Doorgereden na ongeval!!

GSXR-KING

MF'er
21 jul 2002
61
0
Rijsbergen
Goedendag allemaal,

Ik wil graag via deze weg een oproep plaatsen over een ongeval waar ik afgelopen woensdag 11-10-2006 omstreeks 13uur de dupe van ben geworden.

Het ongeval was in Breda op de backer en reubweg op de kruising richting Rotterdam

Ik reedt met mijn motor richting stoplichten om rechtsaf de A16 op te slaan richting Rotterdam.
Ongeveer een meter of 50 voor het stoplicht besluit een bestuurder in een (geloof)zwarte peugot 206 dat hij toch maar echtsaf wil ipv rechtdoor en stuurt zonder te kijken de rechter baan op waar ik dus net aan kom rijden met een vaartje van ongeveer 40 km/h. Uit schrik knijp ik mijn voorrem in om om een botsing te voorkomen waardoor ik de motor onder mezelf vandaan rem, en ik van de motor val.
Mijn motor schuift nog een meter of 5 verder en komt tegen de vangrails tot stilstand. Schade: topkuip,zijkuip,trillingsdemper stuur en corbonlook luchtinlaat. alles aan de linkse kant.

Wat gebeurd er nu die meneer in die auto rijdt gewoon door terwijl hij met ziet vallen.
Helaas heb ik zijn kenteken niet kunnen noteren en was er geen hond die ff stopte om te vragen hoe het met me ging.

Ik heb vandaag het ongeval gemeld bij mijn verzekeringsmaatschappij en die zeggen dat wanneer ik via het waarborgfonds iets wil verhalen ik minstens één getuige moet hebben.
Dus mijn vraag is of er iemand is die dit ongeval toevallig heeft zien gebeuren, en zo ja laat dit dan even weten.
Ook heb ik aangifte bij de polite laten doen, en die hebben een proces verbaal opgemaakt wegen doorrijden naar een ongeval.

je kan contact met me opnemen via de mail: koenenkim@orange.nl of GSXR_KING@hotmail.com

Motortype: GSXR750 SRAD Blauw/wit


Alvast bedankt
Groeten koen van der Velden
 
De eerstvolgende 5 reageerders onder de lijn --- zullen voor je getuigen .. :P

V ---------------------------------------- V
 
[getuigenismode] Ja die lul in zijn zwarte koekblik reed gewoon door!
Ik heb alles gezien maar had een afspraak waar ik al redelijk laat voor was
dus had ik geen tijd om te stoppen... [/getuigenismode]

Neej maar alle gekheid op een stokje... dit is zwaar kl0ten voor je
Misschien een x rond de zelfde tijd er gaan staan kijken of je die auto weer ziet rijden?
Misschien dat die vent er altijd rijd...
Maar verder suc6 met je schade :Y
 
denk (hoop) dat als iemand het gezien had van MF dat ze wel even gestopt waren om je te helpen. iig veel succes met het vinden van getuigen!!
 
Je zou even een berichtje (oproep van getuigen) kunnen plaatsen in het plaatselijke krantje, wacht daar niet te lang mee, dan leeft het nog een beetje bij een mogelijke getuige.

Mij overkwam ongeveer het zelfde, en ben door het waarborgfonds werkelijk uitstekend geholpen.
I.i.g. heel veel sterkte, door zettings vermogen en een beetje geluk toe gewenst.
 
Daarom rem ik in zulke gevallen niet voor koekblikkers 8-)
Laatst ook aan keer een schouderduwtje gehad omdat er 1 zonder kijken naar rechts ging, moest alleen even de spiegel weer terugdraaien want ik zag m'n rechterarm in de linker spiegel B| .
Dit keer had hij/zij geluk maar als ik schade heb hebben zij het ook en niet alleen ik omdat ik te hard rem of uitwijk })
 
[getuigenismode] Ja die lul in zijn zwarte koekblik reed gewoon door!
Ik heb alles gezien maar had een afspraak waar ik al redelijk laat voor was
dus had ik geen tijd om te stoppen... [/getuigenismode]

Neej maar alle gekheid op een stokje... dit is zwaar kl0ten voor je
Misschien een x rond de zelfde tijd er gaan staan kijken of je die auto weer ziet rijden?
Misschien dat die vent er altijd rijd...
Maar verder suc6 met je schade :Y


En gelukkig rijden er niet zo gek veel zwarte 206'ies ! :? |(
 
koekblikker denkt: "kwam niet tegen mijn bumper aan, dus ik heb er niks mee te maken... wat een domme knul op de motor".

wel heel erg balen natuurlijk. er zijn helaas genoeg mensen op de weg die te dom zijn om een auto te besturen. vaak afgeleid door muziek, huilende kids, zeurende echtgenoten, enz enz...
 
En gelukkig rijden er niet zo gek veel zwarte 206'ies ! :? |(
Daar heb je gelijk in, maar vaak hebben ze toch wel bepaalde kenmerken waar je hem aan herkent.
Denk aan bepaalde velgen of een spoilertje of een geblindeerd ruitje!!

Vind het geen gek idee, kan zomaar zo zijn dat hij daar dagelijks rijdt omdat hij uit zijn werk komt!!!

Iig succes ermee
 
Je zou even een berichtje (oproep van getuigen) kunnen plaatsen in het plaatselijke krantje, wacht daar niet te lang mee, dan leeft het nog een beetje bij een mogelijke getuige.

Mij overkwam ongeveer het zelfde, en ben door het waarborgfonds werkelijk uitstekend geholpen.
I.i.g. heel veel sterkte, door zettings vermogen en een beetje geluk toe gewenst.

Ga ik iig zeker even doen, ik pak zoveel mogelijk dingen aan om een getuige te vinden.
 
Daar heb je gelijk in, maar vaak hebben ze toch wel bepaalde kenmerken waar je hem aan herkent.
Denk aan bepaalde velgen of een spoilertje of een geblindeerd ruitje!!

Vind het geen gek idee, kan zomaar zo zijn dat hij daar dagelijks rijdt omdat hij uit zijn werk komt!!!

Iig succes ermee

Het was zo'n simpele leasebak :r en daar rijden er veels te veel van rondt O-)
 
Ik zou toch een daggie vrij nemen en eens even gaan kijken aanstaande woensdagmiddag, je weet maar nooit. En ik zou persoonlijk ook weleens willen weten waarom iemand door rijdt als er een motorrijder op de grond ligt? of stap je altijd zo af :?

Succes met het verhalen van de schade
 
Ik zou toch een daggie vrij nemen en eens even gaan kijken aanstaande woensdagmiddag, je weet maar nooit. En ik zou persoonlijk ook weleens willen weten waarom iemand door rijdt als er een motorrijder op de grond ligt? of stap je altijd zo af :?

Succes met het verhalen van de schade

hehe, nee ik probeer meestal wat soepeler af te stappen. *D
Maar ik denk dat ik maar eens moet gaan kijken komende woensdag, of eventueel een bord ophangen bij de desbetreffende stoplichten of er iemand iets gezien heeft.
 
Goedendag allemaal,

Ik wil graag via deze weg een oproep plaatsen over een ongeval waar ik afgelopen woensdag 11-10-2006 omstreeks 13uur de dupe van ben geworden.

Het ongeval was in Breda op de backer en reubweg op de kruising richting Rotterdam

Ik reedt met mijn motor richting stoplichten om rechtsaf de A16 op te slaan richting Rotterdam.
Ongeveer een meter of 50 voor het stoplicht besluit een bestuurder in een (geloof)zwarte peugot 206 dat hij toch maar echtsaf wil ipv rechtdoor en stuurt zonder te kijken de rechter baan op waar ik dus net aan kom rijden met een vaartje van ongeveer 40 km/h. Uit schrik knijp ik mijn voorrem in om om een botsing te voorkomen waardoor ik de motor onder mezelf vandaan rem, en ik van de motor val.
Mijn motor schuift nog een meter of 5 verder en komt tegen de vangrails tot stilstand. Schade: topkuip,zijkuip,trillingsdemper stuur en corbonlook luchtinlaat. alles aan de linkse kant.

Wat gebeurd er nu die meneer in die auto rijdt gewoon door terwijl hij met ziet vallen.
Helaas heb ik zijn kenteken niet kunnen noteren en was er geen hond die ff stopte om te vragen hoe het met me ging.

Ik heb vandaag het ongeval gemeld bij mijn verzekeringsmaatschappij en die zeggen dat wanneer ik via het waarborgfonds iets wil verhalen ik minstens één getuige moet hebben.
Dus mijn vraag is of er iemand is die dit ongeval toevallig heeft zien gebeuren, en zo ja laat dit dan even weten.
Ook heb ik aangifte bij de polite laten doen, en die hebben een proces verbaal opgemaakt wegen doorrijden naar een ongeval.

je kan contact met me opnemen via de mail: koenenkim@orange.nl of GSXR_KING@hotmail.com

Motortype: GSXR750 SRAD Blauw/wit


Alvast bedankt
Groeten koen van der Velden
Onoverzichtelijk stuk daar ja, van een afstand is het niet echt duidelijk welke baan/banen nu voor rechtdoor zijn en welke voor rechtsaf. Heb ook vaak dat mensen op het laatst hun auto er voor gooien. In ieder geval sterkte met de afhandeling !!!
 
Onoverzichtelijk stuk daar ja, van een afstand is het niet echt duidelijk welke baan/banen nu voor rechtdoor zijn en welke voor rechtsaf. Heb ook vaak dat mensen op het laatst hun auto er voor gooien. In ieder geval sterkte met de afhandeling !!!
Idd altijd gezeur daar. De meeste koekblikkies gaan van te voren al rechts staan bij de stoplichten als ze de A16 richting Rdam willen nemen. Er zijn alleen altijd van die @&%$#% die echt de situatie wel weten en hem er als een complete halve zool tussen gooien/proppen... |( Ik weet niet wie dit stukje wegennet heeft verzonnen, maar dat was ws wel op een vroege Maandag... Net als aan de andere kant de afslag Rijsbergen in de spits, ook zo'n suc6! :N

Back on-topic; ik heb helaas nix gezien ondanks dat ik er rond die tijd langs ben gereden.
 
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar officeel is het geen ongeluk waar 2 partijen bij betrokken zijn, omdat je de auto niet geraakt hebt (lullig maar waar :( ).

Ik ben een x van mijn motor gereden door een brommer die van links kwam. Ik lag met een hersenschudding op de grond, sta op (wist op dat moment helemaal niet wat er gebeurd was), en zie die gasten ram flippen op mij, pakken die brommer op, en rennen weg (met voorwiel in de lucht want ding was zo scheef als een hoepel).

Ik had ook geen getuigen, maar het was overduidelijk dat het niet mijn schuld was, je zag namelijk remsporen, en oliespoor van de brommer (was schakelbrommer, dus oliespoor van de versnellingsbak), rubber van zijn voorband op mijn voorvork, lak van zijn brommer aan mijn handschoen+broek, etc.

Politie had ook duidelijk in het rapport gezet dat het geen eenzijdig ongeval was blablabla, en zeiden nu moet het wel goed komen bij het waarborgfonds, wij getuigen voor je omdat we het 100% zeker weten.

Contact opgenomen met waarborgfonds, expert langsgeweest. Je krijgt 1500 euro terug zei die, word binnen een maand overgeboekt.
Ik dacht dat gaat makkelijk, gelukkig maar!
Maand later, nog geen geld. Ineens een brief in de bus.

"Alle feiten wijzen er op dat dit geen eenzijdig ongeval is geweest, maar omdat u geen getuigen heeft, en dus geen bewijs, kunnen we u geen schadevergoeding uitkeren"

Bezwaarschrift ingediend met politierapport erbij waar het toch nadrukkelijk op staat, en ook dat werd geweigerd.

Wat ik hier mee wil zeggen, als je naar het waarborgfonds gaat, verzin getuigen. Hoe vaag het ook klinkt, maar als jij je aan de regeltjes houd word je de dupe ervan (geen geld), verzin je een getuige, krijg je wel geld (je moet er minimaal 2 hebben).

Veel succes ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan