dragracen op een buell

easyridernl

Rookie
28 dec 2005
12
0
verweg
hallo iedereen,

Ik rij op de weg een Buell S1, en op de dragstrip een Buell XB9r

voor de liefhebbers, kijk hier even www.dragbike.nl mijn site.

Ben benieuwd of er op dit forum ook actieve dragracers zijn.

groet

Easy
 
hallo iedereen,

Ik rij op de weg een Buell S1, en op de dragstrip een Buell XB9r

voor de liefhebbers, kijk hier even www.dragbike.nl mijn site.

Ben benieuwd of er op dit forum ook actieve dragracers zijn.

groet

Easy

:W Gegroet mede Mf-er, welkom!

Dit ruikt alleen naar spam, dus ben bang dat het feestje niet doorgaat voor je... -O-
 
Spam, spam, ;(

IK laat mensen zien dat ik dragrace, moet ik anders deze post gaan volzetten met allerlei filmpjes en foto's

als

side-bike.gif
 
hallo iedereen,

Ik rij op de weg een Buell S1, en op de dragstrip een Buell XB9r

voor de liefhebbers, kijk hier even www.dragbike.nl mijn site.

Ben benieuwd of er op dit forum ook actieve dragracers zijn.

groet

Easy

Hey Dris,

Hier een dragracer, die in 2005 niet actief was. USB-klasse, groene Z1400.
Ik las op jouw site dat jij de snelste Buell XB rijder bent op de kwart mijl. Ik meen te herinneren dat een Duitser dat in 2003 of 2004 ook al beweerde.
 
Hey Dris,

Hier een dragracer, die in 2005 niet actief was. USB-klasse, groene Z1400.
Ik las op jouw site dat jij de snelste Buell XB rijder bent op de kwart mijl. Ik meen te herinneren dat een Duitser dat in 2003 of 2004 ook al beweerde.

He Bullfrog,

Die duitser rijdt op een Buell S1 en is idd. sneller geweest.. Als XB rijder ben ik de snelste. De vraag is voor hoe lang die duitser nog de snelste is, Aardige gozer overigens is Wolffgang Fish... Hij weet dat ik volgend jaar ga proberen zijn record te verbeteren.
 
He Bullfrog,

Die duitser rijdt op een Buell S1 en is idd. sneller geweest.. Als XB rijder ben ik de snelste. De vraag is voor hoe lang die duitser nog de snelste is, Aardige gozer overigens is Wolffgang Fish... Hij weet dat ik volgend jaar ga proberen zijn record te verbeteren.

Ik ben niet zo thuis in de Buell modellen en het is inderdaad een aardige vent,die Fish. Hij heeft ook nog met lachgas op zijn Buell geprobeerd. Althans dat heb ik toen in Lommel (september 2003) gezien. Ik heb daar nog zijn provisorische flesverwarmer geleend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan