Degelijk all-weather pak dat echt waterdicht en ademend is

Dane Goretex all the way.... wel erg prijzig

Jas : Dane Lyngsaa (699,00)
Broek : Dane Skander (459,00)

Maar heerlijk waterdicht en super comfortabel, echterrrrrrrrrrrrr

Voor als het 20+ wordt dan zou ik een andere jas kiezen met wat meer ventilatie openingen
 
Heeft er iemand ervaring met kleding van Damen Leathers?
Ze leveren ook aan de overheidsdiensten, dus zal het erg goed moeten zijn.
 
Overheid en "moet erg goed zijn" hmmmm :)

Ik dacht dat Stadler de spullen leverde voor bv de politie ?
 
Heb zelf een Spidi Admiral, alleen minder vaak gebruikt dan ik van plan was, deels door te lomp met de rits te zijn (pas gerepareerd), deels door te weinig zin met slecht weer op de motor te stappen.

Kan hem op de site van Spidi niet meer vinden, maar ze hebben meer jassen / broeken met de H2Out technologie.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dat idee niet, maar wel natte handen? _O- _O- :W

ik heb dus 2 paar veel gebruikte handschoenen, eentje die kort oversteekt
en eentje die veel over steekt, meer dan 10cm
met de korte heb ik nog nooit natte handen gehad
met de lange 1 keer door veel sneeuw en dan stil gaan staan en de sneeuw niet van de mouw afschudden

dus nee, na dat incidentje geen last meer van gehad you live and you learn...

:)
 

heb je hier zelf slechte ervaringen mee of is dat gebaseerd op horen zeggen?

Een collega van mij heeft ook zo'n pak en dat ziet er toch erg degelijk en goed afgewerkt uit. En die rijd zo'n 600km per week w-w verkeer het hele jaar door.
 
Heeft er iemand ervaring met kleding van Damen Leathers?
Ze leveren ook aan de overheidsdiensten, dus zal het erg goed moeten zijn.

Heb nu zelf sinds 2 maanden een op maat gemaakt pak van Damen leathers en ben daar tot nu toe heel erg tevreden mee.
Heb ook al meerdere zware regenbuien gehad, en hij laat nergens water door.

En Damen levert nog steeds aan overheidsinstanties.
 
Wel een ideale week voor dit topic :') Wat een bagger weer :/

Heeft iemand TS al gewezen op het bestaan van Gore-Texverhevenzijndedragersvanhetgoddelijkekleed in motorkleding?

Het houdt regen buiten, en ademt toch nog. Leuke combinatie :Y
 
Hoezo slecht weer trouwens?
Hier in Porto: 27gr en lekker windje..nu een beetje interneppen bij t zwembad..
 
Dat kun je doen. Motoport doet meestal niet moeilijk over garantie op Dane kleding.

Ik vermoed dat ik weet bij welk faillissement je die kleding hebt gekocht. Was niet duur.....
Misschien dan toch maar eens naar de plaatselijke Motoport met die broek. Niet geschoten, altijd mis. ;)

Ja, dat was Houten ja. Inderdaad niet veel voor betaald. Inclusief alle kosten een kleine 100 euro ofzo.. Je zal d'r maar zo'n 320 euro voor betaald hebben.. :X
 
Stadler heeft me vandaag ook weer droog gehouden, en geeft 10 jaar garantie op z'n spullen.
 
Twee jaar en 60.000 kilometer in een Dane rondgereden. Perfect waterdicht (nu nog steeds), maar na twee jaar was de pasvorm ver te zoeken.

Nu twee jaar en tevens 60.000 kilometer in een Rukka. Ook perfect waterdicht (net weer 1,5 uur door de stromende regen mogen rijden) en nog steeds dezelfde pasvorm als bij aanschaf.

Dus Dane is zeker goede kleding voor een mooie prijs, maar de kwaliteit is wel minder dan Rukka. Maar ach, vandaar ook het prijsverschil natuurlijk...
 
Als Hagenaar heb ik er wat moeite mee om levensgroot Rukka[h] op de rug van m'n motorpak te hebben staan.

;)
 
Ja slecht weer, ik snap het niet. Ik had op de terugweg vandaag 30km lang de wind lekker in de rug. Rij je 100km en lijkt het windstil *D
 
Als Hagenaar heb ik er wat moeite mee om levensgroot Rukka[h] op de rug van m'n motorpak te hebben staan.

;)
Als Hagenees heb je moeite...
Ja, dûhhhhhh. _O- _O-


Maar alle gekheid op een stokkie, geventileerd leer EN tegen de regen (zoals gister en eergister) een ADEMEND regenpak, tweedelig. Voor het betere aanpassingsvermogen qua weer.

Bijv. Stormchaser van http://www.polo-motorrad.de/de/catalog/product/view/id/34982/s/stormchaser-regenhose/category/2680/


1162e71ccef53417f6f90da0e272e79d_64.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als Hagenaar heb ik er wat moeite mee om levensgroot Rukka[h] op de rug van m'n motorpak te hebben staan.

;)
Daarom heb ik zo'n knalgeel vestje er overheen aangetrokken _O- . En ik ben niet eens Hagenees. Maar als pak is Rukka onovertroffen, al moet ik zeggen dat m'n Dainese Goretex-pak ook heel erg goed was.

Greetz, kowalski.
 
Nou, ik ben vanmiddag naar BMW Houtrust gegaan om serieus zo'n Rukka pak te bekijken. Want alle gekheid van Hagenezen nemen niet weg dat als ik een textiel pak wil, het dan toch maar een Rukka pak moet worden. Zover ben ik al wel.
Ik heb Dane en Kushitani gehad: over geen van beide kan ik echt enthousiast zijn. Pasvorm is na twee seizoenen al een stuk minder. Lekkende broeken, verkleurende jassen, runners van de rits kapot. Het zit gewoon niet echt fijn.
Dus ik vanmiddag passen en ik moet zeggen, het is mooi spul. Maar ik ben er kennelijk nog niet rijp voor om 1000 euro of meer neer te leggen voor een motorpak.
Ik hou het voorlopig nog even bij mijn leren pak. Die heb ik vanavond opgeknapt met olie en was. Ziet er weer als nieuw uit en draagt heel erg fijn. Voor de regen heb ik een Frogg Toggs regenpak: is lichtgewicht, ademend en helemaal waterdicht.
Kortom, ik heb 1000 eurie bespaard vandaag!

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan