d'r gaat weer iets veranderen de komende week

Beter! gefeliciteerd! Mag ik niet een keertje op je RS250 rijden :9~

8-)

Beter? Vond je mijn gele duc niet zo goed bij mij passen dan?

Nou ik moet zeggen, dat deze echt super is!! Veeeeel mooier dan die duc. Rijdt wel heel anders. Even wennen, maar alles went. En dan die kickstart... nou da vind ik nix, maar ja kleine dingen blijf je houden. Eigenlijk een fotootje maken. Maar we hebben hem net opgehaald. Komt nog wel :)

En je mag er van mij best op rijden hoor. Wanneer??? ;) Ben er supertrots op :9~
 
Beter? Vond je mijn gele duc niet zo goed bij mij passen dan?

Nou ik moet zeggen, dat deze echt super is!! Veeeeel mooier dan die duc. Rijdt wel heel anders. Even wennen, maar alles went. En dan die kickstart... nou da vind ik nix, maar ja kleine dingen blijf je houden. Eigenlijk een fotootje maken. Maar we hebben hem net opgehaald. Komt nog wel :)

En je mag er van mij best op rijden hoor. Wanneer??? ;) Ben er supertrots op :9~

kweet t, kweet t...heb vorig jaar op de motorbeurs een nieuwe gekocht...6 maandjes later was r niet veel van over '( ...ben nog steeds wel jaloers als ik r eentje zie rijden :} 2-takt verslaafd namelijk......

en die kickstart was juist heftig! weer es wat anders ;) en dan dat warmdraaien, jammie *D heel de buurt blauw van de rook 8-)
 
Na 6 maanden nix meer van over??? Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Nou, ik rijd net een mietje, dus hoop er wat langer plezier van te hebben.

Ben echt benieuwd of het snel went. Rico kijkt hem van 't weekend goed na. En andere uitlaten eronder, want de originele vind ik :r ! En dan lekker :] Bij 8-9000 toeren gaat ie pas een beetje vooruit heb ik het idee...
 
rs2501.jpg


dat was ie '( heb jij m ook in deze kleuren??
 
Na 6 maanden nix meer van over??? Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? Nou, ik rijd net een mietje, dus hoop er wat langer plezier van te hebben.

Ben echt benieuwd of het snel went. Rico kijkt hem van 't weekend goed na. En andere uitlaten eronder, want de originele vind ik :r ! En dan lekker :] Bij 8-9000 toeren gaat ie pas een beetje vooruit heb ik het idee...

Ehm....hij stuurde zoooo fijn dat ik net iets te plat ging :+ ....ik schoof lekker door met een koprol of 10....maar die RS zocht een boompie op helaas :(

en bij de 9000 tpm gaat ie pas ja, maar dan gaat ie ook ECHT *D ow wat was dat tof rijden zeg......ik had de originele pijpen nog, maar een andere is zeker niet verkeerd! dat moet klinken dalijk...WOW
 
Laatst bewerkt:
Nee, helemaal ZWART :9 ! :9~ Wil ook een fotootje posten, maar ik weet niet hoe dat moet.... Met kleuren trouwens ook mooi, maar natuurlijk vind ik de mijne (en zeker vandaag!) mooier ;)
 
Ehm....hij stuurde zoooo fijn dat ik net iets te plat ging :+ ....ik schoof lekker door met een koprol of 10....maar die RS zocht een boompie op helaas :(

en bij de 9000 tpm gaat ie pas ja, maar dan gaat ie ook ECHT *D ow wat was dat tof rijden zeg......ik had de originele pijpen nog, maar een andere is zeker niet verkeerd! dat moet klinken dalijk...WOW

Ai! Ben bang dat ik zoiets nooit meemaak. Ben beetje een schijterd!
 
Ai! Ben bang dat ik zoiets nooit meemaak. Ben beetje een schijterd!

Ik ben ook iets meer schijterd geworden hoor, net genoeg om niet meer te vallen :+ hoop ik LOL *D

foto op een pagina zetten en dan hier posten op de volgende manier:

in het begin type je: img
dan het adres van je foto, de url dus
en je sluit af met /img

en om de img en /img zet je []

(als ik het niet zo doe, dan denkt ie dat er een foto staat 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is zeker heftig! *D ow wat is zon machine toch vet zeg :9~

ik vind die chrome letters zo strak op een zwarte :9~ °
 
HE pocha nogmaals profi meid ik ben de meesten voor want ik heb hem al gezien !!!!!!!

schitterende fiets hoor daar ga je veel lol mee beleven
 
Thanx! :) :) :)
Errig man, ik zit hier helemaal te glunderen achter de PC. En eigenlijk moet ik naar bed...
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar in jeans en jas achterop bij iemand doe ik dus echt niet hoor.
'k Heb hotel al betaald dus 'k kan altijd nog afzeggen zonder dat iemand er hinder van heeft.
Juist, ik ben vanavond met 40 of 50 km per uur met m'n spijkerbroek over het asfalt geschaafd, krijg je toch aardige schaafplekken van, laat staan met 100 km/u of meer. ;(
 
Gefeliciteerd alle2! Gave fietsen zeg!

Op zo'n RS wil ik ook wel eens rijden (kijken of het echt zo anders is als mijn oude RD350LC :) )
 
Thanx! :) :) :)
Errig man, ik zit hier helemaal te glunderen achter de PC. En eigenlijk moet ik naar bed...

Mooie bike Pocahontas!

Enne van dat *D achter de pc,daar kan ik me iets bij voorstellen.k'Zit hier nu ook te *D en ik heb alleen maar iets gehuurd bij Moto-point voor 't weekend.Laat staan als ik iets voor m'n eigen zou hebben! ( *D *D )

Veel veilige km's gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan