Dit was pas stom (klapper)

Kan me voorstellen dat de VW eigenaar niet zo blij was :o :+
En wees blij dat het een busje was, en geen groep schoolkinderen. O-)
Of een andere weggebruiker zonder bescherming.. iemand van MF bijvoorbeeld..
 
LOL ....
Ben ff niet geweest hierzo.
Helaas heb ik het natuurlijk niet op film, maar ik kan zeggen dat ik er inmiddels wel om kan lachen.
Ben em nu aan het klaarmaken voor weer een spuitbeurtje.
Denk dat ik em nu donker blauw ga maken. Lijkt me ook leuk.
Als het af is post ik wel een plaatje.

greetZ R.
 
LOL ....
Ben ff niet geweest hierzo.
Helaas heb ik het natuurlijk niet op film, maar ik kan zeggen dat ik er inmiddels wel om kan lachen.
Ben em nu aan het klaarmaken voor weer een spuitbeurtje.
Denk dat ik em nu donker blauw ga maken. Lijkt me ook leuk.
Als het af is post ik wel een plaatje.

greetZ R.

idd een beetje laat.

maar wel een plaatje posten he ;)
 
O, dit verbaast mij. Ik bedoel dat de motor zo wie zo aan ging op op die manier. Ik heb mijn beide motoren regelmatig aan geduwd als de accu net niet vol genoeg meer zat. En als ik de koppeling los liet voor dat ik er op zat had het achter wiel niet genoeg grip, slipte dus gewoon door.

Zal wel aan de versnelling en of wegdek liggen.
 
das balen zeg pfieuw , maar zonder choke had ie ook niet gestart denk ik.De leuke vriend had wel mogen duwen...
 
Hoe is het trouwens met de verzekering afgelopen? Ben benieuwd hoe het schadeformulier was ingevuld :P

"Ik bestuurde de motor niet ttv het ongeval" O-)
 
Ok, wat er gebeurde....

Mijn Kawa Z1000 had een tijdje stil gestaan. Draadboom problemen enzo.
Problemen waren opgelost maar alleen de startmotor deed het niet. Dus aanduwen.
Dat ging niet meteen lekker of zo...
Dus een maat van me zei: aanduwen en er pas opspringen als de koppeling los is en de motor loopt. Punt was dat (uiteraard) de choke open stond.
Je raad het al. Ik rende er naast, liet de koppeling los, en voor ik er op wilde springen sloeg hij aan. Met het stuur in mijn handen rende ik er achteraan recht op een lantarenpaal af. Sturen ging niet. Er op springen ook niet. Keuze, samen op de paal klappen en het ziekenhuis in of motor los laten. De keuze viel op de laatste mogelijkheid. De Z ging er (zonder mij) als een speer vandoor, maakte een fraaie bocht en boorde zich toen in de neus van een VW bus waar, zo bleek achteraf, 3500Km op de teller stond, Gevolg, vette deuk in de bus, Z vette schade (1600 Euro) en een woedende VW eigenaar. Totale schade, zo'n 6000 Euries..
Hoe had ik zo stom kunnen zijn!!

Tip: bij aanduwen eerst er op springen en dan pas de koppeling loslaten.

GreetZ.

Opwarmertje

Maar altijd klote.

Peter.
 
Succes met de afhandeling. Volgens mij komt deze ooit nog eens in het meest beschamende momenten topic O-)
 
Zo dan....

Ff niet geweest. Druk druk...
Heb het spuitbeurtje nog niet kunnen uitvoeren. Te weinig tijd.
Heb wel vandaag een andere voorvork gekocht, GSXR 750 uit 85.
Ziet er erg goed uit nog. Een klein krasje in het onderste deel van de linker poot, maar niet noemenswaardig.
Nu nog ff tijd vinden om alles in te bouwen en het brik af te maken.



Lars uit Geertruidenberg, bedankt!!!



full
 
Terug
Bovenaan Onderaan