De tweede kleine kadijkerrun

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.191
9.407
Purmerend
Voor wie de run niet (meer) kent, een kleine reminder:

26tigste Kadijkerrun.
Zijspanrijders voor de Kadijkerrun...

Daarnaast hebben we vorig jaar ter gelegenheid van Bert's verjaardag een kleine run met 6 zijspannen gereden.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/344763/0/0/kleinste,kadijkerrun

full


Het was altijd een fantastische, goed georganiseerde run met vaak meer als 100 zijspannen die 30 keer gehouden is.
Met het uiteenvallen van de stichting waar de bewoners verbleven en het overlijden van Piet Oudejans is de run tot een einde gekomen.

dsc02633up0.jpg


Nu weer het leuke nieuws!
Ik werd een half uurtje terug opgebeld of ik weer vanwege de verjaardag van Bert een ritje met het span wilde maken. Bert Marti was een aantal keren met de run mee geweest en was daar nog steeds vol van.
Omdat Bert binnenkort weer jarig wordt zou het leuk zijn om ook dit jaar weer een rondje te maken.

full

Bert
Bert heeft ook een eigen website: https://sites.google.com/site/bertsverjaardag/

Ik heb afgesproken om op zaterdag 21 september op 28 september met Bert in de bak een rondje door Noord-Holland, Waterland rijden. Niets geregeld of georganiseerd. Om 14:00h op de kadijkerkoog, inladen en vertrekken. Halverwege eten we wat en gaan weer terug.

Zijn er misschien mensen die mee willen doen?

Het zou leuk zijn als we net als vorig jaar met zes spannen kunnen gaan. Meer zou leuk zijn, maar dat gaat wat organisatie vragen. Afspraken met de begeleiders kan ik wel maken.
Iedereen die iets bij wil dragen, ballonnen, een spandoek, catering is welkom, en natuurlijk ook zijspanrijders.

Zijspanners voor de Kleine Kadijker run:

JA* Gebroeders Bosso
JA* RDZ
JA*Hevu
JA*CB400 Four
JA*Halflive
Nee*Zeepok
JA*Leluk
Ben ik iemand vergeten, of kan er iemand niet?
We maken voor de terugkomst een trog met nasi, zodat er een man of 10 bij ons kunnen eten.

Is het wat om naar de kust te rijden? Binnendoor richting Castricum Egmond, of IJmuiden?


Ik zal de begeleiders bellen voor het totaal aantal bewoners. Het ziet er naar uit dat we met 6 spannen zijn.

Daarmee is de inschrijving gesloten. Een grotere groep gaat meer voorbereiding en organisatie vragen.

We verzamelen om 11:30h voor koffie bij mij thuis.
Iedereen die mee wil doen krijgt mijn adres en telefoonnummer via PB.

Ik heb om 12:00h afgesproken op de Kadijkerkoog,



Organisatiebericht: Neem extra helmen en als het even kan een motorjas mee, De organisatie heeft niets meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens op Bert zijn webstek gekeken, en zag dat er eventueel een BBQ des avonds bij komt. Laat het me even op tijd weten a.u.b., ik heb hier een BBQ van 50X170 cm. die ik mee kan nemen. De houtskool is voor mijn rekening als je hier geen sponsor voor kan vinden. Voor de catering onderweg heb ik Tina al ingelicht. En mocht je nog een koffieapparaat nodig hebben, ik heb hier een dikke Bravilor die 18ltr per uur aan kan.

Wil ik op het wandelforum eens informeren of de motorrijders daar nog iets willen betekenen?
 
Laatst bewerkt:
Jammer jammer jammer.

Moet helaas er van afzien. Dit is precies het weekend dat we een weekend weg zijn.
Volgend jaar beter
 
Kunnen de foto's van vorig jaar jou/jullie niet over de streep trekken?
www.mijnalbum.nl/Album=3YLCRKGT

Andere zijspanrijders mogen zich nu ook laten verleiden om mee te doen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag is voor mij sowieso een probleem, dan moet ik werken. Ik kan af en toe wel een zaterdag vrij nemen maar in dit geval heb de zaterdag ervoor en de zaterdag erna al vrij. Zondag kan ik wel, het spijt me. -O-
 
De aanmeldingen vallen me een beetje tegen. Als ik ga bellen om het een week later te doen, kunnen er dan meer mensen?
Maakt het dan nog uit of het zaterdag of zondag wordt?
 
De aanmeldingen vallen me een beetje tegen. Als ik ga bellen om het een week later te doen, kunnen er dan meer mensen?
Maakt het dan nog uit of het zaterdag of zondag wordt?

Het is misschien niet zo handig om dit samen te laten vallen met de MA-run. Verplaatsen naar een andere dag of weekeinde is geen probleem voor mij. Alleen het eerste weekeinde van oktober kan ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Halflive, hier idem. Is ook een beetje laat denk ik om mensen te krijgen.
De 21e heb ik ook een optreden, en de 28e gaan er heel wat richting Longcoats..
 
@Bosso; het is mij niet helemaal duidelijk, rijd jij nu mee met je zijspan of niet?
 
@Bosso; het is mij niet helemaal duidelijk, rijd jij nu mee met je zijspan of niet?

In principe doe ik een rustpostje onderweg. Maar als Halflive al iets regelend heeft met een cateraar, dan kan ik net zo goed met m'n span komen. Neem ik m'n broer ook gelijk mee, want die kan achterop zitten.
 
In principe doe ik een rustpostje onderweg. Maar als Halflive al iets regelend heeft met een cateraar, dan kan ik net zo goed met m'n span komen. Neem ik m'n broer ook gelijk mee, want die kan achterop zitten.
Het loopt niet erg storm met de aanmeldingen. Catering lijkt me enigzins overdreven. Het enige dat ik nu zeker weet is dat ik met Bert ga rijden. Als je met het span kan koemn zijn we met twee. Dan kunnen we net zo goed onderweg een ijsje of een patatje eten.
Als er iemand met ervaring maar zonder vervoer mee wil kan hij mijn witte span pakken.
 
Het loopt niet erg storm met de aanmeldingen. Catering lijkt me enigzins overdreven. Het enige dat ik nu zeker weet is dat ik met Bert ga rijden. Als je met het span kan komen zijn we met twee. Dan kunnen we net zo goed onderweg een ijsje of een patatje eten.

Dat kunnen we ook doen. Geef Irma Hartman maar mee, het is tenslotte een soort nichtje van ons.

1 Halflive.
2 Bosso & broer = De Bosso's.
3
4
5
6
7
8
9
 
Laatst bewerkt:
Voor volgend jaar misschien een topic eerder openen? Lijkt mij leuk om mee te doen hoor.
 
Voor volgend jaar misschien een topic eerder openen? Lijkt mij leuk om mee te doen hoor.

Om 18.00 een telefoontje krijgen en dan om 19.00 een topic openen is al snel hoor :P

We dachten dat het een eenmalig gebeuren was vorig jaar dus er verder niet meer aan gedacht .
Nu weten we beter en wordt het hier in de agenda gezet en volgend jaar komt het topic idd veel eerder en kunnen we het ook wat beter voorbereiden.

Voor nu zijn we al blij met een ieder die mee kan .
 
Oh dat wist ik niet. Ja dan is het niet anders.. Bovendien is september een drukke maand. Wij zitten al 7 dagen voor de caravan in de zon, dan snap je het wel ;) Morgen naar huis want anders word het te druk deze maand ;)
 
Omdat Roesten zijn PB niet aan heeft staan even publiek. Hevu, Roesten, als ik het naar de 28 weet te verplaatsen, kan ik dan op jullie rekenen?
En Bosso, kan jij dan ook nog?

Ik twijfel nu tussen twee spannen op de 21e, en drie op de 28e. Dan heb ik Marcel van Facebook nog, maar dat is ook geen harde toezegging.
En CB400, weet jij al iets zeker?
 
Om alles nog wat eenvoudiger te maken; ik zou de 21e kunnen...

Maar als het wordt verzet naar de 28e, dan vind ik het ook prima. Heb eigenlijk ook nog 2 verjaardagen de 21e

edit; 28e kan ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan