Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren mooi motordagje gehad:
- overeenkomst bereikt over een honda CB 600 F Hornet 2011 in het wit. Kan hem volgende week zaterdag ophalen bij Mamola motoren in Laren.

Honda%20Hornet%20YM2011_045.JPG


- gisteren ook mijn nieuwe helm binnen gekregen!
CHASER_ForceGRAY_P.jpg
 
Nee de Blade blijft nog zeker een jaar (wil er nog mee naar Isle of Man TT :) )

De Hornet wordt voor de vrouw des huizes als we toerritten/kleine vakanties gaan doen en ik ga hem gebruiken voor woonwerkverkeer 8-)

Ik schrokal... Dacht die krijgt spijt. :+

TT of Man staat ook op mijnlijstje om een keer te bezoeken.
Ga je op eigen houtje of via een organisatie?
 
Ik schrokal... Dacht die krijgt spijt. :+

TT of Man staat ook op mijnlijstje om een keer te bezoeken.
Ga je op eigen houtje of via een organisatie?

mijn vader is 5 jaar geleden met een organisatie geweest en hij en ik willen er graag heen. Heb nog geen concrete plannen over het hoe en wat....wordt volgend jaar of het jaar daarop, dus tegen die tijd maar eens bekijken
 
Iedere keer denk ik... Laat de motor maar staan want ze hebben weer kou en regen voorspelt! -O- En iedere keer aan het einde van de dag denk ik... waar blijft de regen :? ? Ik had wel kunnen motorrijden! |(
 
Gaat er toevallig nog iemand rijden vandaag? Prachtig weer man!!
Ikke denk ik wel maar dan wel met mn zoontje achterop dus als iemand zin heeft om relatief rustig te rijden........ noem een tijd ergens in de middag :]
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook een stukkie wezen rijden. Verder weinig hier gezeten en weinig andere dingen gedaan, behalve heel hard klussen in het huis! Schiet al lekker op zo :)

Morgen nog ff een aantal dingen doen, en dinsdag ochtend.

Heb btw vanaf gister tot woensdag ochtend hier een demo R1200GS staan700km op de teller }) , met ESA en al die shit erop, best leuk ding, maar voor snelle stukken kom je bovenin toch écht heeel veel te kort.


Wegen met slecht wegdek daar in tegen, kn je wel veeel harder nemen dan met de zx6 waar je dan bijna vanaf stuiterd :} Owja, en zandpaden natuurlijk :] :} (wel met de tractioncontrol uit natuurlijk })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan