dringende vraag!!!!!

Ja, "dat" is idd "daar" jouw topic ja... HAHA... we zijn ontmaskerd.. Hoe kan dat nou? toch ene andere Nick moeten kiezen??? :)

"Wij" strijden slechts met open vizier voor Fistelvrije fora of helemaal niet!!!

[edit]Zonder hier een duivenforum(remember je dat nog ??)van te maken natuurlijk[edit]
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 17 november 2003 13:01 schreef MarcozZ het volgende:"Wij" strijden slechts met open vizier voor Fistelvrije fora of helemaal niet !!!
HEHEHE... Ze vinden dat heir niet zo errug leuk Marcozzz... zoveel is duidelijk!
Maargoed... Fistelvrije fora... aaaah... Utopie! :z
 
Effe twee vraagjes.
1. Hoe lang moet je ook al weer met je puntenrijbewijs? 3 jaar?
2. Als je rijbewijs afgepakt wordt, en je doet weer examen heb je geen puntenrijbewijs meer?
 
HEHEHE.. OOPS You caught me.. HAHAHA...

:}

Dus?

Je moet wel begrijpen dat SF niet zo heel erg normaal doet doorgaans en dat is jammer... Wellicht dat Bugje zich ook niet zo netjes gedraagd, maar Bug reageert allen op wat SF-je zegt, that's it. Voorts, zie maar hoe je je tegen SF opstelt, maakt Bug niet uit hoor... Sterker, interesseert hem geen donder... Maar keep him in 't snotje... da's alles...

*D
:Z :z
Bug reageert vooral op wat SF nog helemaal niet gezegd heeft hier.... :X
jij en nog een paar reageren op elk topic waar SF in post, kennelijk met het doel hem zo gauw mogelijk weg te jagen. :?
M.a.w. het interesseert je wel degelijk... 8-)

Laat hem maar gewoon met rust. Als hij zich hier onmogelijk maakt zullen de modjes hier hem echt wel aanpakken. Tot die tijd: leven en laten leven! :)
 
Ik ben een beetje traag van begrip geloof ik :X :+

Ik snap het namelijk nog steeds niet: ik heb mijn rijbewijs B nu 2,5 jaar en ik heb pas mijn motorrijbewijs gehaald, betekent dit nu dat ik dus ook GEEN puntenrijbewijs heb :? :?

Ik heb het hele topic doorgelezen en ook de linkjes naar de sites, maar daar staan dingen die dat dus tegenspreken ofzo:

...Voorbeeld: Iemand haalt op 18-jarige leeftijd zijn B-rijbewijs. Dan is deze persoon tot zijn 23ste een beginnende rijbewijsbezitter. Haalt dezelfde persoon op zijn 20ste zijn A-rijbewijs, dan is hij nog steeds tot zijn 23ste beginnende rijbewijsbezitter...

Dan heb ik toch ALSNOG een puntenrbw of... :? :? :?

* een confusede KawaNinja :?
 
Ik ben een beetje traag van begrip geloof ik :X :+

Ik snap het namelijk nog steeds niet: ik heb mijn rijbewijs B nu 2,5 jaar en ik heb pas mijn motorrijbewijs gehaald, betekent dit nu dat ik dus ook GEEN puntenrijbewijs heb :? :?

Ik heb het hele topic doorgelezen en ook de linkjes naar de sites, maar daar staan dingen die dat dus tegenspreken ofzo:

...Voorbeeld: Iemand haalt op 18-jarige leeftijd zijn B-rijbewijs. Dan is deze persoon tot zijn 23ste een beginnende rijbewijsbezitter. Haalt dezelfde persoon op zijn 20ste zijn A-rijbewijs, dan is hij nog steeds tot zijn 23ste beginnende rijbewijsbezitter...

Dan heb ik toch ALSNOG een puntenrbw of... :? :? :?

* een confusede KawaNinja :?
Het allerbelangrijkste is dat je geen punten-rijbewijs meer kan krijgen als je al een gewoon rijbewijs hebt.
Alleen is het dus kennelijk zo dat je, als je een punten-rijbewijs hebt, de 'punten-periode' niet ingekort wordt als je meer rijbewijzen haalt.
(ietwat kromme tekst, maar ik had geen zin om die verwijzingen door te lezen; is toch zo klaar als 'n klontje)
 
Volgens mij is hij op 1 december geslaagd en post nu onder een andere naam.

SF DG gefeliciteerd.

EDIT Ik dacht een leuk raadseltje. Na enige avonden speurwerk. Maar ik zie net dat dit gister ook al op TTC gezegd werd dat SF geslaagd is en SF heeft dit op een topic van DG ook al gezegd.

Dus oplossing van de andere naam was: System Flits = Dutch Ghostrider
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan