De zondagsrijders komen onder hun steen uit gekropen

:^


zijn ze goed in he, heel hard schreeuwen wat er mis is maar als er iemand met feiten komt die datgene weerleggen dan wuiven ze dat weg :') _O-
zal best, maar als ik iets zeg en dat word weerlegt door pure feiten met statistische onderbouwing dan zal ik echt mn ongelijk toegeven..

meneer de superbelg roept iets en dat word weerlegt met een site met statistische gegevens die zijn mening weerleggen, en wat is daarop zijn antwoord :?

"Wie is degene die blaat, jij toch wel. Wa interesseert mij febiac. IK schreef dat de publieke opinie er zo over denkt"


ik ben benieuwd of hij een rapportje heeft van een ondervraging van een paar duizend man, dan pas kan je gaan roepen wat de "publieke opinie" is (want een opinie kan nergens over denken hoor meneer Kroket :'))

Awel, ik ga het nog ene keer uitleggen zie. Ik heb het hier niet over oorzaken van verkeersongevallen maar over hetgeen de publieke opinie over ons motorrijders denkt. Laat die cijferkes van Febiac willen dat ze zijn, ze zullen inderdaad wel kloppen maar wat denken Jan, Pier en Pol van in de straat als ze lezen dat er een motorongeval is gebeurd? 't Is de schuld van de motorrijder (ook al is de autobestuurder in fout). En waarom denken ze dat? Omdat in hun ogen (niet in de ogen van Febiac) alle motorrijders hardrijders zijn, omdat alle motorrijders aan 120km/hr door de file rijden, omdat alle motorrijders inhalen waar het niet mag.
Is dat ook zo? Neen. Niet alle motorrijders halen bovenvermelde stoten uit. Maar is er ene die het wel doet, heeft iedereen het gezien en worden alle motorrijders over dezelfde kam geschoren.

En ik kan de doorsnee "niet motorrijder" begrijpen hoor. Afgelopen woensdag en donderdag was het keigoed weer. Het was maanden geleden dat ik nog zoveel motorrijders heb gezien op de autosnelweg E40 kust - Brussel. Maar wat je dan allemaal ziet ......... Ik heb er niks op tegen om tussen de file te rijden, ik doe het ook en het wordt getolereerd. Maar als de auto's aan 90km/hr rijden catalogiseer ik dat niet meer als een file. Er zijn er nog altijd die daar tussen knallen. Of al claxonerend door de file rijden met de middelvinger wijzend naar degenen diegene die niet genoeg plaats maken (en nochthans, op de Brusselse ring kan je met 2 motoren naast elkaar tss de files rijden - duidelijk wanabee motorrijders)

En het zijn niet de motorrijders in gore doorrijpakken hoor maar Johny's in jeans, sportsloffen of blitse powerrangerpakken op hun blinkende spik en span motorfietsen;

BTW meneer Bazzaz, ik weet niet waar jij naar school bent geweest maar de publieke opinie kan wel "zeggen" of "denken" (wij Belgen kunnen nu eenmaal creatiever omspringen met de taal O-) )
 
Laatst bewerkt:
Deze zondag rijder hoopt, dat het vanmiddag lekker op klaart en gaat hij een mooi stukje toeren met zijn vrouwtje haha!
 
Olie en grind zijn in principe toch ook menselijke fouten? Varierend van degene die de troep op de weg gooit, tot degene die niet goed oplet?

Dan is alles een menselijke fout,ook falende remmen,gladde banden,lekke banden enz.
Staat van onderhoud is ook afhankelijk van de rijder/monteur en je rijdt band ook zelf lek door die spijker.
Had je er maar omheen moeten rijden.

PS,het is mooi weer,dus als alle doorrijders nu gewoon thuis blijven,hoeven ze zich ook niet te storen aan de mooiweerrijders :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik haal zometeen m'n motor voor het eerst sinds 6 maanden weer uit de stalling (ja sorry geen tijd :$)
Heb nieuwe banden dus ga meteen proberen te kneedownden en wheelies oefenen.
Iemand tips?

Niet te gevaarlijk hoor, want m'n motor heb ik sinds 2003 maar er staat nog maar 8600 km op de teller dus die is nog bijna nieuw!




:+
 
Laatst bewerkt:
Ik haal zometeen m'n motor voor het eerst sinds 6 maanden weer uit de stalling (ja sorry geen tijd :$)
Heb nieuwe banden dus ga meteen proberen te kneedownden en wheelies oefenen.
Iemand tips?

Niet te gevaarlijk hoor, want m'n motor heb ik sinds 2003 maar er staat nog maar 8600 km op de teller dus die is nog bijna nieuw!




:+

Je db killers uit je uitlaat halen, horen ze je goed aankomen en denkt iedereen dat he hard gaat. 8-) 8-)
 
Ik haal zometeen m'n motor voor het eerst sinds 6 maanden weer uit de stalling (ja sorry geen tijd :$)
Heb nieuwe banden dus ga meteen proberen te kneedownden en wheelies oefenen.
Iemand tips?
Ik hoorde laatst nog iemand beweren dat wheelies niets voor hem waren, nadat hij een stukje voor me had gereden :+
 
Shit zit jij ook mee te lezen :P :+
Nouja
bustedplacard.jpg

danmaar
 
Awel, ik ga het nog ene keer uitleggen zie. Ik heb het hier niet over oorzaken van verkeersongevallen maar over hetgeen de publieke opinie over ons motorrijders denkt. Laat die cijferkes van Febiac willen dat ze zijn, ze zullen inderdaad wel kloppen maar wat denken Jan, Pier en Pol van in de straat als ze lezen dat er een motorongeval is gebeurd? 't Is de schuld van de motorrijder (ook al is de autobestuurder in fout). En waarom denken ze dat? Omdat in hun ogen (niet in de ogen van Febiac) alle motorrijders hardrijders zijn, omdat alle motorrijders aan 120km/hr door de file rijden, omdat alle motorrijders inhalen waar het niet mag.
Is dat ook zo? Neen. Niet alle motorrijders halen bovenvermelde stoten uit. Maar is er ene die het wel doet, heeft iedereen het gezien en worden alle motorrijders over dezelfde kam geschoren.

En ik kan de doorsnee "niet motorrijder" begrijpen hoor. Afgelopen woensdag en donderdag was het keigoed weer. Het was maanden geleden dat ik nog zoveel motorrijders heb gezien op de autosnelweg E40 kust - Brussel. Maar wat je dan allemaal ziet ......... Ik heb er niks op tegen om tussen de file te rijden, ik doe het ook en het wordt getolereerd. Maar als de auto's aan 90km/hr rijden catalogiseer ik dat niet meer als een file. Er zijn er nog altijd die daar tussen knallen. Of al claxonerend door de file rijden met de middelvinger wijzend naar degenen diegene die niet genoeg plaats maken (en nochthans, op de Brusselse ring kan je met 2 motoren naast elkaar tss de files rijden - duidelijk wanabee motorrijders)

En het zijn niet de motorrijders in gore doorrijpakken hoor maar Johny's in jeans, sportsloffen of blitse powerrangerpakken op hun blinkende spik en span motorfietsen;

BTW meneer Bazzaz, ik weet niet waar jij naar school bent geweest maar de publieke opinie kan wel "zeggen" of "denken" (wij Belgen kunnen nu eenmaal creatiever omspringen met de taal O-) )
Hoe laat rij jij op de E40? Mogelijks ben ik je al eens voorbijgereden. En inderdaad, zelfs als het vlot doorrijdend verkeer is, rij ik tussen de meest linkse en middenste auto's door.
 
Zo ook maar eens onder mijn steen vandaan gekropen, het stof van mij afgeschud en de motor uit de berging gehaald. Een paar keer op de startknop gedrukt en de oude viffer deed het weer als vanouds. (Toch maar eens een duc kopen, kan ik ook mekkeren dat mijn motor niet start) :+

Even een lekker rondje gereden en wat blijkt. Allemaal mooie blinkende motoren op de weg, niet 1 pekelbak gezien. Wat is het toch fijn, dat ik geen doorrijder heb gezien, hoef ik me ook niet schamen voor verroeste vieze motoren van doorrijders. fijn dat die onder hun steen zijn gekropen en de volgende winter afwachten. _O- _O- _O-



















mijn dank gaat verder uit naar alle agenten die mijn snelheid niet hebben gecontroleerd O-) :}
 
Heb er vanmiddag ook weer een hoop gezien. slechts één met een bult lawaai. zat echter geen Hells Angel op of zo, maar een oude baas van 70. Sprak met hem in Harderwijk, waar hij aangaf dat hij de motor zo gekocht had in 1958 en het geluid nooit anders was geweest.
Heeft er ook nog nooit een bekeuring voor gehad.
Sommige rijders weten dus niet beter dan dat het zo hoort.
Hij was zelf trouwens behoorlijk doof.
 
is wel grapig maar die zondag rijders maken wel vaak ruimte in de file zodat jullie ( echte bikkels ) door het midden kunnen rijden in de file. ook al heb ik een enorme pest aan die fluor hesjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan