Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Lekker binnendoor naar huis.

20240227_174846.jpg
 
Ik las eerst erotisch gevoel
maar anyway, ik gebruik Rain-X maar merk dat je het eigenlijk dagelijks moet aanbrengen. Is Nikwax beter?
Dit is het eerste middeltje wat ik gebruik, heb lang stug geloofd wat arai predikte, maar had toch best wel last van grote druppels. Heb er nu pas twee keer mee door regen gereden maar het verschil is significant, even afwachten hoe lang het houd.
Vond het wel duur trouwens, 14€ voor 30 behandelingen (volgens het etiket).
 
Hier, Oosterzele- Aalter, was het deze morgen 3°C, lekker fris, vooral omdat ik met een revit Tornado volledige mesh doorwaaijas rij.....maar met een heerlijk lekkere thermovoering/hydratex laag rij ik er al enige seizoenen mee door tot net boven vriespunt en ik heb nooit kou. Maar ik kan niet meer zonder verwarmde handschoenen, dat is wel de voorwaarde.
 
Gisteren was zo lekker rijden dat ik echt weer ouderwets moest denken 'ohja blijf onder de 49kmh boven de maximum'

Weer echt even lekker de bochten gepakt onderweg naar werk.
 
En dan is het nu weer net zo somber als de rest van de dagen ervoor.

Alhoewel het wel een soort van droog is
 
Soort van droog 🤔 , niet bij ons.
Net na de middag toch eventjes miezer regen maar toen ik vanuit mijn werk weer naar huis ging was het weer droog.
 
Al worden ze ook niet blij als je meer dan 30 te hard rijdt op een provinciale weg, of meer dan 40 te hard op de snelweg. De eerste keer krijg je nog een schikking, die is vrij duur. De tweede keer binnen 2 jaar mag je het hoe en waarom even uit komen leggen aan de OvJ. Bij de rechtbank in Den Bosch. Terwijl je zelf in Utrecht woonde. En dan staat er als je het kamertje binnenloopt een videoverbinding open met de OvJ in Utrecht. Zucht. Afijn, rijbewijs mocht ik houden, het werd wel nog duurder. :+
 
Is dat de grens waarop ze je rijbewijs afpakken in NL?
Ja boven de 50 ben je hem altijd kwijt, al is boven de 30 ook al snel zeer vervelend.

Bij invordering kan het bij mij wel verregaande gevolgen hebben voor mijn baan, dus ik probeer wel altijd onder die 50 te blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan