dubbele koplamp montage

bandiet

MF'er
15 sep 2003
105
0
Bleiswijk
wie o wie weet wat ik moet doen met al die kabels die in de oude koplamp verstopt zaten in de twee kleinere lampen passen ze niet meer in. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb trouwens een bandit. Oh ja de tip van de kniptang is geen optie.
 
Het is bij vervanging van de lamp door een kleinere dubbele is zaak dat je een verdeling maakt van de stekkers. Alles in 1 lamp proppen werkt niet, dus je moet een verdeling maken, waarbij je rekening houdt met lengte van kabels. Daarnaast komen er waarschijnlijk een aantal dikker bundels bij de lamp uit. Hou bij het verdelen ook hier rekening mee. Een pasklare oplossing is er niet, dus het is een kwestie van passen en meten. Gewoon een aantal combinaties uit proberen en kijken welke het beste past. Kost gewoon effe tijd om het uit te zoeken.
 
Heb ik geprobeerd ik heb zelfs de de makkelijk makende overgangs stekker van de nieuwe koplampen eraf moeten knippen want dat pastte niet eens, maar toch zie je motoren zonder al die kabels tussen de lampen door en zo klein zijn de nieuwe niet eens. Ik ga het wel proberen wanneer het wat warmer buiten is want ik moet buiten sleutelen m'n schuur ligt nog vol, en bij een buiten temp van 4c zijn de kabels helemaal stug. Maar tips zijn natuurlijk van harte welkom. :}
 
Het is gelukt,mijn kabels zijn weg (gewerkt).
Na een zaterdag en een zondag gestoeid te hebben de kabels zijn ze nu netjes weggewerkt maar de fiets is nog niet klaar moet een paar kabels verlengen 8-)
 
foto's staan ook bij bandits foto's topic '"naked bike'"
77996

77997

77998
 
Terug
Bovenaan Onderaan