Drag-Day Traffic-Port Venlo-26 mei 2013

Ondanks de slechte weersomstandigheden zijn er toch vele runs gemaakt.
Zelfs een iemand met 51 runs. *O*

Verder de helden van de dag....

Daniel Kerkhofs...6.502sec. met 85% van zijn vermogen.
------------------------------------------------------------------------------------------------



full


en andere deelnemers.....

full

full

full


Meer foto`s.....
http://www.0493.nl/d-day-venlo-26-mei-2013

Zoals gezegd : Jammer, dat het weer niet helemaal meewerkte. maar de reacties waren zeer positief van de deelnemers.
Meer foto`s volgen nog op: www.d-dayvenlo.nl
 
Laatst bewerkt:
Was een heerlijke dag jammer van de regen maar dat mocht de pret niet drukken.
Hopelijk tot volgend jaar met iets beter weer :P

Mijn dank aan de organisatie van D-day Venlo
 
Sprinten is toch moeilijker dan de meesten denken. Wat voor een motor had de nr. 1 met die 6,6.
 
Volgens mij standaard 750 met andere tandwielverhouding en misschien andere mapping zover ik kon zien
 
Ik rij 180 met een standaard motor ?
Voor zo'n hoge eindsnelheid op de 1/8 mijl moet je wel behoorlijk wat vermogen hebben. Zo'n GSXR750 wordt opgegeven voor 150 pk, wat ze overigens lang niet halen, en Zo'n KTM heeft toch aanzienlijk meer vermogen. Met mijn Z1400 kwam ik alleen met lachgas boven de 180 op de 1/8 mijl.
 
Voor zo'n hoge eindsnelheid op de 1/8 mijl moet je wel behoorlijk wat vermogen hebben. Zo'n GSXR750 wordt opgegeven voor 150 pk, wat ze overigens lang niet halen, en Zo'n KTM heeft toch aanzienlijk meer vermogen. Met mijn Z1400 kwam ik alleen met lachgas boven de 180 op de 1/8 mijl.

Origineel was die gsxr750 zeker niet. Verlengde achterbrug, andere vertanding, mapping, zijn 1 van de dingen wat al voor genoeg winst zorgen.
Verder maakt het me ook niet meer zoveel uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan