WTF is een auto-wheelieje hebt ook nog de italjet dragster 180 2t, italjet formula 125 (2 cilinder, maar moeilijk te vinden).
italjets kan je bijna niet meer nieuw kopen. fabriek is falliet.
DNA180 en runner180 zijn nog nieuw te krijgen als alles goed is.
origineel zijn ze best zuinig. originele runner180 2tact trekt met gemak auto-wheelies enzo. top van 150 origineel. en die hebben iets van 14kw.
helaas mag je ze niet met auto rijbewijs rijden. duitsland, italie, griekenland enzo kan het wel maar nederland wil hier niet aan meedoen.
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.
Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!
piccie van mijn nsr:
(Afbeelding)
Kris je kan ook gewoon tegen die arme jongen zeggen dat ie eerst maar eens een paar rijlessen moet nemen en dan komt ie er vanzelf wel achter dat schakellen tof is....
het zijn nog maar kinderen......
echt niet! schakelen zuigt!!! is vet langzaam! en 2tact rules man!!!
mijn scoot was lijp snel weet je!
Jij was toch ook van plan om een rd350 blok in je zxr te bouwen?
met verlengde achterbrug om de illusie te wekken dat je anders te vette wheelies maakt?
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!!
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.
Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!
piccie van mijn nsr:
(Afbeelding)
echt niet! schakelen zuigt!!! is vet langzaam! en 2tact rules man!!!
mijn scoot was lijp snel weet je!
echt niet! schakelen zuigt!!! is vet langzaam! en 2tact rules man!!!
mijn scoot was lijp snel weet je!
...wahahaaa, goede imitatie van een scooter-forum-dude!of is dit serieus bedoeld?
Ik heb zelf een DNA180 gehad! echt vette dikke lijpe fietsen man! 2 tact rules!!! En schakenen zuigt! Die van mij liep dik 250, en hield met gemak tot 200km/h fireblades bij! (wel het oude type, de nieuwe 1000rr weet ik niet) Ik had hem ook wel dik getunes natuurlijk! gianelli terugloop uitlaat, malossie 240cc cylinder, dikke 43mm carb, mallossie memraam, en verderr ook wreed cool gemaakt met rossie stickerset en veel mallossie stickers! ook hele brute neonverlichting enzo, chicks diggen dat weet je! Ik ben alleen helaas gepakt toen ze er achter kwamen dat hij niet echt 25kw meer was. Ik werd aangehouden door een agent doet in vet 220 boekte over de snelweg. toen was ik mee naar he bureau genomen en op een speciale rollerbank gezet. had 49kw... Zaar kut dus.
Ik heb nu maar een NSR50 gekocht, en daar een 125 blok in gebouwd! dat ding boekt echt vet hard joh, is nu presies 25kw maar weegt geen flikker! Kan ik jou ook aanraden! heb er trouwens wel een automaat van gemaakt, want schakelen zuigt!
piccie van mijn nsr:
(Afbeelding)
Jonge lul niet zo debiel uit je nek man je weet zelf niet wat je zegt.
250 op een dna denk ff na.
Ben zelf 19 en ga nu ook aan me motorrijbewijs beginnen en heb zelf met een dna officiele races gereden en weet dat 250 op een dna echt gestoord is.
Je loopt ook nog eens onzinnig te lullen over een 180cc dna die 2 takt is slaat ook nergens op.
Houd gewoon je mond dicht als je niks te vertellen heb je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.
Een dna 180 rijd zoals al eerder gezegd is ongeveer 130km/h
Ze rijden ook erg zuinig als ze standaard zijn.
Dit is mijn dna waar ik mee geraced heb.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Het is geen motor, het is een scootâhMensen, bedankt voor de reacties, eerst maar mn motorrijbewijs halen dan,
ik wil hem voornamelijk gebruiken voor in de steden en denk dat het wel een goede motor om op te beginnen is (hoewel het geen schakel is),ben de rollerbanken zat.
Ik zit ook te denken aan de RS125, die is wel makkelijk te krijgen en te onderhouden en ik wil ook veel touren dus zit te twijfelen, de dna180 is bovendien bijna nergens te krijgen maar ligt denk ik makkelijker op de kleinere wegen.
Jonge lul niet zo debiel uit je nek man je weet zelf niet wat je zegt.
250 op een dna denk ff na.
Ben zelf 19 en ga nu ook aan me motorrijbewijs beginnen en heb zelf met een dna officiele races gereden en weet dat 250 op een dna echt gestoord is.
Je loopt ook nog eens onzinnig te lullen over een 180cc dna die 2 takt is slaat ook nergens op.
Houd gewoon je mond dicht als je niks te vertellen heb je zet jezelf alleen maar voor lul op deze manier.
Een dna 180 rijd zoals al eerder gezegd is ongeveer 130km/h
Ze rijden ook erg zuinig als ze standaard zijn.
Dit is mijn dna waar ik mee geraced heb.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
ach... ik loop dit topic zo wel een beetje te vergallen... sorry, koop gewoon lekker zo'n brute scoot als je dat wil