Drékes GSX 750 SR Raptor

Ulleke

MF veteraan
16 sep 2012
3.420
25
Roosendaal
Nou de donor fiets is er, na wat lang gedraai en twijfel toch de knoop doorgehakt.

Mijn GSX wordt een strakke fighter.

Dis de donorfiets. En huidige status of corse.

full

full


Ik wou er eerst een soort van ouderwetse fighter van maken ala

full


Maar na wat heen en weer ge post op Xtreme bikez toch maar besloten er een echte fighter van te maken.

Wát hebben we zo ver?

Enkel arm achterbrug Honda Hawk.
full


Zou er ong zo uit moeten komen zien,
full


Zitje van plastic fot bikez
full

full


En op de onderste foto mijn donderbus.

Moet schuin onder het motorblok uit komen.

Voorkant wordt 41 mm normaal. Dubbele schijven etc.

Eens zien waar we uitkomen. Bedoeling is wel dat we gaan proberen met gesloten beurs te werken. Dus voor wat hoort wat etc. Lijkt me gewoon een leuke uitdaging om te laten zien dat dit tegenwoordig nog steeds kan.

Ik zal de op bijhouden ten minste dat zal ik trachten.


Grtzz Dré
 
Ben benieuw, maar voor wat hoort wat??
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen??

Zo veel mogelijk gesloten beurs.

Bv ik wilde graag die brug dus in ruil daarvoor spuit in zijn cafe racer set. Hij helpt me aan die brug en helpt me mee deze te monteren.

Bv ik wilde graag die kont, in ruil daarvoor spuit in een paar race strepen en cijfers op zijn streetfighter.

Enz enz. Dus ander spul voor andere onderdelen cq diensten.

Hiermee is het de bedoeling en sport om een zo mooi mogelijke fighter te bouwen met zo weinig mogelijk kosten.

Grtzz Dré
 
Laatst bewerkt:
Zo veel mogelijk gesloten beurs.

Bv ik wilde graag die brug dus in ruil daarvoor spuit in zijn cafe racer set. Hij helpt me aan die brug en helpt me mee deze te monteren.

Bv ik wilde graag die kont, in ruil daarvoor spuit in een paar race strepen en cijfers op zijn streetfighter.

Enz enz. Dus ander spul voor andere onderdelen cq diensten.

Hiermee is het de bedoeling en spirt om een zo mooi mogelijke fighter te bouwen met zo weinig mogelijk kosten.

Grtzz Dré

Ahh duidelijk
Heb zelf wel wat spuitwerk liggen maar denk geen voor jou project interessante onderdelen. :N
Het concept vind ik wel gaaf, veel succes er mee.
 
Ahh duidelijk
Heb zelf wel wat spuitwerk liggen maar denk geen voor jou project interessante onderdelen. :N
Het concept vind ik wel gaaf, veel succes er mee.

Spuitwerk mag altijd;-) kan een nette prijs maken. Kom er niet onderuit om sommige dingen gewoon te kopen helaas:-))
 
En hij is thuis, eerste taak bobines vervangen dan proefrijden. Tweede taak demonteren:-)

Balhoofdsplaten omgeruild. Deze kunnen 41 mm opnemen. Misschien laat ik ze excentrisch opboren voor up side down poten?

full
 
Nou eens zitten brainstormen. Old skool racers blijven me ook fascineren. Dus ga het me nog moeilijker maken:-).

De GsX wordt een Jekyl en Hyde, eerst een dikke brute streetfighter. Maar wel alles demontabel, zodat ik middels een rsu en ander plaatwerk een old skoolracer krijg:-)

Doekoe voor beide heb ik nie dus dan zo maar :-)
 
Zo iets voor de fighter maar dan met de kont van Lowrider en de input van Herman.

full


En dan met andere set kappen

full
 
Nou eens zitten brainstormen. Old skool racers blijven me ook fascineren. Dus ga het me nog moeilijker maken:-).

De GsX wordt een Jekyl en Hyde, eerst een dikke brute streetfighter. Maar wel alles demontabel, zodat ik middels een rsu en ander plaatwerk een old skoolracer krijg:-)

Doekoe voor beide heb ik nie dus dan zo maar :-)

Skttttt Oma,

Kleine change of plans, er komt misschien een andere kwijl fiets. Dus ruimte vrij om met deze iets anders te doen.

Wordt meer een mix van old skool superbike en modern rijspul.

Alvast wel een kontje van een bakker gescoord. In Januari gaat ff logeren voor het rijwielgedeelte.

zu55.jpg


ggwa.jpg


:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan