Discovery HD Showcase

Broos

MF veteraan
2 jan 2009
7.096
2.608
Voor ZIggo kanaal 201:


Cafe Racer
Kijk mee hoe de Garage Company een Triumph uit 1965 nabouwt en hoe een nieuwe Moto Guzzi een retrolook krijgt. Jason Lee, ster van "My name is Earl", krijgt een unieke motor.
terug naar tv-gids >
Programma informatie
Zender: Discovery HD Showcase
Datum: Wednesday 19 October 2011
Uitzendtijd: 16:25 - 16:50 uur
Eerder: 16:00 Cafe Racer
Later: 16:50 Street Customs Berlin
 
FUCK!

Bij mij zegt ie: Programma is versleuteld... Kut ziggo..


Doet het inmiddels...jeuj


Ja, het is een programma wat bij een bepaald abonnement hoort,en een HD ontvanger, maar ik had het ook nog niet gezien.
Maar wel interessant.
 
Ja, het is een programma wat bij een bepaald abonnement hoort,en een HD ontvanger, maar ik had het ook nog niet gezien.
Maar wel interessant.
Ik heb allebei, dus dat kan het niet zijn, heb vaker gezeik met ziggo en die kanalen. Op naar glasvezel..
 
Voor ZIggo kanaal 201:


Cafe Racer
Kijk mee hoe de Garage Company een Triumph uit 1965 nabouwt en hoe een nieuwe Moto Guzzi een retrolook krijgt. Jason Lee, ster van "My name is Earl", krijgt een unieke motor.
terug naar tv-gids >
Programma informatie
Zender: Discovery HD Showcase
Datum: Wednesday 19 October 2011
Uitzendtijd: 16:25 - 16:50 uur
Eerder: 16:00 Cafe Racer
Later: 16:50 Street Customs Berlin

Om 8 uur herhalen ze het voor de gene die het gemist hadden.
Overigens apart dat ze Gelijk bij afl 4 beginnen.
 
Mooie serie!

Ik heb alle afleveringen (6) tot nu toe gezien en heb ze gelukkig op mijn harde schijf van de ontvanger staan...
 
Laatst bewerkt:
Om 8 uur herhalen ze het voor de gene die het gemist hadden.
Overigens apart dat ze Gelijk bij afl 4 beginnen.

Twee weken geleden begonnen ze toch echt met aflevering 1 ;)

5 Oktober aflevering 1 + 2
12 Oktober aflevering 3+ 4
19 Oktober aflevering 5 +6

Herhalingen zijn er volgens mij ook op zaterdag, ff in je EPG kijken...

Volgende week (woensdag 26 Okt.) gaat het over:

deel 7:
Terwijl het team in Londen is bij Lewis Leathers, 's werelds oudste fabrikant van motorkleding, hebben de Bostrom-broers een persoonlijk gesprek met acteur Jason Lee.

deel 8:
Voormalig West Coast Chopper-bouwer Jay LaRossa bouwt een café-racer en we maken kennis met Sid Biberman, een 80-jarige bouwer van custommotoren.

Een week later:

Deel 9:
Volg het verhaal van een familiebedrijf in de motorbranche dat maar net kan rondkomen. De beste caferacer van Frankrijk vind je bij rockabillyband The Psycho Deville's.

Deel 10:
We maken een rit naar Rockerbox, een alternatief motorfestival in Milwaukee. Ook brengen we een bezoek aan de XPO Streetfighter-shop in New York
 
Laatst bewerkt:
Twee weken geleden begonnen ze toch echt met aflevering 1 ;)

5 Oktober aflevering 1 + 2
12 Oktober aflevering 3+ 4
19 Oktober aflevering 5 +6

Herhalingen zijn er volgens mij ook op zaterdag, ff in je EPG kijken...

Volgende week (woensdag 26 Okt.) gaat het over:

deel 7:
Terwijl het team in Londen is bij Lewis Leathers, 's werelds oudste fabrikant van motorkleding, hebben de Bostrom-broers een persoonlijk gesprek met acteur Jason Lee.

deel 8:
Voormalig West Coast Chopper-bouwer Jay LaRossa bouwt een café-racer en we maken kennis met Sid Biberman, een 80-jarige bouwer van custommotoren.

Een week later:

Deel 9:
Volg het verhaal van een familiebedrijf in de motorbranche dat maar net kan rondkomen. De beste caferacer van Frankrijk vind je bij rockabillyband The Psycho Deville's.

Deel 10:
We maken een rit naar Rockerbox, een alternatief motorfestival in Milwaukee. Ook brengen we een bezoek aan de XPO Streetfighter-shop in New York


Het wordt zelfs nu weer herhaald. (21.00 uur)
Bedankt voor het mededelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan