Erwin P
Crashtest dummy
Scheelt ook, je hebt een relatief lichte motor met een redelijk tam blokje. Het is dus niet alsof je echt enorme klappen verwacht op die enkel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze gebruik ik ook (Sidi® Adventure Gore) , gekocht in november 2012 in de aanbieding voor €223. Ruim 200.00 Km mee gereden en nog steeds waterdicht. Ze kraken wel ontzettend bij het lopen.Gebruik zelf onderstaande (Sidi).
Bekijk bijlage 1670942
Voordeel:
- Altijd droge voeten.
- Niet te zwaar.
- Juiste bescherming.
Nadeel:
- Wel wat warm.
- Prijs, maar te doen en ruim beneden 450.
En zoals altijd niet te kleine maat kopen !! (20 min op rondlopen met een bakje koffie en je weet genoeg.)
Het is maar een advies.
Beetje WD40 er op, echt waar.Deze gebruik ik ook (Sidi® Adventure Gore) , gekocht in november 2012 in de aanbieding voor €223. Ruim 200.00 Km mee gereden en nog steeds waterdicht. Ze kraken wel ontzettend bij het lopen.
Siliconen spray is meer logisch.Beetje WD40 er op, echt waar.
Heb ik ook staan, maar de meesten hebben alleen WD40 in huis, en dat ruikt lekker.Siliconen spray is meer logisch.
Goed insmeren met leervet, dan hou je waarschijnlijk droge voeten tot je nieuwe laarzen hebt. Mijn versleten laarzen met (echte) Goretex lieten bij hevige regen ook wat water door. Als je je laarzen in de zon zet en steeds blijft insmeren zodra het weer ingetrokken is merk je dat er echt veel vet in gaat. Werkte goed, laarzen zijn nu soepeler en nog steeds waterdicht. Goretex werkt waarschijnlijk niet meer zoals het hoort, maar dat deed het toch al niet.Het begint waarschijnlijk te lekken door de naadjes.... -_-
Bedankt voor de tip !Goed insmeren met leervet, dan hou je waarschijnlijk droge voeten tot je nieuwe laarzen hebt. Mijn versleten laarzen met (echte) Goretex lieten bij hevige regen ook wat water door. Als je je laarzen in de zon zet en steeds blijft insmeren zodra het weer ingetrokken is merk je dat er echt veel vet in gaat. Werkte goed, laarzen zijn nu soepeler en nog steeds waterdicht. Goretex werkt waarschijnlijk niet meer zoals het hoort, maar dat deed het toch al niet.
Ik draag gewoon een rev it raintex broek. Die normaal voor naked bikes gebruikt worden. En ik heb een crosspak met de nodige bescherming.Topic ff gelezen, maar ben ook wel benieuwd wat iedereen een beetje voor broek combo met laarzen rijd. Ik wil binnenkort beginnen met wat TET ritjes en wat lokaal werk in de polder. In ieder geval niet op een crossbaan (ga er vanuit dat je daar een heel andere laars voor nodig hebt). Maar na het lezen van de laarzen ben ik wel benieuwd wat voor broeken gedragen worden. Aangezien ik hier ook nog wel naar op zoek ben. Lijkt me zelf wel handig als de broek gewoon makkelijk in de laars kan, maar past dat in elke adventure laars of zijn dat weer specifieke laarzen?
Lijkt me zelf wel handig als de broek gewoon makkelijk in de laars kan, maar past dat in elke adventure laars of zijn dat weer specifieke laarzen?
Hierna werkt de Goretex in ieder geval niet meer.Goed insmeren met leervet, dan hou je waarschijnlijk droge voeten tot je nieuwe laarzen hebt. Mijn versleten laarzen met (echte) Goretex lieten bij hevige regen ook wat water door. Als je je laarzen in de zon zet en steeds blijft insmeren zodra het weer ingetrokken is merk je dat er echt veel vet in gaat. Werkte goed, laarzen zijn nu soepeler en nog steeds waterdicht. Goretex werkt waarschijnlijk niet meer zoals het hoort, maar dat deed het toch al niet.
Heb mijn winterbroek altijd over de laars aan ( voor als het kouder weer is en ik weet dat het nat buiten is ) trek ik de broek aan die over de laarzen kan. Maar, dat maakt niet uit.. op een of andere manieren worden mijn laarzen zeiknat na een paar plassen.Broek in of over laars? Weer afhankelijk van wat je wil doen. In laars is meer een korte termijn/wedstrijd dingetje en werkt niet/minder bij het serieuze (lange) werk.
Juiste enduro kleding is weer wat anders. Waterdichte element zit aan de binnen zijde zodat het waterdicht blijft na goed gebruik. Maar altijd een (grote) regenoveral meenemen voor als het echt nat is want na een paar honderd KM op tempo kan je redelijk afkoelen met nat buiten pak. Verder heb ik er niet zoveel verstand van.
Het is maar een advies.
Old Skool.
Bekijk bijlage 1676631
Dat is wel info waar ik wat mee kan! Ik moet ook altijd wel even rijden voor ik bij een leuke plek ben voor offroad. In hoeverre heeft een crossbroek of enduro kleding eigenlijk bescherming? Meestal worden daar beschermers onder gedragen toch?Broek in of over laars? Weer afhankelijk van wat je wil doen. In laars is meer een korte termijn/wedstrijd dingetje en werkt niet/minder bij het serieuze (lange) werk.
Juiste enduro kleding is weer wat anders. Waterdichte element zit aan de binnen zijde zodat het waterdicht blijft na goed gebruik. Maar altijd een (grote) regenoveral meenemen voor als het echt nat is want na een paar honderd KM op tempo kan je redelijk afkoelen met nat buiten pak. Verder heb ik er niet zoveel verstand van.
Het is maar een advies.
Old Skool.
Het is beste is toch wel kniepads onder de broek te doen. Aangezien, kniepads die er al inzitten kunnen schuivenDat is wel info waar ik wat mee kan! Ik moet ook altijd wel even rijden voor ik bij een leuke plek ben voor offroad. In hoeverre heeft een crossbroek of enduro kleding eigenlijk bescherming? Meestal worden daar beschermers onder gedragen toch?
Offroad broeken die over de laars gaan lijken me best wel kniepads etc te hebben als ik zo een beetje kijk naar broeken van KLIM bijvoorbeeld
Bij de juiste pakken zit gewoon "ingebouwd" (gebruik zelf BMW maar er zijn vele goede merken):Dat is wel info waar ik wat mee kan! Ik moet ook altijd wel even rijden voor ik bij een leuke plek ben voor offroad. In hoeverre heeft een crossbroek of enduro kleding eigenlijk bescherming? Meestal worden daar beschermers onder gedragen toch?
Offroad broeken die over de laars gaan lijken me best wel kniepads etc te hebben als ik zo een beetje kijk naar broeken van KLIM bijvoorbeeld
Dat is precies wat ik schreef. Maar als je laars lek is werkte de goretex toch al niet.Hierna werkt de Goretex in ieder geval niet meer.
Ik zit met een identieke kwestie. Rij ook TET/onverhard elke weekend en de weg daarheen is een uurtje snelweg. Ben van plan om 2 setjes kleding te houden.Dat is wel info waar ik wat mee kan! Ik moet ook altijd wel even rijden voor ik bij een leuke plek ben voor offroad. In hoeverre heeft een crossbroek of enduro kleding eigenlijk bescherming? Meestal worden daar beschermers onder gedragen toch?
Offroad broeken die over de laars gaan lijken me best wel kniepads etc te hebben als ik zo een beetje kijk naar broeken van KLIM bijvoorbeeld
Ik ben ook aan het kijken voor deze laarzen, maar kan mij niet voorstellen dat de maattabel klopt. Kun jij (of iemand anders) hier wat over zeggen?SIDI Adventure 2 GTX
48 sidimaat
45,5 werkelijk
passen
zit als gegoten
komt namelijk doordat die italianen willen overkomen als grote-voeten-hebbenden
Ik zal maar eens kijken waar ze in Duitsland te koop zijn. Wil gewoon kunnen passen.