Diversion Meeting winterbikkel edition

13 is Rizla Racing Day en 19e heb ik MF-Oost BBQ, dus dat gaat heeel erg laat worden (blijf daar ook in tentje overnachten). Dus helaas kan ik wederom niet mee -O-
 
Zomaar een idee dat ik nu krijg, zou het erg zijn als 2 maatjes van mij meegaan? Ik heb het nog niet aan hun gevraagd, leek me verstandiger om eerst hier even te checken of het ok is :P . Ze hebben beide geen diversion of ooit gehad. De één rijdt op een ZX6R (oid) en de ander op een GSXF600.
 
Zomaar een idee dat ik nu krijg, zou het erg zijn als 2 maatjes van mij meegaan? Ik heb het nog niet aan hun gevraagd, leek me verstandiger om eerst hier even te checken of het ok is :P . Ze hebben beide geen diversion of ooit gehad. De één rijdt op een ZX6R (oid) en de ander op een GSXF600.


More the Merrier wat mij betreft :)
 
Helaas moet ik ook deze voorbij laten gaan; met de eerste editie had ik mijn Div net maar kon ik niet.
Nu is mijn voorband zo hard aan vervanging toe dat ik jullie het niet aan zal doen om mee te gaan.

Bocht rechtsom gaat nu 'bijna stapvoets' omdat ik anders een zwaar geval shimmy beleef... -O-
Rechtuit gaat wel, maar daar kom ik niet voor...
 
Helaas moet ik ook deze voorbij laten gaan; met de eerste editie had ik mijn Div net maar kon ik niet.
Nu is mijn voorband zo hard aan vervanging toe dat ik jullie het niet aan zal doen om mee te gaan.

Bocht rechtsom gaat nu 'bijna stapvoets' omdat ik anders een zwaar geval shimmy beleef... -O-
Rechtuit gaat wel, maar daar kom ik niet voor...
je hebt nog minimaal 1 week om de band te vervangen

kan je wel mee toch :Y
 
ik zie dat de voorkeur uitgaat naar de 20e. monteel alleen diamon die voor de 13e gaat. kan je helemaal niet komen de 20e, diamon?


nogmaals even de vraag voor de route! sebje00(apenlulletje)gmail(punt)com
zou wel mooi zijn als het de 20e wordt dan kan ik eventueel de 13e de route gaan voorrijden

:W
 
Laatst samen een route samen met m'n pa gereden. Route zelf komt uit '96 en heeft dus een aantal fouten erin zitten (éénrichtings borden geplaatst bijvoorbeeld...) Ander nadeel is dat de route in Heemstede of Uithoorn begint (eerste stuk vanaf Heemstede is toch alleen maar saai N201 afknallen tot Uithoorn).

Als je wil kan ik die route wel voor je opzoeken.
 
Nou, die site wordt ook al erg lang niet meer onderhouden zeg, laatste Update is van 17 september 2002 :? en laatste invoer in de toerkalender van een rit in augustus 2003 :? Dan heb ik eerlijk gezegd ook zo m'n twijfels over de betrouwbaarheid van de routes. De eerder genoemde "Fazerroute" lijkt me eerlijk gezegd wel wat.
 
Nou, die site wordt ook al erg lang niet meer onderhouden zeg, laatste Update is van 17 september 2002 :? en laatste invoer in de toerkalender van een rit in augustus 2003 :? Dan heb ik eerlijk gezegd ook zo m'n twijfels over de betrouwbaarheid van de routes. De eerder genoemde "Fazerroute" lijkt me eerlijk gezegd wel wat.

euh...

:X

[me]Pappa-Rico houdt er nu mee op hoor....kon het niet laten
[/me]

:+
 
Nou, die site wordt ook al erg lang niet meer onderhouden zeg, laatste Update is van 17 september 2002 :? en laatste invoer in de toerkalender van een rit in augustus 2003 :? Dan heb ik eerlijk gezegd ook zo m'n twijfels over de betrouwbaarheid van de routes. De eerder genoemde "Fazerroute" lijkt me eerlijk gezegd wel wat.

Het levert idd wat gezoek op tijdens de route. Het is ons 2x gebeurt dat een straat in een één richtingsweg was getoverd, natuurlijk de verkeerde kant op. Maar dat is een kwestie van één keer rijden met een goede kaart bij de hand en daarna verwerken in de route (nog niet gedaan O-) )
 
Nou, die site wordt ook al erg lang niet meer onderhouden zeg, laatste Update is van 17 september 2002 :? en laatste invoer in de toerkalender van een rit in augustus 2003 :? Dan heb ik eerlijk gezegd ook zo m'n twijfels over de betrouwbaarheid van de routes. De eerder genoemde "Fazerroute" lijkt me eerlijk gezegd wel wat.

fazer route heeft een paar voordelen:
- vorige maand nog gereden dus weinig kans op veranderingen/wegopbrekingen
- hij is beschikbaar voor garmin...
- :]

weet alleen niet hoelang die is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan