Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Misschien toch nog maar even de ACF50 uit de kast halen...
Screenshot_20240107_195517_Chrome.jpg
 
leuke AI foto. :Y
en zelfs op de uitlaat een laagje ijs, maar het vizier nog helemaal helder??

vaag kan ik me een foto herinneren van een mede MF'er wiens vizier letterlijk een ijslaagje had na de rit.
(weet zo even niet meer wie dat was)
 
't Was best fris vanavond op de terugweg naar huis vanaf SPL , zeker ook omdat de voeding van de verwarmde jas het niet deed -O-
 
Morgen bij min 5 rij ik noodgedwongen 100km x2 naar een opleiding. Trein is te ver en helemaal geen fan.
60km file ( verspreid over het traject) tot hartje Brussel.
We zullen zien...zonder handvatverwarming.
B|B|
 
Morgen bij min 5 rij ik noodgedwongen 100km x2 naar een opleiding. Trein is te ver en helemaal geen fan.
60km file ( verspreid over het traject) tot hartje Brussel.
We zullen zien...zonder handvatverwarming.
B|B|
In België ook toegestaan om tussen de file door te rijden? Want dat alleen is al een heel goede reden om de motor te pakken.
Hier ook geen handvatverwarming. Wel verwarmde handschoenen, als ik niet vergeten was de accu's te laden...
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
In België ook toegestaan om tussen de file door te rijden? Want dat alleen is al een heel goede reden om de motor te pakken.
Hier ook geen handvatverwarming. Wel verwarmde handschoenen, als ik niet vergeten was de accu's te laden...
En daarom gebruik ik ze dus met de 12V van de motorfiets 8-)
 
Gisteravond aan en af strooiwagens zien rijden.
Heb momenteel geen pekelfiets dus ik pas even.
 
Geen probleem met rijden in de winter maar als er gestrooid wordt doen ze dat meestal om gladheid te bestrijden. En gladheid is voor mij een reden om de motor lekker in de garage te laten. Er komen vast wel weer betere winterdagen. Als je echt moet rijden is het een ander verhaal, de gladheid zal nu nog wel niet zo extreem zijn als vorig jaar in januari toen ik met mijn vrouw naar het Radboud moest tijdens ijzel. Het was zelfs nog lastig om de auto onder controle te houden. Op de snelweg! Laat staan de motor. Sneeuw gaat in principe beter op de motor maar liever niet als het niet hoeft. De binnenwegen worden vaak niet schoon gemaakt en dat is zo'n ritje over sneeuw spannend genoeg om het niet koud te krijgen.
En dan zie je ook nog van die sukkels die denken dat het helpt om twee voetjes over de grond te laten slepen.
 
Vanmorgen was het lekker rijden tussen de file door :] met af en toe een verdwaald wit vlokje, maar nu ik het een beetje wit zie worden had ik misschien toch beter thuis kunnen werken....
 
Gisteravond was het +2°C.
De strooiwagen reden hier bijna achter elkaar aan.
Vanmorgen vroeg was het -2°C met een beetje motsneeuw. Eigenlijk dus helemaal NIETS aan de hand.

Pekel......................GRRRRR :X
 
leuke AI foto. :Y
en zelfs op de uitlaat een laagje ijs, maar het vizier nog helemaal helder??

vaag kan ik me een foto herinneren van een mede MF'er wiens vizier letterlijk een ijslaagje had na de rit.
(weet zo even niet meer wie dat was)
Been there done that..
Is wel al weer een lange tijd geleden, en ik denk dat je mij niet bedoelt iig:+

Was best frisjes vanochtend, dash gaf -5 aan
 
Morgen bij min 5 rij ik noodgedwongen 100km x2 naar een opleiding. Trein is te ver en helemaal geen fan.
60km file ( verspreid over het traject) tot hartje Brussel.
We zullen zien...zonder handvatverwarming.
B|B|
Ik heb mijn HVV ook niet aanstaan hoor.
Wel mijn handschoen verwarmijng op standje eco, en lekker achter de kappen:+

Verder gewoon textiel jas met regenjas erover heen, scheelt ook al veel qua wind-kou
 
Ik kom af en toe wel in de verleiding om verwarmde handschoenen te kopen maar dan zie ik de prijzen en dan denk ik: hoe vaak rij ik nu eigenlijk als het koud is?
Maar als er uiteindelijk wat komt dan wel met accu's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan