devil op een r1 2003

High Devil

MF'er
12 mei 2003
175
0
baarn
Hey,
:]
Is er iemand die een devil op zijn R1 heeft en zoja wat voor 1. Het liefst een SB2 high mounted.
En klinkt dat een beetje lekker. :9

mzzls alwin
 
Thanx,

:}
laat ik die er maar lekker inzitten dan en ga ik morgen eens kijken voor een leuke demper. waarschijnlijk een devil.

greetz alwin
 
kzo nooit een devil nemen. vind het mooie pijpen met een lekkere sound. Heb alleen het idee dat een devil altijd een afstelling vereist om hem lekker te laten lopen. Heb je dat eenmaal gedaan kan je dan nog zomaar je standaard pijp monteren??
 
Oh ja,

Er staat bij Goedhart in Bodegraven een 2002 R1 met devil pijp eronder met 2 eindpijpjes.

gaat eens kieken

succes met je keuze
 
ik heb hem toch besteld hoor, devil SB2 high mounted.
Als hij erop zit, laat ik de foto's wel zien.

mzzls
 
hier pic van een 2002, prachtig geluid en zolang je enkel de demper aankoopt heb je geen PCIII nodig voor afstelling:

Devil_exhaust.jpg


grtz
 
kzo nooit een devil nemen. vind het mooie pijpen met een lekkere sound. Heb alleen het idee dat een devil altijd een afstelling vereist om hem lekker te laten lopen. Heb je dat eenmaal gedaan kan je dan nog zomaar je standaard pijp monteren??

nou ik heb een devil shotgun..maar afstellen is echt niet nodig hoor!....en devil maakt gewoon heerlijk geluid!

goede keuze hoor! :} :}
 
ziet er gaaf uit komeet, mijn SB2 komt er zaterdag op, zal wel lekker klinken :9~
andere knippertjes erop.
 
ik vindt persoonlijk die devil pijpen een beetje lomp om het maar ff grof te zeggen
wel mooi allen die bij komeetje nie zo dan vindt ik hem persoonlijk te lomp
mare het geluidje is ckers wel kwijl
 
Terug
Bovenaan Onderaan