Waterdichte rugzak

Nou Karin , mocht je weer eens op motorforum komen dan ..........................
Ze meldt zich afgelopen dinsdag aan en maakt dit topic aan.
Een uurtje later heeft ze nog een keer gekeken en toen.......................................................nix meer.

Bekende verhaal: newby gooit een bot over de muur en laat de honden er mee vechten.
Van TS daar hoor je nooit meer wat van op MF!
 
Ze meldt zich afgelopen dinsdag aan en maakt dit topic aan.
Een uurtje later heeft ze nog een keer gekeken en toen.......................................................nix meer.

Bekende verhaal: newby gooit een bot over de muur en laat de honden er mee vechten.
Van TS daar hoor je nooit meer wat van op MF!
Misschien leest ze wel, maar logt ze niet aan.
 
Vanmorgen met de rugzak naar het werk gereden, omdat ik nu even een andere motor rijd. Was even vergeten hoe verschrikkelijk k*t dat is :X
 
Vanmorgen met de rugzak naar het werk gereden, omdat ik nu even een andere motor rijd. Was even vergeten hoe verschrikkelijk k*t dat is :X
Je bedoelt zo'n zak achterop je rug?
Snap ik best, want na 100m rijden op de motor met zo'n ding op je rug ben ik die rugzak ook al helemaal zat.
 
ik heb er een van xl moto. voel me net een ninja turtle, maar wel prima om te gebruiken voor mijn laptop. hoef maar 15 km te rijden.
 
zit er een wezenlijk verschil tussen een officiele motor rugzak en ééntje van de scapino om maar eens wat te noemen? dit voor het eventueel meenemen van wat proviand en werkkleding/schoeisel bvd mvg Dirk.
 
zit er een wezenlijk verschil tussen een officiele motor rugzak en ééntje van de scapino om maar eens wat te noemen? dit voor het eventueel meenemen van wat proviand en werkkleding/schoeisel bvd mvg Dirk.
Daar zit zeker wel verschil in.
bij de scapino kost ie een paar 10tjes en bij de motorzaak 200,-
 
Daar zit zeker wel verschil in.
bij de scapino kost ie een paar 10tjes en bij de motorzaak 200,-
ja zover was ik ook zat meer te denken aan tijdens het rijden ofzo, maar als daar wezenlijk geen verschil in zit dan maar één van de scapino voor 30 euro ofzo
 
Ik heb geen vergelijkingsonderzoek gedaan. Maar de naden, de ritsen, hoe de tas op mijn rug zit, daar zit echt wel een verschil tussen mijn Kriega en bijv Eastpack.
 
zit er een wezenlijk verschil tussen een officiele motor rugzak en ééntje van de scapino om maar eens wat te noemen? dit voor het eventueel meenemen van wat proviand en werkkleding/schoeisel bvd mvg Dirk.

Als je nooit een dure rugzak hebt gehad dan zou ik met een goedkope beginnen en kijken of je daar tevreden mee bent.
Dat heb ik 20 jaar geleden ook gedaan, en nog steeds tevreden mee.
Het is wel mijn 3de inmiddels.
 
Misschien leest ze wel, maar logt ze niet aan.
8092f293-28cb-4df5-b02d-416048f1a8fe.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan