Wat vinden jullie van een motor als de HD iron 883?

Mijn eigen 'marketing' materiaal 👀 😃

oostvaardersdijk001-jpg.1521999
 
Ik heb zelf nog geen A2 lessen gevolgd (volgend jaar rond april pas), maar dat is waarschijnlijk een honda 650 zoveel zoveel (elke rijschool gebruikt ze voor hun rijlessen). Het hoeft niet per se een Harley te zijn, maar ik vond die iron 883 best een vette cruiser voor de A2.

Bekijk bijlage 1532616

Als je hem zo aanpast (en daarvoor gespaard hebt) vind ik hem er best vet uitzien (min de schedels).
Dat zadel is echt een van de lelijkste dingen die ooit gezien heb , wat is die motor verkracht
 
Ik heb zelf nog geen A2 lessen gevolgd (volgend jaar rond april pas), maar dat is waarschijnlijk een honda 650 zoveel zoveel (elke rijschool gebruikt ze voor hun rijlessen). Het hoeft niet per se een Harley te zijn, maar ik vond die iron 883 best een vette cruiser voor de A2.

Bekijk bijlage 1532616

Als je hem zo aanpast (en daarvoor gespaard hebt) vind ik hem er best vet uitzien (min de schedels).
Als jij hem zo gaaf vind wat boeit het dan wat andere mensen er van vinden,gewoon sparen,ff papiertje halen en gewoon lekker gaan rijden.
 
Ik heb een 0 cc gekocht :o

Vandaar, ik snapte al niet waarom ik naaldhakken aan moest toen ik het contract tekende. Ik ben eruit :+

Nee geen foto's })
Tja jij behoort tot de CC lozen ,je heb dus een rondzoemer,een treehugger,een groene rakker en een geitenwollen sokken types motor ,
kortom alles behalve een meisjes motor.. :+
 
Heeft er nou níemand gezien dat in 136 replies op het onderwerp TS er maar twee heeft...?
Beetje stok in het hoenderhok gooien, en daarna nog wat olie op het vuur...
'Trollen' heet dat toch?
 
In dit geval snap ik niet wat ik hier fout deed :?
Ik stel een vraag, en krijg hierop reacties. Niet echt mijn definitie van trollen 😕
Misschien zijn de reacties hier en daar wat verkeerd/ironisch/sarcastisch verwoord, maar niet op u bedoeld, maar refererend naar mensen die jou motorkeuze een "vrouwenmotor" vinden.

De meesten duiden gewoon op het feit, rijdt wat JIJ leuk vind, ongeacht wat een ander ervzn denkt :t
 
In dit geval snap ik niet wat ik hier fout deed :?
Ik stel een vraag, en krijg hierop reacties. Niet echt mijn definitie van trollen 😕
Je hebt ook niks fout gedaan hoor. En trollen is wel wat anders inderdaad. Zie het bericht van @DKP hierboven. :t
Maar effe wat anders ben je al wezen kijken bij een Sportster ondertussen?
 
Dan was ik iets te snel door de bocht...
Mijn excuses.

Terug on topic; als JIJ voor een bepaalde motor (Sportster) wil gaan, moet je het gewoon doen...los van wat een ander ervan vindt.
Tip; ga wèl proefrijden voor aankoop, want mogelijk past een Dyna (FXD) je beter ivm lengte.

De Sportster is misschien lomp in verhouding tot zijn naam, maar de naam is al 60jr oud...tóen was hij de sportiefste (straat-)Hallie..

Ik rij zelf met ouwe zijkleppers...alles behalve sportief.
 
Kan nog niet, ik heb namelijk nog geen A2. Over een klein jaartje ga ik zeker even langs bij een dealer
Nou, ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik heb weleens een mede MF-ster aan een motor geholpen die niet eens geslaagt was voor AVD.
Die had een leuke motor gevonden, die ook nog eens vlak bij mij te koop stond. Dus afspraak gemaakt, we gaan gewoon kijken, kan ik gelijk zien of ie goed is.
Rij zelf al 35 jaar rond en ik doe al m'n onderhoud zelf. Zo gezegd, zo gedaan. Wij erheen, en een proefritje maken was mogelijk. Zegt die kerel tegen me, ik weet echt wel wat je van plan bent hoor, maar zoek een rustig weggetje uit, haha. Klein ritje gemaakt, naar een rustige plek, en haar even laten rijden ermee.
Ze heeft die fiets nu nog. Had haar AVD een maandje of 2 erna, en al die tijd stond de motor klaar en te wachten in de berging.
Maar ik weet, het mag niet, en het is vrij ondeugend. Maar ze wist wel gelijk dat die fiets iets voor haar was.

Maar luister vooral niet naar mij, ondeugendheid is my middle name.
Ga in ieder geval rijden als je het wel kan, dan weet je of ie is wat je wilt, en is het dat, gewoon kopen, en lekker rijden ermee. :]
Wat een ander van je motor vind is niet belangrijk.:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan