Drékes GSX 750 SR Raptor

O ja btw ga kijken of voor een passend chrome spruitstuk voor de deeptone of we maken idd 4 nieuwe pijpen:-)

Gullie hed gelijk boys
 
Je Deeptone van Marshell, wordt nu verdeeld door Laser en gemaakt door Jama. Ga binnenkort daar eens navragen hoe het zit met een bijpassend spruitstuk. En anders gaan we er zelf een maken.
 
Laatst bewerkt:
Herman is gisteren nog heel goed bezig geweest:-)

c5sw.jpg


cr6s.jpg


zsgf.jpg


glud.jpg


r3b3.jpg


De veer die er nu op zit is van herman zelf, dus ben nu op zoke naar een mono achter schokbreker. Deze wl geschikt voor directe montage zonder link systeem, circa 32 tot 33 centimeter lang. Zoals op de laatste foto wel met wat meer ruimte van onderen. Dit ivm de bevestiging>

Verder wordt ik hier heulllllllllllllllllllllllll blij van nog ff en dan :] *O*

Herman :respect:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ff goed gekeken, maar die kale bats in combinatie met de naam Herman, zegt mij helemaal niets, en nou dacht ik toch echt dat ik veel motorrijdend noordeling wel eens van gezicht had gezien. -O-
 
Is een beetje via Extreme bikez gelopen. Hij had die brug te koop staan en ik had interesse. Van het een komt het ander en nu ga ik zijn Caferacer van custom spuitwerk voorzien en hij voorziet mijn fighter van de brug en voorvork.

En het is natuurlijk ook gewoon leuk om eens een mede forum lid te zien waar je al veel contact mee hebt. Het was een leuke dag en de uren zijn goed besteed, aan autorijden heb ik geen hekel dus ben er heel blij mee.

Nu gata het met gesloten portemonee en das heel de bedoeling (zie OP)
 
Laatst bewerkt:
Kappen set Gsxr in de base coat

bg7l.jpg

2b3q.jpg

pqr3.jpg

8tue.jpg

fpcz.jpg

dkf2.jpg


Nu stickers plakken nalopen en afspuiten met blanke lak

Grtzz Dré
 
Fxd tank helft mat, helft glans blanke lak. ondergrond moet zwart worden met een geel outline logo.

Morgen nog even overleggen. denk eerst base zwart spuiten na de voorbereiding. dan onderzijde mat. dan logo, dan blank bovenzijde.

Of de klant moet het logo voor de helft onder het mat willen:-)

572z.jpg


Logo outline

wwzy.jpg
 
Magna tank opnieuw zwart zetten met blanke lak.

tl1u.jpg


Moet hiervan de zij logos hebben, en deze bovenste waarschuwings stickers onder de tankdop. Wordt nog lastig:-)

Verder scotchen en deukje uit plamuren.

2ryo.JPG


5d18.jpg


Iemand een idee waar ik deze zou kunnen bestellen? Ik kan ze zelf opmaken maar dat kost best een paar uren.
 
Toch maar op zoek gaan naar een driespaaks velg van een Duc denk:-) Of een setje van een oude VFR.

Busje's van Hermann kunstwerkjes op zich vandaar een apart fotoke




:-)
 
Laatst bewerkt:
En hij is inmiddels weer terug.

Gsx basis

full


Met ori kapjes erop:

full

full


Met voorkuip erbij

full

full



EN deze kleurstelling vind ik jammie

full
 
Kick Oma,

Wegens prive redenen gaat dit project de verkoop in. Het gaat me aan het hart maar het is niet anders. Ben er al zuur zat over dus wijdt er niet te veel over uit.

Voor de MF er een zacht prijsje info per Pb.

Hij is momenteel geschorst, is oldtimer dus goedkoop verzekeren en wegenbelasting betalen.


Ik moet er vanaf dus hij mag echt voor weinig de deur uit. lees het topic door en zie wat je krijgt.

;( Kga er zeker spijt van krijgen maar het is zo '(

groet Dré
 
Ik hoop het ook, probeer hem echt compleet te verkopen, Ik ga hem zeker niet demonteren. dat vind ik zonde
 
Terug
Bovenaan Onderaan