De zondagsrijders komen onder hun steen uit gekropen

Waar blijft GVD dat mooie weer Ik wil RIJDEN!!!!

|(

Weet niet wat jij loop te bazellen, het is hier vandaag prachtig weer. Geen eens een wolkje aan de lucht. Ik ben afgelopen week ook maar weer onder mijn steen weggekropen.
 
Pfff fijn hoor, dat mooie weer... hele groepen komen er weer voorbij (in tegengestelde richting).. en maar zwaaien :z

Jah..... gék word je d'r van.

In de winter vind ik het niet erg, dan groet je per definitie een mede-bikkel. Maar nu heb ik er wel moeite mee, al die mooiweerrijders groeten. :+
 
Pfff fijn hoor, dat mooie weer... hele groepen komen er weer voorbij (in tegengestelde richting).. en maar zwaaien :z


Ja gek wordt je ervan, sluit je je aan bij een leuke groep, kom je steeds van die winterrijders tegen, die de verkeerde kant opgaan. En dan zwaaien ze nog niet eens terug ook. -O- -O-
 
ja gek word je er van., ben je een winterbikkel, zwaai je naar iemand anders die alleen rijd (vermoedelijk ook een winterbikkel) zwaait hij niet terug omdat hij het alweer zat is.. -O-
 
Laatst bewerkt:
In het zonnetje was het vandaag heerlijk weer op te rijden. Zo in de schaduw was het nog fris maar ach daar kunnen we wel tegen.

Heb nu wel extra veel zin in de zomer :)
 
Jah..... gék word je d'r van.

In de winter vind ik het niet erg, dan groet je per definitie een mede-bikkel. Maar nu heb ik er wel moeite mee, al die mooiweerrijders groeten. :+

Is het nu een zwaaitopic geworden :W :+
Of komt die nog?

Vandaag wel weer ff lekker 400km gereden,was weer goed te doen.
Ik keek er van op hoeveel er alweer op de teller staat,motor is een jaar oud en 12000km :o
En dan ben ik niet eens een doorrijder -O-
 
zo,hield het niet meer uit.

4 weken niet gereden wegens gesloopte enkel,..gaat nog steeds niet maar.
vanmiddag stond ineens mn maatje voor de deur met zn bmw gespanne....kom we gaan rijden....ik:ja leuk maar ik kan nog niet.......kop houden jankerd, jij gaat in het bakje.

was wel heel erg lekker ..effe eruit
 
zo, na een uurtje als een idioot te hebben gedragen( ja, het kan weer zonnetje enzo) toch weer heelhuids thuisgekomen wel een paar van die hoofdschuddende doorrijders tegengekomen maar voor de rest prima dagje :W
 
vanwege dit topic was het doel vandaag een zinloos rondje zonder doel; een beetje dat zondag gevoel proberen te vatten.

- 1 lekker weer dus dat was goed
- 2 veel auto's op de weg, das minder.
- 3 inderdaad meer motorrijders gezien, dat is leuk, geen last van gehad.
- 4 er is een categorie rijders op zondag die moeite heeft zijn linker handvat te lossen, ze willen wel maar het is net "kijk pap met losse handen" en dat in 1/10 sec. dat idee.
- 5 niemand had een vlaggetje aan zijn motor gebonden met de tekst "de enige echte zondagsrijder". dus lastig te zien wie het nu was.
- 6 wel veel sirenes gehoord en op een verjaardag ook vandaag, was de eerste mededeling dat de n9 afgesloten was vanwege een ongeluk. geen idee waarom dit nu ter sprake kwam. was wel in vol tenue, dat wel. hopen maar dat dit geen rijder betrof.

conclusie voor mij is dat de moeilijke zwaaiers, die wel willen zwaaien, mogelijke zondag rijders zijn in de letterlijke betekenis van het woord, zonder daar iets negatiefs aan te hangen.
 
zo, na een uurtje als een idioot te hebben gedragen( ja, het kan weer zonnetje enzo) toch weer heelhuids thuisgekomen wel een paar van die hoofdschuddende doorrijders tegengekomen maar voor de rest prima dagje :W

Tja, voor ons bikkels wordt het langzaam aan al weer te warm om te rijden....... :+
 
vanwege dit topic was het doel vandaag een zinloos rondje zonder doel; een beetje dat zondag gevoel proberen te vatten.

- 1 lekker weer dus dat was goed
- 2 veel auto's op de weg, das minder.
- 3 inderdaad meer motorrijders gezien, dat is leuk, geen last van gehad.
- 4 er is een categorie rijders op zondag die moeite heeft zijn linker handvat te lossen, ze willen wel maar het is net "kijk pap met losse handen" en dat in 1/10 sec. dat idee.
- 5 niemand had een vlaggetje aan zijn motor gebonden met de tekst "de enige echte zondagsrijder". dus lastig te zien wie het nu was.
- 6 wel veel sirenes gehoord en op een verjaardag ook vandaag, was de eerste mededeling dat de n9 afgesloten was vanwege een ongeluk. geen idee waarom dit nu ter sprake kwam. was wel in vol tenue, dat wel. hopen maar dat dit geen rijder betrof.

conclusie voor mij is dat de moeilijke zwaaiers, die wel willen zwaaien, mogelijke zondag rijders zijn in de letterlijke betekenis van het woord, zonder daar iets negatiefs aan te hangen.
_O-
 
vanwege dit topic was het doel vandaag een zinloos rondje zonder doel; een beetje dat zondag gevoel proberen te vatten.

- 1 lekker weer dus dat was goed
- 2 veel auto's op de weg, das minder.
- 3 inderdaad meer motorrijders gezien, dat is leuk, geen last van gehad.
- 4 er is een categorie rijders op zondag die moeite heeft zijn linker handvat te lossen, ze willen wel maar het is net "kijk pap met losse handen" en dat in 1/10 sec. dat idee.
- 5 niemand had een vlaggetje aan zijn motor gebonden met de tekst "de enige echte zondagsrijder". dus lastig te zien wie het nu was.
- 6 wel veel sirenes gehoord en op een verjaardag ook vandaag, was de eerste mededeling dat de n9 afgesloten was vanwege een ongeluk. geen idee waarom dit nu ter sprake kwam. was wel in vol tenue, dat wel. hopen maar dat dit geen rijder betrof.

conclusie voor mij is dat de moeilijke zwaaiers, die wel willen zwaaien, mogelijke zondag rijders zijn in de letterlijke betekenis van het woord, zonder daar iets negatiefs aan te hangen.

_O- , Idd weinig zwaaiers -O-
 
Yep, die hesjes haat ik misschien nog wel meer als mooiweerrijders...... :+


Afgelopen zomer, zag ik hoe een Franse motorrijder die model kon staan voor een Hells angel (Harley, braincap, blote armen, met zoveel inkt, dat een stukje normale huid niet meer was te vinden :P ) aangesproken werd door een Keurige Nederlandse heer op een BMW K 75, met oranje hesje. Het gesprek ging overduidelijk over het dragen van een hesje. De Fransoos maakte een wegwerpgebaar en begon bulderend te lachen. _O-



Ik vind het nog steeds jammer, dat ik geen filmpje van dat moment heb -O-
 
Nou ik was vandaag op verjaardagsvisite en heb van de nood een deugd gemaakt en ben een stukje wezen rijden op de veluwe. Het wemelde daar van de zondagsrijders! Auto's welteverstaan, die altijd toevallig juist voor die ene leuke bochtencombinatie de boel zitten op te houden met 40 :(

Wel waren er weer veel motoren, mooiweerrijders. De een rijdt wat soepeler dan de ander, maar men gaf elkaar de ruimte en er werd driftig gezwaaid. Gezellige boel was het daar in de bossen.

Nee, van mooiweerrijders heb ik geen last, maar voor de lol een stukje gaan rijden op zondag doe ik niet meer. Gelukkig moet ik dan toch meestal werken :z Geef mij maar een stille dinsdagmiddag! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan