren die duidelijk beschadigd zijn? In iedere normale situatie is dat een zwarte vlag wegens technische problemen.

Het kontje van Marquez was afgebroken en hing los. Wat als dat er afvalt voor iemands wiel?

Onverantwoord.
 
Iets minder heftige huldiging voor Lorenzo in zijn thuisrace in vergelijking met Rossi :o
 
Prachtige race, mega spannend! Waanzinnig mooi podium.
Gevalletje hoogmoed komt voor de val. Letterlijk.

En nu de kritische noot: Waarom mogen Pedrosa en Marquez doorrijden met motoren die duidelijk beschadigd zijn? In iedere normale situatie is dat een zwarte vlag wegens technische problemen.

Het kontje van Marquez was afgebroken en hing los. Wat als dat er afvalt voor iemands wiel?

Onverantwoord.
LOL, moet je eerst wel langs start finisch rijden Einstein _O-
 
Marqués kan beter stoppen.
Die heeft het niet meer.
En wordt te oud. :+
Vond het wel een interessante race.
Eerst dacht ik.
Dit wordt spannend.
Toen o nee het wordt weer zaai.
En toen begon het pas echt *O*
 
Ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord: Knap van Lorenzo hoor.
:^

Die wissel had ik niet voorzien..
Maar ik dacht wel dat ze aan de kop onderuit zouden gaan toen Lorenzo in regen een gat liet vallen. Die is slim bezig geweest. Dani was ook een mooi ijkpunt. (helaas voor hem)
Ja dat viel mij ook meteen op,alleen zijn team stond er verder weinig publiek.Kun je zien wat een grootheid Rossi is :}
Dat van Rossi staat buiten twijfel, maar in Italië is het publiek ook nèt even gekker. ;)
 
En toch heb ik een hogere pet op van Schouten.....niks ten nadele van Iwema .

Ik ook.
En vergelijken is zinloos omdat schouten iwema niet is en andersom.

Iwema heeft vandaag goed gereden.
Heeft 3 gp seizoenen meer ervaring.
Dus houdt eens op met vergelijkingen maken tussen deze twee rijders.
Bryan heeft vandaag trouwens ook lekker gereden Gerrit ;)
 
Ik ook.
En vergelijken is zinloos omdat schouten iwema niet is en andersom.

Iwema heeft vandaag goed gereden.
Heeft 3 gp seizoenen meer ervaring.
Dus houdt eens op met vergelijkingen maken tussen deze twee rijders.
Bryan heeft vandaag trouwens ook lekker gereden Gerrit ;)
Drie GP seizoenen? Iwema is een vaste coureur sinds 2009, tenzij je de Moto3 bedoelt. Die is dit jaar in haar derde seizoen bezig.

Fun fact: een 16e plek is Jaspers beste prestatie op Aragon ooit. Vorig jaar werd hij 22e. In 2012, 2011 en 2010 kwam Iwema niet aan de finish.

Alleen de Moto3 nog maar kunnen zien maar weet de uitslagen van de overige races al wel. Prachtig hoe Fenati naar voren kwam rijden. Domme klap van Miller. Weg kampioenschap, denk ik. Nu drie races achter elkaar, fouten kan niemand zich meer permitteren.
 
Iets minder heftige huldiging voor Lorenzo in zijn thuisrace in vergelijking met Rossi :o

Tja,VR zijn thuisrace is letterlijk zijn thuisrace,en wat dacht je van het feit dat in Misano het publiek de baan op kan om de huldiging te zien.
Wel verschilletjes lijkt me.
Maar wat een geweldige race van Lorenzo weer,ik voorspel een 2e plaats in het WK.
Onder normale omstandigheden zijn Rossi en Pedrosa geen partij voor hem.Op naar Japan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan