Drékes GSX 750 SR Raptor

Maatje van me heb wat aangekloot met paint.

go3r.jpg
 
Oh, dit effect is toch wel heel erg gaaf hoor, heb verd.mme net m`n kenteken afgemeld bij onze vrienden van de RDW

Super zo!
 
Onderkuip wat groter maken (hoger), het zitje aan de onderkant (die punt zeg maar) wat afhalen.
Verders niets meer aan doen is mijn mening.
Succes er mee.

Gr Roughneckk
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe spullekes besteld:-)

m03e.jpg

gbgb.jpg


Spruitstukkie, Gaan we pas maken.

ryzj.jpg

g2sa.jpg


Gaat goed komen zo:-)

Stuur kuipje weet ik nog niet denk toch dat ik meer richting Superbike ga:-0 Dus met de originele stuurkuip verbouwd of een startnummer plaat en lampje voor
 
Ploatjes tijd dankzij het classic racer topic.

6m4h.jpg

cehc.jpg

ytcx.jpg



Net besteld.

m03e.jpg

gbgb.jpg


gbgb.jpg

g2sa.jpg


Gaan we netjes een setje van maken. Ik heb een hele goede edelstaal lasser:-)
 
Ik ken er een paar:-) zelfs, en ja daar hoor jij zeker ook bij Roughneck.

Komt goed als de GSX terug is van Delftzijl ga ik je zeker spreken:-)
 
Mooie spullen Ulleke :9~

Ga je die bochten van dat GSXR(?) spruitstuk losslijpen en dan samen met die Marshall gebruiken? Da`s een beste verbouwing :} ....Idd Roughneckk en jij zullen het wel oplossen

Had ook een tijdje 2 Marshall dempers liggen...zijn zulke dikke jaren `70-`80 dempers... :Y
 
Jep, en och wat heet verbouwing. Los slijpen en kijken hoe lang die Marshel 4 in een is. Dan netjes opsluiten en kijken waar we bij moeten buigen of verlengen. In het ergste geval wordt het een 4 in 4 verlengstukkie oplassen:-)
 
Ik ken er een paar:-) zelfs, en ja daar hoor jij zeker ook bij Roughneck.

Komt goed als de GSX terug is van Delftzijl ga ik je zeker spreken:-)


Keb het niet helemaal goed gevolgd, maar heb je nu de GSX in Delfzijl staan? wat laat je er aan doen en door wie, ik woon daar namelijk op 5 kilometer vandaan, en ook ik ben altijd op zoek naar leuke adresjes :Y
 
Ik denk dat je dan nog beter 4 losse uitlaatpijpen kunt maken dan dat je dat hele spruitstuk gaat verbouwen.
Is veel minder werk :Y
 
Betreffende het spruitstuk we zullen zien, ik overleg vrijdag nog wel even met Hermann die heeft er veel ervaring mee.

@Ronwindt in Delftzijl woont een mede Xtreme bikez forumlid. Deze gaat vooor mij de GSX onder handen nemen. Hij is zeer bekend met deze modellen en heeft een schat met ervaring als het gaat om ombouwen en uitlijnen, Voor hem ga ik weer een cafe racer set custom spuiten.

Grtzz Dré
 
Ik denk dat je dan nog beter 4 losse uitlaatpijpen kunt maken dan dat je dat hele spruitstuk gaat verbouwen.
Is veel minder werk :Y
oke, kan me zo niet voor de eest halen dat er hier in de buurt iemand zit die aan die dingen sleutelt, maar ik ken dan natuurlijk ook niet iedereen he.
Toch ken ik veel hier in de omgeving die iets met motoren doen, vandaar mijn interesse :W
 
Betreffende het spruitstuk we zullen zien, ik overleg vrijdag nog wel even met Hermann die heeft er veel ervaring mee.

@Ronwindt in Delftzijl woont een mede Xtreme bikez forumlid. Deze gaat vooor mij de GSX onder handen nemen. Hij is zeer bekend met deze modellen en heeft een schat met ervaring als het gaat om ombouwen en uitlijnen, Voor hem ga ik weer een cafe racer set custom spuiten.

Grtzz Dré

Altijd handig om zo iemand in de buurt te hebben.
 
Hoppa fotokes

Aankomst Delfzijl parking in ze triveway

figv.jpg

35lt.jpg



Deze komt er van voren in.

mq5i.jpg


En deze van achteren.

54y7.jpg


Eerst aandacht voor hermans C racer:-)

Eerst maar eens wat lijntjes uitzetten zodat alles klopt als het weer terug komt op Hermann zijn fietske

w1qv.jpg



Dan rijd je weg en binnen een uurtje of drie krijg je het volgende:-)

motorke op den tafel der tafels:-)

cubx.jpg


Vorkje erin.

3qfh.jpg


Brugje eruit.

2o86.jpg


Wat gaan we hier mee doen is nu over?

3vun.jpg


Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, we will keep you posted:-)


Voor zo ver bedankt voor goede ontvangst, het lekkere koppie snert, de gezeligheid,


PS nog ff een pics van de deeptone

v4tv.jpg


3wct.jpg


8mxp.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan