Iedere verandering aan je nummerplaat is toch per definitie strafbaar?
Zolang je plaat te lezen is, is-ie ook te flitsen. Om je plaat onleesbaar te maken voor een flitser moet je hem dus écht flink ombuigen. Het gevolg is natuurlijk wel dat je de aandacht trekt van elke diender en dat het je geheid een prent oplevert. Ik geloof dat het 75 euri's is. En ter plekke je plaat even terugbuigen. Na een keer of wat dat spelletje komen daar de kosten van een nieuwe plaat ook bij, want dan is je oude in tweeën gebroken. Dus, als je gaat buigen, doe het dan meteen goed. En accepteer ook zonder gejank die bon.
en 20 kilomter te hard is geloof ik 70 euro volgens mijn laatste post uit leeuwarden
Misschien kun je een rubberen kentekenplaat laten maken die je met een koordje aan je stuur kunt dubbelflappen zodra je een camera in zicht krijgt.
Misschien kun je een rubberen kentekenplaat laten maken die je met een koordje aan je stuur kunt dubbelflappen zodra je een camera in zicht krijgt.
alleen echt heeeele stoere motorrijders vouwen hun plaat omEnne jullie rijden allemaal zonder dubbelgevouwen kentekenplaat begrijp ik hier uit
waar blijft dan de *kick* van het wel of niet gepakt worden met een te hoge snelheideen kennis van mijn heeft dat ook op zijn busa dat hij de plaat weg kan klappen
dat zijn de echteja hoor, daarom kreeg ik van de week weer een accept giro binnen
alleen echt heeeele stoere motorrijders vouwen hun plaat om
Ik heb eens een Engelsman gezien die met een veer-scharniersysteem en een hendeltje op zijn stuur z'n plaat in een oogwenk kon omklappen...zwaar illegaal natuurlijk
Neem de proef op de som, begin met vouwen en hard te rijden. Gaandeweg ga je de buighoek vergroten en wacht je af tot de bekeuringen niet meer op de mat vallen, dan heb je de goede hoek te pakken
alleen echt heeeele stoere motorrijders vouwen hun plaat om
Vroeg het me gewoon af, heb zelf nog geen snelheid duivel maar die gaat er wel komen en dan is dit wellicht ineens wel van belang.