DE Voorne Putten meeting

Ik heb er zin an

  • nee

    Stemmen: 10 26,3%
  • ja

    Stemmen: 27 71,1%
  • Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.
ok wordt leuk, zo rijdt straks niemand op VP nog allen :}

Zeg maar zo.Als je hard rijd of wild rijden dan weet je dat je geflits ken worden en ik vind het wel meevalen, behalve bij sommige stoplichten en die doen het ook niet allemaal.
 
Zeg maar zo.Als je hard rijd of wild rijden dan weet je dat je geflits ken worden en ik vind het wel meevalen, behalve bij sommige stoplichten en die doen het ook niet allemaal.
tussen Oostvoorne en rockanje staan er wel twee geloof ik, en net na briele richtig oostvoorne, maar die kijkt naar het weiland. ;)
 
tussen Oostvoorne en rockanje staan er wel twee geloof ik, en net na briele richtig oostvoorne, maar die kijkt naar het weiland. ;)

Niet meer alle palen zijn recht gezet en opgeknakt (project in zuid holland).
Tijd om er weer een bandje om te leggen/spuitbus of paalltje duwen(ook leuk) :X :X
 
Niet meer alle palen zijn recht gezet en opgeknakt (project in zuid holland).
Tijd om er weer een bandje om te leggen/spuitbus of paalltje duwen(ook leuk) :X :X
hmm, dit klinkt alsof jij al een mooie route hebt uitgezet voor de meeting. :X

Maar weet iemand een mooie route die we kunnen rijden? Lijkt mij het leukst om een beetje door dorpjes heen te gaan (hoger poser gehalte)

voorstel voor programma:

12:00 start meeting, misschien wat mensen die wat stunts weggeven?
13:00-13:30 vertrek mooie route
daarna ergens in Spijkenisse afspreken voor een kleine afterparty (suggesties ? misschien een gezellig kroegje?)
 
Door Biert natuurlijk, en Rockanje en omgeving.
En als cafe misschien de Keizer, kunnen de motoren mooi voor de deur.

Door Biert mag je niet in het weekend met de motor en waarom dat weet ik niet.
Maar we kennen wel via zuidland richting helevoet rijden, daar zijn een paar leuke weggetjes.Erzijn leukere maar owke, dan moeten we naar zeeland toe en dan ist geen voorne putten rit/meeting meer.Maar heb niet echt een rit in me hoofd,die duren nooit zolang mot ik zeggen en uurtje of twee meestal.
Dan heb ik het wel gezien in me eentje :]
In de buurt van rockanje en omgeving is inderdaad wel een strak plan.
Daar liggen wel wat leuke bochies

 
Laatst bewerkt:
Biert was leuk....tot die Kl*T* drempels in de bocht, dus das ook al niet strak rijden meer :(
 
hmm, dit klinkt alsof jij al een mooie route hebt uitgezet voor de meeting. :X

Maar weet iemand een mooie route die we kunnen rijden? Lijkt mij het leukst om een beetje door dorpjes heen te gaan (hoger poser gehalte)

voorstel voor programma:

12:00 start meeting, misschien wat mensen die wat stunts weggeven?
13:00-13:30 vertrek mooie route
daarna ergens in Spijkenisse afspreken voor een kleine afterparty (suggesties ? misschien een gezellig kroegje?)

Echt een route weet ik nie misschien inderdaad richting rockanje.
Van die flitspalen opknappen stond in de krant en op tv rijmond tekst daardoor wis ik dat.

Maar je mag me trouwens ook toevoegen op het lijstje wand ik kom zeker ook
*D
 
Echt een route weet ik nie misschien inderdaad richting rockanje.
Van die flitspalen opknappen stond in de krant en op tv rijmond tekst daardoor wis ik dat.

Maar je mag me trouwens ook toevoegen op het lijstje wand ik kom zeker ook
*D

Mooi werk, ben ik niet de enigste 25kw *D
 
Nu ze met de weg bezig zijn in Zuidland, *moet* je wel, de omleidingsborden geven aan dat je zo moet rijden, en braaf als wij zijn volgen wij de borden ... ;)

Ik laat me niet tegenhouden door zo'n kutbord, ik ben allang blij als ik een keertje tijd heb om te rijden.
 
een paar suggesties voor een leuke VP route...

richting pontje, rechts af, het Spui volgen totaan H'voet
linksaf de vesting ff checken?
terug linksaf richting N57
stukje N57 ri rotterdam
linksaf ri Rockanje (flits)
rechts ri Oostvoorne (leuke bochtjes met flits van voren, who cares?)
we kunnen links de Maasvlakte ff checken (is geen VP meer), of rechts ri Brielle
wellicht Geervliet/Heenvliet en langs Hartkanaal?

Nog meer suggesties? wie?

hmm, dit klinkt alsof jij al een mooie route hebt uitgezet voor de meeting. :X
 
Nog meer suggesties? wie?

Jazeker, zo maar een greep:

Mac - groene kruisweg - rotonde (meerdere malen) - baljuwlaan - hekelingseweg - hekelingen - simonshaven (hoge snelheid slingers, flitspaal uit?) - zuidland - abbenbroek (2e afslag) (S-bocht) - oudehoorn - hellevoet - nieuwenhoorn (hoge snelheid rechter-linker-rechter) - rockanje (westvoornse weg) - oostvoorne - maasvlakte (+200 rechtuit) - oostvoorne (westvoornse weg) - rockanje (slingers op de dijk, is het grind al weg???) - hellevoet - uitstapje stellendam (knallen over de haringvlietdam) - circuit goedereede (meerdere malen en tijd opnemen + fotoshoot ;) ) - stellendam - hellevoet - vierpolders - brielle - vierpolders - oudehoorn - abbenbroek - zuidland - biert (dikke buik op de weg ontwijken) - geervliet - mac spijkenisse - big mac (honger!) :)
 
Die nieuwe tunnel is ook wel leuk om hem ff open te trekken.


....hellevoet - uitstapje stellendam (knallen over de haringvlietdam) - circuit goedereede (meerdere malen en tijd opnemen + fotoshoot ) - stellendam - hellevoet - vierpolders - brielle - thomassentunnel (oortjes, open dempers!) - rozenburg - thomassentunnel (oortjes, open dempers!) - vierpolders - oudehoorn......
 
Stekman heb je al een besluit genomen wanneer het wordt?
Ik wilde even wachten tot dit weekend maar het lijkt dat het de 30e wordt.

Over die route, zelf ben ik meer voor het touren, ik weet namelijk niet zeker of ik met de "snelle" jongens mee kan komen. '( Maar dat maak ik natuurlijk niet alleen uit. Maar ff wat piccies maken tussendoor is wel leuk natuurlijk.
Eindigen in cafe de keizer (weet niet waar die is) trekt me ook wel.
zaterdag zal ik de pol veranderen naar een route poll, ok?

Gaan er trouwens nog mensen met Duo's mee?
 
Ik ben ook meer voor het tourwerk, bij mij zie je geen wheelies of knietjes aan de grond... De camera gaat in ieder geval mee!
 
Lijkt erop dat er een splitsing gaat komen in racen en toeren.

M.i niet wenselijk en denk dat iedereen die meegaat een beetje rekening met elkaar moet houden.

Er rijdt tenslotte van alles wat mee.
 
Lijkt erop dat er een splitsing gaat komen in racen en toeren.

M.i niet wenselijk en denk dat iedereen die meegaat een beetje rekening met elkaar moet houden.

Er rijdt tenslotte van alles wat mee.

Mijn idee... behalve tour/chopper rijdt er ook 25kw mee...
stupid.gif
 
Mijn idee... behalve tour/chopper rijdt er ook 25kw mee...
(Afbeelding)

Inderdaad en vind het leuk om met een aardig snelheidje bochten te nemen, maar ja blijft 25kw, Dus dan rijd je al lichte lijk op z'n uiterste soms.Vind dat we wel een beetje rekening met elkaar kenne houden.
Moet lukken denk ik.Teminste voormij dan, omdat ik toch niet de rapste zal zijn.
Circuit goedereede , is dat bij die rotondes enzo?
Zou niet weten waar het is maar wil het graag weten, ken ik er vast een keer kijken :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan