De woordvoerder van 3vo betrapt op te hard rijden

De meest originele email aan info@3vo.nl wordt beloond met mijn opgebruikte achterband.
 
oke tis gelukt.



To: info@3vo.nl
Subject: leden

Whaha wat een stelletje hypocriete geitenwollen rukkers zijn jullie toch, vooral die verklaring van Woudenberg was om je te bescheuren, nooit zo\'n stakker gezien op TV, en het was ook niet z\'n eerste keer dat hij voor zijn rijgedrag op de vingers getikt wordt,

ER UIT MET DIE GAST.




--------------------------------------------------------------------------------
Get more from the Web. FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com


hehehehe }) })
 
misc.php
 
BertV die pic is toppie

verzenden.....

Dan heeft hij ook alvast een excuus voor de volgende overtreding


------------------------------------
Smoes 2:
Ze wilden me een emailBOM sturen daarom wil ik snel naar huis om mijn vrouw in veiligheid te brengen
Je moet tegenwoordig die emailBOM meldingen serieus nemen, na 11 September ...
 
Deze heb ik met als subject: \"Sollicitatie\" naar de 3VO club verzonden.

Beste Info,

Ik heb enorm genoten van de behendigheidsproeven van de heer Woudenberg zoals in de documentaire hedenavond op SBS6 getoond. Het bewijst maar weer eens dat ambtenaren helemaal niet van die saaie pieten zijn, sterker nog, uw geliefde medewerker doet dingen die menig chauffeur hem niet nadoen. Aangezien ik zelf ook erg van doorrijden houd heb ik wel interesse om bij uw organisatie te komen werken. Ik rijd zowel in de auto als op de motor echt veel te hard; hoewel ik met NLG 820 als hoogste snelheidsboete wat magertjes afsteek bij uw heer Woudenberg. Graag wil ik hierover, tijdens een persoonlijk onderhoud, nader met u op ingegaan.



Met de meeste hoogachting,

Erik van Dam
 
Laatst bewerkt:
Ik zat meer te denken aan:

Beste 3VO,

HAHAHAHAHAHAHA

en tevens:

:j :j
 
Laatst bewerkt:
de mod met de minste slaap die wint :)

toch ff terug over woudenberg:

Agent: U reed te hard.
Ik: Ja, ik dacht dat Woudenberg me volgde...
 
Deze mod laat hem iig open!! })

Wat een smerige hypocriete klootzak zeg, die Woudenberg. Als ik die ooit voor m\'n auto krijg... :r :r :r :r :r :r

En mijn mailtje naar 3VO is ook net verstuurd... })

Opdoeken, die onzinorganisatie.
 
En vanaf nu gaat Rev nog harder rijden dan hij al deed... :j

Ik voelde me bedreigd, Bin Laden zat achter me aan... :+
 
Hé, in mijn land (de Achterhoek) kan ik ook geen SBS6 ontvangen dus ik houd me aanbevolen voor die StiffDicks ofzo capture. Overigens, diep in ons hart vinden we Peter R. de Vries toch gewoon een ongelooflijke zaadcel? Niet toch, wel dan?

Niet generaliseren ;) Bij mij in de achterhoek kan ik sbs6 wel ontvangen :P

Peter is inderdaad een raar ventje maar woudenberg is wel een heeeeel erg raar ventje *D

edit: ook mailtje naar 3vo gestuurd })
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het om half negen zou komen maar ik moest dus nog even wachten. Weekend miljonairs gekeken in de tussentijd (wat is groene paul een sukkel) en daarna werdt ik om half twaalf wakker op de bank. :z

Ik heb er dus weer niks van gezien, maar ik pluk het wel een keer van internet, of zie wel een herhaling.
 
Ik dacht dat het om half negen zou komen maar ik moest dus nog even wachten. Weekend miljonairs gekeken in de tussentijd (wat is groene paul een sukkel) en daarna werdt ik om half twaalf wakker op de bank. :z

Ik heb er dus weer niks van gezien, maar ik pluk het wel een keer van internet, of zie wel een herhaling.

Zorg er maar voor dat je er aan komt want dit is VERPLICHTE kost voor elke weggebruiker!
Die Woudenberg zette zichzelf zo heerlijk te kakken, hij heeft ons allemaal een vrijbrief te geven om gewoon meer dan 2x zo hard als maximaal te rijden. Dus lekker 100 binnen de bebouwde kom, 160 op prov. wegen, 200 op autowegen en 240 op de snelweg. 3VO vind het prima! :}
 
En als je dan nog aangehouden wordt heb je helemaal gelijk dat je dacht dat je achtervolgd werd :+

Whahahaha, wat een bokkelul is die Woudenberg. En dan achteraf aangifte doen :j

Laten ze hem maar ff lekker ontslaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan