Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag ook een stukkie wezen rijden. Verder weinig hier gezeten en weinig andere dingen gedaan, behalve heel hard klussen in het huis! Schiet al lekker op zo :)

Morgen nog ff een aantal dingen doen, en dinsdag ochtend.

Heb btw vanaf gister tot woensdag ochtend hier een demo R1200GS staan700km op de teller }) , met ESA en al die shit erop, best leuk ding, maar voor snelle stukken kom je bovenin toch écht heeel veel te kort.


Wegen met slecht wegdek daar in tegen, kn je wel veeel harder nemen dan met de zx6 waar je dan bijna vanaf stuiterd :} Owja, en zandpaden natuurlijk :] :} (wel met de tractioncontrol uit natuurlijk })


We horen het wel wanneer die housewarming party is })
 
@Murvie: Klus je al lang in dat huis of heb je hem pas? Kan me namelijk geen bericht herinneren over een woning :) Anders natuurlijk gefeliciteerd.. zo niet, succes met klussen :)
 
Het eerste bericht Geplaatst op donderdag 02 juni 2011 13:57 door bikermies! Wie zal het laatste bericht plaatsen...? Het zit er nu toch echt aan te komen... :)
 
@Jelle, ow kan kloppen, was misschien net voor jij hier kwam :+ Maar ik heb met mn vriendin woensdag de sleutel gekregen. Haverkerweg 6 in Eefde..
 
Hoe bedoel je dat Patrick? Zonder montage en een keer bellen voor de plaatsing?

Is sowieso de bedoeling dat we hem zelf plaatsen, als dat in prijs scheelt natuurlijk. En welke keukenzaken zitter er een beetje dicht over de grens in Duitsland dan? Mijn duits is wel érg belabberd, dus dat word niet zon succes denk ik..
 
Hoe bedoel je dat Patrick? Zonder montage en een keer bellen voor de plaatsing?

Is sowieso de bedoeling dat we hem zelf plaatsen, als dat in prijs scheelt natuurlijk. En welke keukenzaken zitter er een beetje dicht over de grens in Duitsland dan? Mijn duits is wel érg belabberd, dus dat word niet zon succes denk ik..

Ze spreken daar bijna allemaal goed nederlands omdat dat momenteel de grootste klanten zijn... zou me daar niet te druk om maken. In duitsland betaal je vaak hetzelfde maar krijg je vaak duurder apparatuur (voorbeeld: siemens ipv whirlpool, zoals hier). Daarnaast zijn de keukens vaak ook nog steviger! :+

Gefeliciteerd met jullie huisje en succes met klussen!! *O*
 
Ik heb keuken apparatuur gekocht bij de keukenloods bij doetinchem, via de website, thuis laten bezorgen voor een paar euro en bevalt prima. Ik had echter alleen wat losse appparatuur nodig.

mvg

db
 
2de Paasdag ff een nw speeltje er bij opgehaald voor mijn zoontjes :9~

full
 
pff, net terug van Honda cursus. Gelukkig alleen mn linker voet nat gekregen onderweg :)

Ook ff een momentje onderweg met die GS, met 160 in de stromende regen een meter of 40 glijden/zwabberen over 2 wielen is nie leuk nie :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan