Drag-Day Traffic-Port Venlo-26 mei 2013

Kom dat zien , Ruiken en Nitro Proeven ( Tranen in de oogjUs voor het goede doel )


Daniel Kerkhofs geeft een Demo met zijn Nitro H-D
Hier een link naar mijn YouTube Kanaal : konartel1

konartel1

Dr8ten met Daniel Kerkhofs Dragbike

Garoete van Flakkee(s) aka Vee Pee Vanishing Point V.erdwijn P.untje zoals de Belgen zeggen.
 
is het verplicht een rugprotector te hebben als je meedoet?

Hoe zit het met de verzekering als ik van mijn motor afwaai tijdens zon run (jaja gebeurt wel eens)
 
is het verplicht een rugprotector te hebben als je meedoet?

Hoe zit het met de verzekering als ik van mijn motor afwaai tijdens zon run (jaja gebeurt wel eens)

Ik zou wat minder dumpert kijken jij zult er niet vanaf waaien.
En aangezien jij denkt dat je eraf waait zou ik wel een rugprotector dragen.
En denk dat het voor eigen risico is zou ik zo zeggen.
 
over het wel of niet dragen van een rugprotector zijn de meningen verdeeld. Ik zie dat er op de website staat dat het dragen van rugprotectie verplicht is.

Ik begrijp dat ik via mijn verzekering niet verzekerd ben op een circuit of dragstrip. Ik doe niet mee maar kom wel langs om naar andere te kijken :)
 
Laatst bewerkt:
Ook bedankt voor de Update.
Voor de Randstad rijders
Dus op de Heen weg Moerdijkbrug (Rest.Kanters )>Breda> Eindhoven>TrafficPort Venlo is wel open.
En terug ? over Venray,Helmond.Eindhoven

Link:http://goo.gl/maps/6g0m3

Of ik snap ut het niet goed ?
 
Weersvoorspellingen blijven aan de frisse kant, als het maar droog blijft dit weekend.
We hebben de koffie klaar staan!
Nog de laatste voorbereidingen en dan...gaaaan. *O*

zal een lekker bakkie zijn tegen die tijd als ie nu al klaar staat :9
 
Vandaag om 20.00 uur sluit de inschrijving via de website: www.d dayvenlo.nl. *O*
Op de strip is het nog mogelijk om in te schrijven, mocht je je bedenken als je al die snelle jongens ziet gaan. ;(

Nu nog hopen op droog weer voor degene wat zich al ingeschreven hebben haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan